Ik vind het nummer zo langzaamquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:27 schreef -Mo- het volgende:
Ik vind de nieuwe leader stoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
Jammer van je mooie haartjes Parker, groetjes.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bijna klaar nu dan?
Veronica Mars!
Eensquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:45 schreef Zeurberus het volgende:
En over de nieuwe tune: Grafisch beter/leuker, muziekaal gezien BAGGER, ach het scheelt weer 30 sec kijken ofzo
Ja, inderdaad..Ik dacht ook meteen al, 'lekker voor de nieuwe kijkers'.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:38 schreef MuKe het volgende:
wtf is dat met die kerel die Kendall neerknalt?? Zelfs met de uitleg van annoylikethewind begrijp ik er weinig van... en dan verwachten ze dat er nieuwe mensen de serie gaan volgen als vaste kijkers het al vaag vinden....
Aflevering was nogal gemiddeld eerlijk gezegd.
En het ergste is dat ik nooit weet of het aan mij of aan de serie ligtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:05 schreef jmac het volgende:
Dat vind ik sowieso bij VM een heikel punt. Het is soms onnavolgbaar...
Maar meestal word dat een epje of 2-3 later wel duidelijk gemaakt. Ik heb er geen problemen mee als dingen vaag/onduidelijk zijn, zolang het uiteindelijk maar fatsoenlijk uitgelegd word.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:05 schreef jmac het volgende:
Dat vind ik sowieso bij VM een heikel punt. Het is soms onnavolgbaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |