quote:Op maandag 4 september 2006 11:40 schreef dady het volgende:
[..]
Ik gebruik 2 woordjes "straattaal", misschien moet je iets meer buiten komen![]()
Inderdaad nogal verkapt.quote:Op zondag 3 september 2006 16:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Echt zo'n KIJK EENS NAAR MIJ IK SPREEK STRAATTAAL EN IK HEB NIET EENS EEN BEHOORLIJK SLOT OP MN HUIS DUS KOM IK JULLIE MAAR EVEN VERTELLEN DAT JULLIE TRIEST ZIJN.
Tieft toch op TS en spreek Nederlands gvd.
quote:Op zondag 3 september 2006 19:39 schreef dady het volgende:
haha al die mensen hier durven niet eens op een vrouw op straat af te stappen en hier beweren ze dat ze er meteen even keihard zouden nemen, ik heb haar natuurlijk ook goed gegeven gisteren, maar blijven jullie maar lekker praten.
quote:Op zondag 3 september 2006 04:36 schreef dady het volgende:
[..]
ik zie net je fotoboek wat ben je moluks? jij zou toch moeten weten dat je niet stoer praat over andermans familie,
Ik lig nog in bed dus praat maar lekker vies tegen me.quote:Op maandag 4 september 2006 15:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahhh jochie ben je op je piemeltje getrapt??
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 16:19 schreef dady het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed dus praat maar lekker vies tegen me.
Ik zoek jou wel op kun je even lekker aan me pik zuigen.quote:Op maandag 4 september 2006 16:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
net alsof het mij boeit waar jij bent , jeweet
Volgens mij bedoel je mensen die hun nutteloze levensinformatie op een internet forum posten zodat andere mensen die wel een leven hebben hierop hun ongezouten mening kwijt kunnen.quote:Op maandag 4 september 2006 15:49 schreef dady het volgende:
whaha wat zijn jullie clowns? Jullie laten me in ieder geval lekker lachen, best treurig dat jullie internet als surrogaat moeten gebruiken om nu weleens je mond te kunnen open trekken.
quote:Op maandag 4 september 2006 16:23 schreef dady het volgende:
[..]
Ik zoek jou wel op kun je even lekker aan me pik zuigen.
Ik heb wel respect voor je dat je uit de kast komtquote:Op maandag 4 september 2006 16:23 schreef dady het volgende:
[..]
Ik ben een kansloze buitelandse homo
Onderliggende gedachte:quote:Op maandag 4 september 2006 18:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zal me vriendin vragen of ze alle 14 jarige pubers voor me huis wegschopt als ze aanbellen
![]()
nee ik ben echt bang voor je... je hebt me door .... ik zit nu achter me pc te huilen omdat ik bang ben dat je met je pipa naar me huis komt om me dood te schieten....en ik wil nog niet dood... omdat ik nog nooit met een meisje naar bed ben geweest ben ik ook heel onzeker over mezelf... en me ouders slaan me ook vaak en in groep 8 pesten ze me de hele dag.quote:Op maandag 4 september 2006 19:03 schreef dady het volgende:
[..]
Onderliggende gedachte:
Ik doe net of ik een vriendin heb, misschien krijg ik dan social-proof
Ik durf zelf niet buiten te komen om 14-jarige mensen weg te schoppen
Je moet er niet op ingaan knullert, vindt ie alleen leuk. Gekken moet je altijd gelijk gevenquote:Op maandag 4 september 2006 23:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik ben echt bang voor je... je hebt me door .... ik zit nu achter me pc te huilen omdat ik bang ben dat je met je pipa naar me huis komt om me dood te schieten....en ik wil nog niet dood... omdat ik nog nooit met een meisje naar bed ben geweest ben ik ook heel onzeker over mezelf... en me ouders slaan me ook vaak en in groep 8 pesten ze me de hele dag.
gozer ik stuur me vriendin naar buiten omdat ik anders bang ben dat ik mijn geduld ga verliezen... ( ik denk ook dat me vriendin je een schop onder je reet geeft ).
en waarom heb ik social proof ( whatever that is!?!?!? ) nodig op fok?
Dat is een pleonasme, jeweets.quote:Op maandag 4 september 2006 11:47 schreef Scorpie het volgende:
Wat is de TS een enorme wannabe-wigger
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:17 schreef Maisnon het volgende:
Ze was wel switi in ieder geval.
hou je bek stinkgothicquote:Op zondag 3 september 2006 16:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Echt zo'n KIJK EENS NAAR MIJ IK SPREEK STRAATTAAL EN IK HEB NIET EENS EEN BEHOORLIJK SLOT OP MN HUIS DUS KOM IK JULLIE MAAR EVEN VERTELLEN DAT JULLIE TRIEST ZIJN.
Jij hebt echt maar 10 woorden in je vocabulaire, 1issue kneusje.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hou je bek stinkgothic![]()
met je capslock![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 16:01 schreef OFfSprngr het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:17 schreef Maisnon het volgende:
Ze was wel switi in ieder geval.
ik zie dat je je capslock weer gemaakt hebtquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:10 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jij hebt echt maar 10 woorden in je vocabulaire, 1issue kneusje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |