Bewijsstuk 1 is iig ongeldig, hij gebruikt in de OP het woord sweetyquote:Op zondag 10 september 2006 21:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hier komt mijn conclusie:
TS is blank. TS heeft gegoogled op 'straattaal'. TS is er op uit om reacties uit te lokken teneinde hieraan veel plezier te beleven.
Bewijzen:
Op het ene moment spreekt hij Zulu en op het andere moment komt er opeens een goede Nederlandse zin inclusief leestekens uit.
Ketting kopen
Welk(e) poster/schilderij heb jij hangen?
Eventueel verder bewijsmateriaal onder ref.nummer 3467272 te Utrecht.
Lees eens goed dan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 07:57 schreef cucemodre het volgende:
Ja is er verdomme nou gepenetreerd of niet? Door al jullie gezeik hier snap ik er niks van.
Bese kuthi uphiko lobuchwepheshe bamagama lona lwelekelela ngokusombulula, luthuthukise futhi luzifake izilimi kumgudu ohambisanayo nezikhathi okuphilwa, lokhu lukwenza kuzo zonke izilimi ezisemthethweni.quote:Op zondag 10 september 2006 21:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hier komt mijn conclusie:
TS is blank. TS heeft gegoogled op 'straattaal'. TS is er op uit om reacties uit te lokken teneinde hieraan veel plezier te beleven.
Bewijzen:
Op het ene moment spreekt hij Zulu en op het andere moment komt er opeens een goede Nederlandse zin inclusief leestekens uit.
denk het:quote:Op dinsdag 12 september 2006 07:57 schreef cucemodre het volgende:
Ja is er verdomme nou gepenetreerd of niet? Door al jullie gezeik hier snap ik er niks van.
quote:Op zondag 3 september 2006 19:39 schreef dady het volgende:
haha al die mensen hier durven niet eens op een vrouw op straat af te stappen en hier beweren ze dat ze er meteen even keihard zouden nemen, ik heb haar natuurlijk ook goed gegeven gisteren, maar blijven jullie maar lekker praten.
Mja kan ook zijn dat hij haar eens goed de waarheid heeft verteld over het slapen in andermans bed..quote:
Sorry hoor, maar 90% van Nederland is gewoon geen mislukt hanggroep jongere (van de straat yo), dus als je d'r even een vertaling naar onze prachtige moedertaal bijzet is iedereen weer happyquote:
Dus eerst is het van "nee nee, ze is te jongquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:28 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar 90% van Nederland is gewoon geen mislukt hanggroep jongere (van de straat yo), dus als je d'r even een vertaling naar onze prachtige moedertaal bijzet is iedereen weer happy![]()
Rustig?, rustig?!, RUSTIG! IK BEN HARDSTIKKE RUSTIG GODVERREDOMME!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:10 schreef Dr.Death het volgende:
Rustig maar OFfSprngr, rustig blijven ademen..
OT: het was dus een erg lelijk wijf?
Heel goed mogelijk misschien dat TS ons wil vertellen hoe en watquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:15 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Mja kan ook zijn dat hij haar eens goed de waarheid heeft verteld over het slapen in andermans bed..
Een lolly?quote:
* WyriHaximus is het daar mee eensquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:38 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Dus eerst is het van "nee nee, ze is te jong".
En daarna ineens van "jah ik heb dr tantoe hard gebanged, ouwe!".
Getuigt niet van karakter, mijns inziens.
Wow! Mooi gedanst! Treed je ook op?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Rustig?, rustig?!, RUSTIG! IK BEN HARDSTIKKE RUSTIG GODVERREDOMME!
* OFfSprngr springt sporadisch heen en weer voor Dr.Death's neus.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sporadisch?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
een nieuwe dieptepuntquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yepzquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:29 schreef Hallahan het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heeft de zoveelste 'vriendje' van TS's moeder zijn stiefzusje van 10 anaal uitgewoond en toen TS thuis kwam en het arme kind daar zag liggen hij hij haar roompotje nog even volgegooid... Toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |