dan pas? stond laatst op freerecordshop 6 septemberquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:19 schreef edje34 het volgende:
Seizoen 1 komt 29 sept uit op dvd
hmm verkoopt FRS dan uberhaupt amerikaanse versies? zoja wacht ik nog wel even...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Op de Nederlandse DVD Release lijst staat Prison Break pas op 11 oktober. Dus ik denk dat dit de Engelse/Amerikaanse versie is.
Je hebt gelijk 11 okt Lost komt op 29 sept uit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:22 schreef EsDe het volgende:
[..]
hmm verkoopt FRS dan uberhaupt amerikaanse versies? zoja wacht ik nog wel even...
afl 16 Brother`s Keeperquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Afgelopen donderdag was op RTL aflevering 15, genaamd "By the Skin and the Teeth".
Herhaling was toch op maandag?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:41 schreef edje34 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad de herhalingen zijn nu op zaterdag ipv vrijdags.
klopt, vorige week was op maandag.quote:Op zondag 3 september 2006 12:20 schreef Susie het volgende:
[..]
Herhaling was toch op maandag?Of ben ik gek? Is het weer aangepast....?
S1 in NL bij afl. 16 a.s. donderdag, en S2 in USA is bij afl. 2 (3 is de volgende dus)quote:Op zondag 3 september 2006 19:50 schreef most_wanted het volgende:
Echt héél veel mensen kijken naar dit en mensen praten er zoveel over dat ik een beetje nieuwschierig ben geworden... welk seizoen zitten ze nu? Ga ik de boel straks even downloaden.
Ik snap het ook niet. Zat afgelopen zaterdag klaar om te kijken maar toen kwam een film. Volgens mij is er iets misgegaan...quote:Op zondag 3 september 2006 12:20 schreef Susie het volgende:
[..]
Herhaling was toch op maandag?Of ben ik gek? Is het weer aangepast....?
Foto??quote:Op maandag 4 september 2006 16:12 schreef Proper_fucked het volgende:
Damn, afgelopen week gemist
Was afgelopen maand in amerika, en daar stonden langs de weg hele grote billboards van Prison Break, sommige met best wel spoilers maar ook hele mooi. Paar zag je die foto's van scofield enzo, met 'Wanted blablabla' eronder, wel tof gedaan.
thnxssquote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
foto van reclamecampagne
edit: let op, bevat spoiler
http://wvs.topleftpixel.c(...)es/060821_1655.shtml
Ja, in zo'n stijl was het maar dan op zo'n groot billboard langs de snelweg.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
foto van reclamecampagne
edit: let op, bevat spoiler
http://wvs.topleftpixel.c(...)es/060821_1655.shtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |