HUh heb ik iets gemist? Waar ging het over?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:56 schreef Scrupules het volgende:
[..]
huh waar slaat die edit op? lekker selectief...
in water lek je nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:56 schreef itsme het volgende:
gatverdamme. Janine ik ga er nu uit want anders gaat mijn tampon weer lekken.![]()
Dat denk je fout vorig jaar stonden er regelmatig stukjes over Roel en Tanja in die roddelbladen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Milica vraagt zich af, wat er in de bladen komt te staan
Janine is reëel, die weet dat er niets in de bladen staat, dat was alleen bij BB1 en BB2 zo.
ik vroeg me hardop af waarom etienne die zelf heeft toegegeven het niet met allochtonen op te hebben en semih al voor zn kop wil schieten, geen problemen met sjaan lijkt te hebben. misschien verkeerd begrepen door flugel maar vind dit wel erg drastisch zeg...quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
HUh heb ik iets gemist? Waar ging het over?
vindt dat ook heel raar...al die opgeblazen ballonnenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niks mis met A, ik vind Sjaan prima zoals ze is, beter zo dan een Milica met littekens
Hij moet Sjaan ook niet hij doet alsof omdat ze bij zijn *groepje* moet blijven horen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:58 schreef Scrupules het volgende:
[..]
ik vroeg me hardop af waarom etienne die zelf heeft toegegeven het niet met allochtonen op te hebben en semih al voor zn kop wil schieten, geen problemen met sjaan lijkt te hebben. misschien verkeerd begrepen door flugel maar vind dit wel erg drastisch zeg...
Misschien maakt Etjen een uitzondering voor alles wat een gat heeft? En dan bedoel ik geen anusquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:58 schreef Scrupules het volgende:
[..]
ik vroeg me hardop af waarom etienne die zelf heeft toegegeven het niet met allochtonen op te hebben en semih al voor zn kop wil schieten, geen problemen met sjaan lijkt te hebben. misschien verkeerd begrepen door flugel maar vind dit wel erg drastisch zeg...
Nogal begrijpelijk, godzijdank ben ik normaal geschapen, mss was ik ook wel zo'n eikel geweest met zijn maat. Ligt nogal gevoelig bij ons mannen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:58 schreef natronic het volgende:
De houding van E10.... veel gebaren, steeds om zich heen kijken enz. is een teken van grote onzekerheid
De manier waarop je jezelf uitdrukte was net een brugje tever. En verder is discussie hierover uiteraard offtopic, klachten over moderatie mogen in het FB topic.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:58 schreef Scrupules het volgende:
[..]
Omdat hij bang is voor haar grote bekquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:58 schreef Scrupules het volgende:
[..]
en zijn vriendjes er niet zijn om hem te steunenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Omdat hij bang is voor haar grote bek![]()
Ik gok....Marcelquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:04 schreef Canisfire het volgende:
Met wie zou Jeroen nou liever seks hebben Marcel of Milicia ?
quote:
Onzin ze loopt zelf de hele tijd te roepen dat ze zich inhoudt omdat ze er klaar mee is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:05 schreef wolferl het volgende:
Janine is der zelf. Dat maak je weinig mee.
Ik dacht dat borsten niet meer gestreamed mochten worden van Hummie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |