quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:18 schreef postmortum het volgende:
je moet ook de screener of de dvd-rip downloaden n00b![]()
bedoel dat mensen dus films downloaden als deze nog in de (Amerikaanse) bioscoop draaien of nog moeten draaien (in Nederland bijvoorbeeld). Ergo er is nog geen DVD beschikbaar die men kan rippen. Superman Returns nam ik als voorbeeld en waarempel die heeft nog geen DVDversie en draait nog in een aantal Nederlandse bioscopen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef Herald het volgende:
type's die trots verkondigen een film allang te hebben voordat deze in de (Nederlandse) bioscoop draait
topfilms in de bioscoop??quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef Herald het volgende:
maar gewoon mensen die zich helemaal het mannetje vinden omdat zij niet naar de bioscoop gaan omdat ze allang alle topfilms op DVD hebben.
hmm de dvd rip of de screener zijn altijd direct in het engels verkrijgbaar, ff googlen en je hebt ook de nl ondertitels, maar ga jij maar weer lekker naar de bios een bak popcorn eten voor 5 euroquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:41 schreef Herald het volgende:
ok, de meeste mensen snappen niet dat ik met
[..]
bedoel dat mensen dus films downloaden als deze nog in de (Amerikaanse) bioscoop draaien of nog moeten draaien (in Nederland bijvoorbeeld). Ergo er is nog geen DVD beschikbaar die men kan rippen. Superman Returns nam ik als voorbeeld en waarempel die heeft nog geen DVDversie en draait nog in een aantal Nederlandse bioscopen.
Dus nu komen alle experts eventjes melden dat men dus óf de DVDrip van de nog niet uitgebrachte DVD moet downloaden, óf eventjes moet wachten zodat men over 5 maanden kan pochen met "haha ik héb Superman Returns al, die moet nog in de bioscoop draaien als ik dadelijk superdesupersnel 5 keer linksom de aarde vlieg en de tijd terug zet".
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:41 schreef Herald het volgende:
ok, de meeste mensen snappen niet dat ik met
[..]
bedoel dat mensen dus films downloaden als deze nog in de (Amerikaanse) bioscoop draaien of nog moeten draaien (in Nederland bijvoorbeeld). Ergo er is nog geen DVD beschikbaar die men kan rippen. Superman Returns nam ik als voorbeeld en waarempel die heeft nog geen DVDversie en draait nog in een aantal Nederlandse bioscopen.
Dus nu komen alle experts eventjes melden dat men dus óf de DVDrip van de nog niet uitgebrachte DVD moet downloaden, óf eventjes moet wachten zodat men over 5 maanden kan pochen met "haha ik héb Superman Returns al, die moet nog in de bioscoop draaien als ik dadelijk superdesupersnel 5 keer linksom de aarde vlieg en de tijd terug zet".
Dat lijkt me dus echt geen DVD rip. De DVD versie is van deze film nog niet uit. En Amerikaans. Is dus donker en grauw en kut.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:08 schreef DerBolle het volgende:
[..]
[[url=http://i36.photobucket.com/albums/e16/derBolle/SMRDVD.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Wijze praat, SC. Zo is het wel inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:11 schreef SunChaser het volgende:
Op de nieuwsgroepen staan perfecte retailDVD's anders, beeld scherp, geluid prima en NL OT, dat is meestal wat minder, met taalfouten enzo, maar goed, het spaart wel weer 15 euro bios (2 personen)
niet bepaald, preview ff gekeken, prima kwaliteit en geluid is jammer genoeg geen 5.1 dolby. maar geen ruis ofzo, en zoals je kan lezen staat er PAL achterquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt geen DVD rip. De DVD versie is van deze film nog niet uit. En Amerikaans. Is dus donker en grauw en kut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |