En dan in zo'n vadzig warm bed kruipen dat ook nog eens ruikt naar dat mormel...quote:Op zondag 3 september 2006 04:29 schreef dady het volgende:
ik kom helemaal passiert en skaffa thuis en wil ik lekker in me bedje stappen ligt er ineens een chickie in, wtf wie gaat er zomaar in me bed liggen het isgeen open h uis hier. En voor al die kneuzen die zeggen lekker neuken, ik heb eisen aan vrouwen daar heeft zij niet aan voldaan, ik ga haar eerst maar uit me bed schopppen zodat ik me welverdiende rust kan krijgen.,
IOk vermoed dat het een vriendinnetje van me zusje is die probeert me al maanden te versieren ze is wel switi maar 3 jaar jongern daar doe ik niet aan,.quote:Op zondag 3 september 2006 04:30 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
En dan in zo'n vadzig warm bed kruipen dat ook nog eens ruikt naar dat mormel...
![]()
hahaha jij zit de hele avond achter je PC en noem jij mij triest ik ben nog ebvenm lekker aan het muziekjes luisteren de Sinners Lounge ooeei swwitti!quote:Op zondag 3 september 2006 04:31 schreef Morwen het volgende:
Toch wel triest als je Fok opstart in je slaap. Zelfs slaapwandelen heeft meerdere dimensies blijkbaar![]()
Je hebt zeker liever je zusje?quote:Op zondag 3 september 2006 04:31 schreef dady het volgende:
[..]
IOk vermoed dat het een vriendinnetje van me zusje is die probeert me al maanden te versieren ze is wel switi maar 3 jaar jongern daar doe ik niet aan,.
ik zie net je fotoboek wat ben je moluks? jij zou toch moeten weten dat je niet stoer praat over andermans familie,quote:
Lekker belangrijk wat me familie vindtquote:Op zondag 3 september 2006 04:36 schreef dady het volgende:
[..]
ik zie net je fotoboek wat ben je moluks? jij zou toch moeten weten dat je niet stoer praat over andermans familie,
Uiteraard wel je muil houden over morwen he...quote:Op zondag 3 september 2006 04:32 schreef dady het volgende:
[..]
hahaha jij zit de hele avond achter je PC en noem jij mij triest ik ben nog ebvenm lekker aan het muziekjes luisteren de Sinners Lounge ooeei swwitti!![]()
Ga maar gewoon slapen, slaaaaaaaaaaap kindje slaaaaaapquote:Op zondag 3 september 2006 04:32 schreef dady het volgende:
[..]
hahaha jij zit de hele avond achter je PC en noem jij mij triest ik ben nog ebvenm lekker aan het muziekjes luisteren de Sinners Lounge ooeei swwitti!![]()
jaja kkdikzak jij krijg normaal niks en ga je geilen op meisjes van 16 fucking treurig.quote:Op zondag 3 september 2006 04:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat me familie vindt
Kom op met die pics
weet je wat fuck it, ik maak dr wakker en vraag hoe oud ze is en als ze goed antwoord heeft ze geluk, latertjequote:Op zondag 3 september 2006 04:38 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Uiteraard wel je muil houden over morwen he...
Daarbij vind ik dat je je beter kunt bezighouden met het geval in je bed, dan te fokken..
Hop, actie!![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 04:38 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Uiteraard wel je muil houden over morwen he...
Daarbij vind ik dat je je beter kunt bezighouden met het geval in je bed, dan te fokken..
Hop, actie!![]()
Dat kan best. Alleen heb je een enorm beroerde timing gezien het feit dat mijn bed nu 19km van me vandaan koud staat te zijn....quote:Op zondag 3 september 2006 04:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Hej DC, zal ik me ff melden als vreemde vrouw in jouw bedBWVS dan heh
![]()
Die van TS staat mijlenver van zijn wereld af en toch ligt er een vrouw in. Alles kanquote:Op zondag 3 september 2006 04:41 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat kan best. Alleen heb je een enorm beroerde timing gezien het feit dat mijn bed nu 19km van me vandaan koud staat te zijn....![]()
Of eenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |