Lekker om te weten dat wij dat nog allemaa tegoed hebben haha.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:30 schreef no1uknow het volgende:
Teringkutjantje.
Ik heb net afl. 18 19 en 20 gekeken. Ik begin zo aan 21, ik zal NIKS verklappen, maar ik zeg 1 ding.
HET IS GADVERDAMME SPANNENDIk kan niet slapen van de spanning (het is half 3)
Toen ik eenmaal begon met 1 aflevering downloaden+kijken doe ik het bij allemaal, ik kan niet een week lang wachten. Jullie missen zoveelnaja niet echt missen, maar jullie moeten zoooo lang wachten.
DAMN fokking spannend.
Ja, dat vroeg ik mij ook al af, maar zal vanzelf wel duidelijk worden.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:37 schreef Susie het volgende:
Snapt iemand trouwens wat Ambruzzi nu weer met die ene gast te maken heeft? (let nooit zo op die kerel, ben zijn naam vergeten, die eigenlijk met Veronica de verdediging hoort te doen).
Ja precies! Ik was gewoon geschokt en zat echtquote:Op donderdag 28 september 2006 22:37 schreef Susie het volgende:
Snapt iemand trouwens wat Ambruzzi nu weer met die ene gast te maken heeft? (let nooit zo op die kerel, ben zijn naam vergeten, die eigenlijk met Veronica de verdediging hoort te doen).
Ik wil het wetenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:10 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, gave episode he
er werd weer wat duidelijk (scofield en lincoln's pa) maar tegelijk weer wat mysterie (wat wil abbruzi met veronica en waarom is nick erbij betrokken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |