By the way... surrender is the closest thing to dissapear.....in a Nice way!... in a way...quote:
Ja ik hoorde het!!!quote:Op zondag 3 september 2006 03:25 schreef toxikon het volgende:
moniek over de inhoud van haar hoofd: der zit 1 pelpinda in
quote:Op zondag 3 september 2006 03:28 schreef ThaSandman het volgende:
Uitspraak van de dag van Etienne van de talpa site.
Etiënne vindt dat de Indonesische bevolking in Nederland erg goed geïntegreerd is. Zijn argument hiervoor is het feit dat er in Nederland bijna geen boeddhistische tempels zijn.
Hey LekkerSpellen ben je stronken??quote:Op zondag 3 september 2006 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
En ik zag nog wel een URL op internet, dat het hele BB-gedoe al niet meer werkt.
Fluisterende mensen... Hey, verdomd, die zijn er nu ook...
Hoor nu Monique en Tijn... fluister.. fluister.....
En Marcel, die zonder mening op het scherm komt.. Met natuurlijk Jeroen in beeld....
Alles wordt zo voorspelbaar. En dat al binne 2-3 weken....
pep pep moniek zender checkenquote:Op zondag 3 september 2006 03:30 schreef Canisfire het volgende:
Kunnen Tijn en Monique niet in de bad kamer verder praten.
Tijn is goed te verstaan maar Mo![]()
Wat zou Egbert daar wel niet van vinden dat jij daar naar kijkt.quote:Op zondag 3 september 2006 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, dat filmpje in het Scanman!!! Tietuh!! topic waarin Mo en Sabrina hun hele lichaam insmeerden met baby olie, waarop op de achtergrond Marcia aan het douchen was en Marlies geil haar tanden aan het poetsen was....
da's gewoon softe pr0n.
Stereo, mag ik meekijken?quote:Op zondag 3 september 2006 03:32 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Wat zou Egbert daar wel niet van vinden dat jij daar naar kijkt.![]()
Twee meter naast waar ik nu zitquote:Op zondag 3 september 2006 03:33 schreef HiDiHo het volgende:
waar slapen jullie ?
Die komt voor het eerst in zijn leven echt klaar.quote:Op zondag 3 september 2006 03:32 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Wat zou Egbert daar wel niet van vinden dat jij daar naar kijkt.![]()
Gawd, ik ben het met MAarsEl eenschquote:Op zondag 3 september 2006 03:34 schreef BONG4002 het volgende:
Marcel vind Sabrina en Mo slettebakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |