Daarna kwam het kwartiertje jamba, dus snel weggezapt..quote:
Onder anderequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Fergie doet me denken aan een met HIV-geinfecteerde prostituee.
Gooi dan the box erachter, dat is tenminste te pruimenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:48 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Daarna kwam het kwartiertje jamba, dus snel weggezapt..![]()
Jamba zuigt ook flink btw![]()
Edit: op de achtergrond, ik ben aan het fokken ffs, het gaat om de "muziek"
Heb ik nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gooi dan the box erachter, dat is tenminste te pruimen
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
In overijsel hiero hebben we het welquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:54 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Heb ik nietIk woon in gelderland, omg Nunspeet.. Ik kan dus ook geen South Park kijken
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb het maar liefst 1 maand gehad via digitale TV van UPC, maar als je daarmee gaat zappen ben je 20 sec bezig van kanaal naar kanaal, en de bende werkte uiteraard vaak weer niet.. Dus.. we hebben het niet meerquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
In overijsel hiero hebben we het wel
Dat is volgens mij niet het enige wat ze geript heeft. De beat is volgens mij vanhet nummer: J-Kwon - Tipsyquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef SuperRogier het volgende:
Ik heb voor de verandering TMF op de achtergrond, na NL-Lux, komt uberdoos Fergie met
dat nummer London Bridge op tv..![]()
Irritante klotetoeters of wtf het dan ook mag zijn..![]()
Gwen Stefani rip-off irritante manier van zingen
Angst dat hij nog lang zal blijven staan in de top 40 of wat dan ook..![]()
Dit is passief dwingen om mijn iTunes aan te zetten![]()
Dus..![]()
Wat denk je zelf als ik zeg dat ik het te pruimen vind?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef rena het volgende:
[..]
the Box? Heb je daar wel eens naar gekeken/geluisterd?
![]()
Ah, dan heb je gewoon geen smaak.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als ik zeg dat ik het te pruimen vind?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik heb het maar liefst 1 maand gehad via digitale TV van UPC, maar als je daarmee gaat zappen ben je 20 sec bezig van kanaal naar kanaal, en de bende werkte uiteraard vaak weer niet.. Dus.. we hebben het niet meer
Als ze maar ietwat normale muziek hebben en niet Boten Anna 3x per fokkin uur draaienquote:
De koningin.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En jij bent wie om daar over te oordelen?
Dat valt wel mee gelukkigquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
lang leve de achtergestelde provincies
Hebben ze zelfs in haaksbergen welquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:06 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Dat valt wel mee gelukkigIk heb ongeveer 5 onbeveiligde netwerken in de buurt zitten, uiteraard tyfustraag, maar het idee
Achtergesteld valt wel mee einstein
![]()
Das stiekem wel bruutquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hebben ze zelfs in haaksbergen welmet mijn psp kon ik in de bus naar hengelo (ov) altijd fokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |