Is je computer die je gebruikt om te fokken te pauper om GTA3 erop te draaien? Die specs zijn namelijk niet zo hoogquote:Op zondag 3 september 2006 00:36 schreef ukga het volgende:
G*dver de p*st-leuris zit ik dik in een missie van GTA 3 doet me laptop nix meer. had 4 missies geleden opgeslagen, kank weer opnieuw beginnen![]()
Me laptop wordt steeds warm, en dan reageert ie niet meer op toetsen e.d.
balend, ik ga naar me nest!
Of een comwrakquote:Op zondag 3 september 2006 02:01 schreef Dizer het volgende:
Zeker een Packard Hell?
quote:Op zondag 3 september 2006 01:51 schreef zarGon het volgende:
ik zou je laptop uit je windows gooien!
Of een Aarserquote:
Of een Toshitbaquote:
Je moet wat overhebben voor een heldenspel als Max Payne.quote:Op zondag 3 september 2006 12:31 schreef ukga het volgende:
packard hell
maar tis net zoals bij max payne 1; als je een fokking neiuwe pc/laptop heb, doet ie het juist kut
ik had hem gewoon geleend van een vriend.quote:Op zondag 3 september 2006 14:42 schreef Furious het volgende:
GTA3
Of kon je wrak niet iets beters aan.
Een laptop die vastloopt is gewoon per definitie een wrak. Het is zo simpel.quote:Op zondag 3 september 2006 15:06 schreef ukga het volgende:
[..]
ik had hem gewoon geleend van een vriend.
Best knap dat je vanuit jouw luie stoel achter je computer kan zien wat voor laptop ik heb.
quote:Op zondag 3 september 2006 15:06 schreef ukga het volgende:
[..]
ik had hem gewoon geleend van een vriend.
Best knap dat je vanuit jouw luie stoel achter je computer kan zien wat voor laptop ik heb.
'Nuff said, wigger.quote:
Ik heb hier een laptop die GTA San Andreas aankan met haast nooit een vetraging!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |