Beetje makkelijk vind ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:13 schreef Domenica het volgende:
Ze worden bijna allemaal genaaid en belanden in fox river
nee joh, keigaaf juist. het hoeft niet altijd actie te zijn. deze verdieping achter de personen was wel mooi.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:39 schreef Dizzee het volgende:
saaie aflevering. jammer.
DIt is S1 jij bedoelt ep4 van S2 is dinsdag pas te downen sickoquote:Op donderdag 7 september 2006 22:34 schreef no1uknow het volgende:
Die preview!
Waar kan ik ep 4 downloaden?
Ik niet vinden kan
Hmm wat mis ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:43 schreef Minotarumon het volgende:
[..]
DIt is S1 jij bedoelt ep4 van S2 is dinsdag pas te downen sicko
Inderdaad, vooral het stukje over T-Bag sloeg nergens opquote:Op donderdag 7 september 2006 22:49 schreef Soul79 het volgende:
Op zich een aardig idee, maar ze hadden het beter tot Lincoln/Scofield kunnen beperken, ook omdat dat voor het vervolg nog van belang is. De stukjes over de andere personages hingen er maar een beetje bij vond ik.
Wel leuk was die versierpoging van bewaker Bullebak bij die dokter Sara, goed geacteerd van hem: verlegen stoere kerel met klein hartje. Als gevangenisbewaker is zijn karakter nogal oppervlakkig namelijk.
Dit was aflevering 16, van de 22 afleveringen die seizoen 1 te bieden heeft.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hmm wat mis ik.
Wat er nu op TV is IS seizoen 1?!
En welke aflevering was dit dan?
Ja dat dacht ik dus jaquote:Op donderdag 7 september 2006 22:53 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dit was aflevering 16, van de 22 afleveringen die seizoen 1 te bieden heeft.
KUT RTL5, nu denkt half Nederland dat we in seizoen 2 zitten
Als je nou eens even de laatste 4 reacties doorleest weet je precies hoe het zitquote:Op donderdag 7 september 2006 22:57 schreef Harmen1984 het volgende:
Was dit vanavond een HH of was die nog nooit in Ned geweest? Ik was namelijk in de veronderstelling dat S1 in Nederland al was afgelopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |