quote:Op zondag 3 september 2006 01:07 schreef Sebasser het volgende:
Gooi dan een biertje of 20 80 de vriezer in
great minds think alikequote:Op zondag 3 september 2006 01:07 schreef Sebasser het volgende:
Gooi dan een biertje of 20 de vriezer in
Alles? Ik weiger Grolsch, tyfusbierquote:Op zondag 3 september 2006 01:13 schreef geenaam het volgende:
Ach, je bent 16. Dan drink je toch alles? Als het maar stoer lijkt hè..
Je zit op een verjaardag. Komt de gastheer met bier aangelopen, iedereen pakt het aan, en dan zeg jij: "Nee sorry, ik lust geen Grolsch?"quote:Op zondag 3 september 2006 01:14 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Alles? Ik weiger Grolsch, tyfusbier![]()
Ik kan niks anders doen dan je daar groot gelijk in te geven. Het is niet mijn favo bier maar je kan het in principe wel drinken.quote:Op zondag 3 september 2006 01:14 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Alles? Ik weiger Grolsch, tyfusbier![]()
lichtoranjeboom?quote:Op zondag 3 september 2006 01:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je zit op een verjaardag. Komt de gastheer met bier aangelopen, iedereen pakt het aan, en dan zeg jij: "Nee sorry, ik lust geen Grolsch?"![]()
Er is één uitzondering en het rijmt op oranjeboom
Heineken?quote:Op zondag 3 september 2006 01:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die zou ik dan wegspoelen in de sloot en daarna alsnog proberen ergens een krat Grolsch vandaan te halen.quote:Op zondag 3 september 2006 03:30 schreef Skv het volgende:
Wat een n00b.
We hadden hier krat koude Grolsch, maar die is op.
Nu koude 0,25 Heineken flesjes..
Heyquote:Op zondag 3 september 2006 04:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die zou ik dan wegspoelen in de sloot en daarna alsnog proberen ergens een krat Grolsch vandaan te halen.
Dan barst et, sukkelquote:Op zondag 3 september 2006 01:07 schreef Sebasser het volgende:
Gooi dan een biertje of 20 de vriezer in
oepsquote:Op zondag 3 september 2006 04:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Heydenk eens aan al het leven in die sloot.
Na een half uur zijn die flesjes nog gewoon heel hoorquote:
Gebruikt condoom?quote:Op zondag 3 september 2006 01:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je zit op een verjaardag. Komt de gastheer met bier aangelopen, iedereen pakt het aan, en dan zeg jij: "Nee sorry, ik lust geen Grolsch?"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |