quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:24 schreef OFfSprngr het volgende:
En wat is nou het frickin' probleem, TS moet gewoon Nederlands spreken en een slot op zn deur doen, dan hoeven wij hier niet naar zn gezeik te luisteren, is dat zo lastig om te omvatten?,.. oh nee wacht laten we even de tijd nemen om die gothchick weer aan te vallen omdat ie een goed punt maakt, sterf toch eens.
quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoe jullie op elkaar ingaan..hij gaat je toch geen gelijk geven
ach so.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ( en volgens mij ook hij) hadden het over OFfSprngr en jij
hij praat toch nederlands, alleen skaffa weet je nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:24 schreef OFfSprngr het volgende:
En wat is nou het frickin' probleem, TS moet gewoon Nederlands spreken en een slot op zn deur doen, dan hoeven wij hier niet naar zn gezeik te luisteren, is dat zo lastig om te omvatten?,.. oh nee wacht laten we even de tijd nemen om die gothcicc!11 weer aan te vallen omdat ie een goed punt maakt, sterf toch eens.
Skaffa, twittie, chickie, een vreemd vrouw?, uitstekend Nederlands.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:47 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
hij praat toch nederlands, alleen skaffa weet je niet
Leer eens lezen, een surrogaat voor het echte leven.quote:Op maandag 4 september 2006 23:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en waarom heb ik social proof ( whatever that is!?!?!? ) nodig op fok?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:54 schreef dady het volgende:
[..]
Leer eens lezen, een surrogaat voor het echte leven.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey is fok niet een surrogaat voor je echte leven?
want triest ben je iig![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:07 schreef dady het volgende:
[..]
Probeer je me nu hier mee uit te lullen, jij hebt echt niet veel mensen om je heen he, anders had je wel begrepen dat jij jezelf nu keihard voor lul zet.
Algemeen Beschaafd Negersquote:Op woensdag 6 september 2006 13:16 schreef razzberry het volgende:
Offspring is gewoon tantoe lelijk en hij kan geen sma klaren. Vandaar die faya reacties van hem. Dus klap een jonko en no spang. Je weet.
Wat een kansloze mongole taal gebruik je, ik kan geen perfect nederlands maar man wat jij typt is echt ongelooflijk....quote:Op zondag 3 september 2006 04:31 schreef dady het volgende:
[..]
IOk vermoed dat het een vriendinnetje van me zusje is die probeert me al maanden te versieren ze is wel switi maar 3 jaar jongern daar doe ik niet aan,.
jong als je 50 bent ben je blij dat je ze jonger kan krijgen.quote:Op zondag 3 september 2006 04:31 schreef dady het volgende:
[..]
IOk vermoed dat het een vriendinnetje van me zusje is die probeert me al maanden te versieren ze is wel switi maar 3 jaar jongern daar doe ik niet aan,.
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:28 schreef ZeroSletje het volgende:
[..]
Wat een kansloze mongole taal gebruik je, ik kan geen perfect nederlands maar man wat jij typt is echt ongelooflijk....
switi, hoe de fok verzin je het muhahahaha
Ik kan daarentegen wel gewoon perfect Nederlands, alleen ik hoef me niet te gedragen als een oude zimmerquote:Op woensdag 6 september 2006 17:28 schreef ZeroSletje het volgende:
[..]
Wat een kansloze mongole taal gebruik je, ik kan geen perfect nederlands maar man wat jij typt is echt ongelooflijk....
switi, hoe de fok verzin je het muhahahaha
Maken Engelse quotes nu serieus indruk op die zwerver-subcultuur van jou? Daarom zijn (vrouwelijke) alto´s zeker ook altijd zo lelijk?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:56 schreef OFfSprngr het volgende:
"What's that H for?, are you an Hidiot?"
engels is vet stoer in de gothic scenequote:Op woensdag 6 september 2006 19:00 schreef dady het volgende:
[..]
Maken Engelse quotes nu serieus indruk op die zwerver-subcultuur van jou? Daarom zijn (vrouwelijke) alto´s zeker ook altijd zo lelijk?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
engels is vet stoer phat kickuh in de gothic kras scene![]()
Nee in jouw hiphoppende subcultuur komt engels nooit voor...quote:Op woensdag 6 september 2006 19:00 schreef dady het volgende:
[..]
Maken Engelse quotes nu serieus indruk op die zwerver-subcultuur van jou? Daarom zijn (vrouwelijke) alto´s zeker ook altijd zo lelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |