Geloof me, dit zijn geen draagmuren, dus instorten als je alles weghaalt zal niet gebeuren.quote:Op zondag 3 september 2006 09:52 schreef Ultralaser het volgende:
Als ik alles verwijder stort mijn flat inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Elke muur is namelijk van dat materiaal gemaakt. Toen ik aan het verbouwen was heb ik ook imbouwdozen gemaakt en dat was inderdaad een hoop hak werk.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
al zou ik dan toch ook heel rustig boren met die boorhamer om verlopen te voorkomenquote:Op zondag 3 september 2006 09:57 schreef dahei het volgende:
Ik heb ook dit soort muren. Sinds ik een boorhamer gebruik in plaats van een klopboor heb ik normale gaten. Dat getril van een klopboor zorgt er alleen maar voor dat je continue verschuifd. Een boorhamer ramt zich gewoon door die kiezels.
Geloof me, dit zijn WEL draagmuren. Elke muur zowel binnen als buiten bestaat uit dat spul. Aangezien ik nu iets op moet gaan hangen aan de buitenmuur en deze ook gewoon uit korrelbeton bestaat. Ik heb namelijk de complete verbouwing zelf gedaan dus weet precies waarvan elke muur gemaakt is.quote:Op zondag 3 september 2006 11:03 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Geloof me, dit zijn geen draagmuren, dus instorten als je alles weghaalt zal niet gebeuren.
Tja, ik geloof je best dat je zegt dat alle muren ervan gemaakt zijn, maar als draagmuur is het gewoon niet geschikt. Mits we het over hetzelfde materiaal hebben:quote:Op zondag 3 september 2006 13:02 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
Geloof me, dit zijn WEL draagmuren. Elke muur zowel binnen als buiten bestaat uit dat spul. Aangezien ik nu iets op moet gaan hangen aan de buitenmuur en deze ook gewoon uit korrelbeton bestaat. Ik heb namelijk de complete verbouwing zelf gedaan dus weet precies waarvan elke muur gemaakt is.
Maak een accountje aan op photobucket (http://photobucket.com) en het uploaden is kinderspel. Deze site geeft je zelfs kant en klare tags die je zo op fok kunt postenquote:Op zondag 3 september 2006 14:30 schreef Ultralaser het volgende:
Het is niet dat spul ik kan geen fotos uploaden maar heb wel een foto waarvan de muur gemaakt is. Dus als iemand het kan uploaden kan ik het wel even mailen.
Haal bij een bouwwinkel een centreer standaard.quote:Op zondag 3 september 2006 09:52 schreef Ultralaser het volgende:
Als ik alles verwijder stort mijn flat inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Elke muur is namelijk van dat materiaal gemaakt. Toen ik aan het verbouwen was heb ik ook imbouwdozen gemaakt en dat was inderdaad een hoop hak werk.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop