Krijg idd alsmaar sql error'tjes...quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:51 schreef static het volgende:
Het forum is dan ook niet vooruit te branden.
je hebt niet veel gemist, ze mochten gymkleren aan omdat het zo heet is. en ze gingen met water spelen en toen kreeg die ene (lars, ben slecht in namen) een emmer in zn gezicht toen deed zn oog au...quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dankje Ewaldus.. was het helemaal vergeten
eentje...quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:56 schreef Ewaldus het volgende:
hoeveel bier hebben ze nou gehadzie ze eens zwalken..
Hoe oud is ze? 17 ofzo en nu al paal dansen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:11 schreef Jasza het volgende:
Geil aan de paal hoor
2 weken geen alcohol, dan komt 1 biertje hard aanquote:
quote:Op maandag 18 september 2006 20:55 schreef HuubTuub het volgende:
Die Mark heeft dus een vriendin. Daarvan raken wij in de war.
Marcquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:21 schreef CySt het volgende:
[..]
2 weken geen alcohol, dan komt 1 biertje hard aan. Grappig dat niemand nog over onze Mark heeft gepost, doelend op deze post..
[..].
Milan geloof ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:38 schreef I_PANDA_I het volgende:
Wie was dat die zei:
"Mijn broer is nooit thuis, die blowed alleen maar,.."
"Dus ik ga ook naar vrienden want thuis is het saai"
Verkapte manier om te zeggen, "ik ga ook stoer met m'n vrienden blowen want thuis is het saai"
hopelijk zien we wat punani's door het doorschijnende ondergoedquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Irritant
Beetje sensatie kan geen kwaad..
Volgende week beachparty.. zullen die ouders leuk vinden![]()
die ouders zullen ook wel gedacht hebben: onze Milan heeft ons als ouders al genoeg voor schut gezetquote:
Het programma is absoluut niet gescript.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Nog los van het feit dat het gewoon fake is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |