zou het niet weten sorryquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:05 schreef MagiLune het volgende:
[..]
maaar... waarom is er nu dan geen op????????
ja maar, ja maar, ja maar...... nou heb ik een aflevering gemist!!!quote:
dan pas? stond laatst op freerecordshop 6 septemberquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:19 schreef edje34 het volgende:
Seizoen 1 komt 29 sept uit op dvd
hmm verkoopt FRS dan uberhaupt amerikaanse versies? zoja wacht ik nog wel even...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Op de Nederlandse DVD Release lijst staat Prison Break pas op 11 oktober. Dus ik denk dat dit de Engelse/Amerikaanse versie is.
Je hebt gelijk 11 okt Lost komt op 29 sept uit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:22 schreef EsDe het volgende:
[..]
hmm verkoopt FRS dan uberhaupt amerikaanse versies? zoja wacht ik nog wel even...
afl 16 Brother`s Keeperquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Afgelopen donderdag was op RTL aflevering 15, genaamd "By the Skin and the Teeth".
Herhaling was toch op maandag?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:41 schreef edje34 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad de herhalingen zijn nu op zaterdag ipv vrijdags.
klopt, vorige week was op maandag.quote:Op zondag 3 september 2006 12:20 schreef Susie het volgende:
[..]
Herhaling was toch op maandag?Of ben ik gek? Is het weer aangepast....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |