AnthonyZeusquote:Op zondag 3 september 2006 10:24 schreef JeroenPauw het volgende:
zonder foto's geloof ik er nix van....khad geliljk foto's gemaakt
3 Jaar?quote:Op zondag 3 september 2006 04:31 schreef dady het volgende:
[..]
IOk vermoed dat het een vriendinnetje van me zusje is die probeert me al maanden te versieren ze is wel switi maar 3 jaar jongern daar doe ik niet aan,.
Aangezien zijn zus 16 is en hij negentien zal die vriendin dan ook 16 zijn. Dus waarschijnlijk zit de TS in zijn experimentele homofase, anders was ie er wel bij gaan liggen.quote:Op zondag 3 september 2006 10:41 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
3 Jaar?
Das toch niet veel, of zie ik dat nu fout?
denk het.quote:Op zondag 3 september 2006 11:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Aangezien zijn zus 16 is en hij negentien zal die vriendin dan ook 16 zijn. Dus waarschijnlijk zit de TS in zijn experimentele homofase, anders was ie er wel bij gaan liggen.
lekker leesbaarquote:Op zondag 3 september 2006 04:29 schreef dady het volgende:
ik kom helemaal passiert en skaffa thuis en wil ik lekker in me bedje stappen ligt er ineens een chickie in, wtf wie gaat er zomaar in me bed liggen het isgeen open h uis hier. En voor al die kneuzen die zeggen lekker neuken, ik heb eisen aan vrouwen daar heeft zij niet aan voldaan, ik ga haar eerst maar uit me bed schopppen zodat ik me welverdiende rust kan krijgen.,
De bijbel is nog geloofwaardigerquote:Op zondag 3 september 2006 14:31 schreef Djaser het volgende:
Geloofwaardig hoor, zo'n topic.
ben je dom ofzo?quote:Op zondag 3 september 2006 04:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Skaffa?
haha stel je aan jonge meneer de rockerquote:Op zondag 3 september 2006 16:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Echt zo'n KIJK EENS NAAR MIJ IK SPREEK STRAATTAAL EN IK HEB NIET EENS EEN BEHOORLIJK SLOT OP MN HUIS DUS KOM IK JULLIE MAAR EVEN VERTELLEN DAT JULLIE TRIEST ZIJN.
Tieft toch op TS en spreek Nederlands gvd.
Gefrustreerd?quote:Op zondag 3 september 2006 16:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Echt zo'n KIJK EENS NAAR MIJ IK SPREEK STRAATTAAL EN IK HEB NIET EENS EEN BEHOORLIJK SLOT OP MN HUIS DUS KOM IK JULLIE MAAR EVEN VERTELLEN DAT JULLIE TRIEST ZIJN.
Tieft toch op TS en spreek Nederlands gvd.
Die sun.. PWNT!quote:Op zondag 3 september 2006 04:36 schreef dady het volgende:
[..]
ik zie net je fotoboek wat ben je moluks? jij zou toch moeten weten dat je niet stoer praat over andermans familie,
Beste Sun,quote:Op zondag 3 september 2006 11:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Aangezien zijn zus 16 is en hij negentien zal die vriendin dan ook 16 zijn. Dus waarschijnlijk zit de TS in zijn experimentele homofase, anders was ie er wel bij gaan liggen.
Doe even iets aan je Nederlands.quote:Op zondag 3 september 2006 04:29 schreef dady het volgende:
ik kom helemaal passiert en skaffa thuis en wil ik lekker in me bedje stappen ligt er ineens een chickie in, wtf wie gaat er zomaar in me bed liggen het isgeen open h uis hier. En voor al die kneuzen die zeggen lekker neuken, ik heb eisen aan vrouwen daar heeft zij niet aan voldaan, ik ga haar eerst maar uit me bed schopppen zodat ik me welverdiende rust kan krijgen.,
Neuh, jij wel?, ben je ook zo'n straattaal figuur "swa"?quote:
Ik gebruik 2 woordjes "straattaal", misschien moet je iets meer buiten komenquote:Op zondag 3 september 2006 22:29 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Neuh, jij wel?, ben je ook zo'n straattaal figuur "swa"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |