Ja zo'n pijn aan je hoofd die je krijgt als je aan je haar trekt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:43 schreef Augustina het volgende:
Haarpijn?
Ik vind dreads anders vaker iemand minder leuk maken dan leuker (no offence natuurlijk TS, misschien staat het bij jou wel heel coolquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:51 schreef DiaZePaM het volgende:
wie mooi wil zijn moet pijn lijden..
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:43 schreef Augustina het volgende:
Haarpijn?
quote:haarpijn
het onaangename gevoel dat men heeft na overmatig gedronken te hebben
synoniem: katterigheid, kater
Ze heeft extentions, en die kun je echt geen half jaar dragen zonder dat je ze eruit haalt, dan heb je geen haar meer op je kop!quote:Op zondag 3 september 2006 12:18 schreef Ska-te het volgende:
Gewoon aan wennen. Het gaat wel over. Als je hierover al zeurt wil ik je niet over een half jaar horen
ja, logisch. normaal verlies je zo´n 60 - 100 haren per dag en nu niks, dus niks mis mee met die haarbal die je uit je coupe kamt.quote:Op zondag 3 september 2006 13:39 schreef MevrouwKoRn het volgende:Schrik trouwens dus niet als je ze eruit haalt want er komt giga veel haar mee.
Nietz heeft zeker geen haarpijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:43 schreef 2Mini het volgende:
Dit topic schreeuwt om Nietzman
Ah! Ik dacht dat ze een echte bikkel was en normale dreads hadquote:Op zondag 3 september 2006 13:39 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ze heeft extentions, en die kun je echt geen half jaar dragen zonder dat je ze eruit haalt, dan heb je geen haar meer op je kop!
Schrik trouwens dus niet als je ze eruit haalt want er komt giga veel haar mee.
Juist. Stomme losers zijn het.quote:Op maandag 4 september 2006 22:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haarpijn is voor watjes die daar nog zenuwen hebben zitten.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:51 schreef DiaZePaM het volgende:
wie mooi wil zijn moet pijn lijden..
Kweenie hoor, maar als jij pijn hebt met echte dreads, dan is er iets niet helemaal goed gegaan met het zetten. Dat hoort dus geen pijn te doen, behalve de pijn die je krijgt als je haar ineens de "verkeerde" kant op gaat staan. Maar dan ga je dus niet kapot van de pijn...quote:Op zondag 3 september 2006 15:44 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Ah! Ik dacht dat ze een echte bikkel was en normale dreads had![]()
Als je dan al gaat huilen over wat haarpijn heb je toch echt de verkeerde keus gemaakt
quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dreads krijg je met zout water en als de kapper te strak faked krijg je haarpijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |