je bent inmiddels dit topic ook al ontgroeidquote:Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef no1uknow het volgende:
Goddomme, doet die versie die ik gedownload heb 't niet
Nee, ik zocht enkel Wentworth.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, dat risico loop je he, als je naar zulke dingen zoekt
Ga ook vooral niet kijken op de officiele site, er staan grote spoilers over bepaalde personen
De wigger die de hele boel bij mekaar verraadt voor Bellick.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:06 schreef El_Rolando het volgende:
Wie is tweener?
Die jonge jongen, die met scheermesje die grote kerel bewerkt heeft en alles aan bellick doorverteld.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:06 schreef El_Rolando het volgende:
Wie is tweener?
Ja, maar nu gaat er vaart in komen, ik voel het!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:46 schreef APK het volgende:
Geniaal weer vanavond.![]()
In het begin dacht ik: Oh nee hè, dit begint een beetje op 24 te lijken, maar later zat ik er weer helemaal in.
Elke week zijn ze weer terug bij af!![]()
![]()
![]()
Iets zegt mij dat ze voorlopig de gevangenis nog niet uit zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:48 schreef Shirley het volgende:
Ja, maar nu gaat er vaart in komen, ik voel het!
Ik weet helaas iets meer (grote lijn), en zal wijselijk m'n mond houden zodat iedereen lekker kan speculeren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat ze voorlopig de gevangenis nog niet uit zijn.
En als dat wel het geval is zullen ze waarschijnlijk spoedig terug zijn.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:23 schreef Shirley het volgende:
Ik weet helaas iets meer (grote lijn), en zal wijselijk m'n mond houden zodat iedereen lekker kan speculeren.
Ja preciesquote:Op donderdag 28 september 2006 23:44 schreef Rahl het volgende:
[..]
je bent inmiddels dit topic ook al ontgroeid
Is voor mij weeral tijdje geleden omdat ik seizoen 2 volg, maar ik dacht dat er een alarm op de deur zat ofzo?quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:57 schreef Augustina het volgende:
Wat een woozy die Michael, hij had makkelijk die sleutel kunnen ontfrutselen terwijl ze aan het zoenen waren.![]()
En wat is nou precies het probleem van zo;n deurtje anyway. Ze staan daar straks met een stuk of wat sterke kerels, hoe kan zo'n deurtje dan zo'n big deal zijn.![]()
abruzzi wilt denk ik met veronica michael chanteren om fabinnaci ofzo te krijgenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:10 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, gave episode he
er werd weer wat duidelijk (scofield en lincoln's pa) maar tegelijk weer wat mysterie (wat wil abbruzi met veronica en waarom is nick erbij betrokken)
Die wordt niet afgezet door het slot open te draaien, denk ik. Normaliter niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is voor mij weeral tijdje geleden omdat ik seizoen 2 volg, maar ik dacht dat er een alarm op de deur zat ofzo?
Hm dan heeft hij wel veel uitgespookt in zijn 'herstelperiode'.........quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:43 schreef 2609 het volgende:
[..]
abruzzi wilt denk ik met veronica michael chanteren om fabinnaci ofzo te krijgen
Bellick zal op er op een of andere manier ook wel bij betrokken zijn, als 'insider' voor the company of iets dergelijks. Idd gave kerel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hm dan heeft hij wel veel uitgespookt in zijn 'herstelperiode'.........![]()
Zooow spannende aflevering zeg (zoals altijd)..... toen Bellick dus ineens het gat ontdekt, ik zat echtzo voor de tv, had ik niet verwacht. Bellick is trouwens geweldig gecast, wat een bullebak. Hij is ook altijd even opmerkzaam en doordacht
(zoals tegen die geheim agent, waar hij opmerkte dat het toch wel een omweg was)
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |