quote:Op maandag 25 september 2006 21:20 schreef johanmulder het volgende:
[..]
Brian heeft al een baanIk ben zn collega bij de C1000 geweest hehe
Bepaalde figuren moeten ze gewoon in het leger stoppen, daar hebben ze er meer aan dan op televisie.quote:Op maandag 25 september 2006 21:45 schreef intered het volgende:
Ik moet toch zeggen dat het systeem niet meteen hoeft te worden ingevoerd .
Maar! toch zou er wel wat meer dis·ci·pli·ne (de ~ (v.), ~s)
1 gehoorzaamheid aan voorschriften en bevelen => tucht ,zijn tegenwoordig en mischien ook wel eerbied voor anderen.
want hoe er soms gereageerd word getuigt nou niet echt van fatsoen .
En daar komt nog bij dat het een programma is wat maar 4 weken heeft geduurd is het dan nog te moeilijk om je even aan de regels te houden?
Ze mag er zelf ook wel wezen.quote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef Ewaldus het volgende:
JEZUS! Wat is die zus van die Jaqueline fokking lekker![]()
![]()
of Dat zullen ze leren anno 1880quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:28 schreef editor2 het volgende:
Ik denk dat de meeste kandidaten die hierin hebben meegedaan wel e.e.a hebben moeten ondertekenen alvorens ze konden meedoen. Dus daarom zullen niet een van die docenten durven aan te vallen zoals je tegenwoordig op sommige scholen weleens ziet. Ik vind een goeie serie!
Wie weet komt er een "Dat zullen ze leren jaren 60 "aflevering
anno 0:quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:44 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
of Dat zullen ze leren anno 1880![]()
Ja leuk lekker met je hippie leeraar aan een joint.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:28 schreef editor2 het volgende:
Ik denk dat de meeste kandidaten die hierin hebben meegedaan wel e.e.a hebben moeten ondertekenen alvorens ze konden meedoen. Dus daarom zullen niet een van die docenten durven aan te vallen zoals je tegenwoordig op sommige scholen weleens ziet. Ik vind een goeie serie!
Wie weet komt er een "Dat zullen ze leren jaren 60 "aflevering
Doe mij dan maar het nummer van Jaqueline zelf! zo'n leuk meisjequote:Op maandag 25 september 2006 21:16 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Hey, heb jij het nummer van de zus van Jaqueline?
Tis maar net wat je gewend bent,.....quote:Op woensdag 27 september 2006 10:43 schreef JustMeLizz het volgende:
Ik vind 't grappig om te zien hoe het toen eraan toe ging, maar ik ben blij dat ik nu leef
stimmt, of in ieder geval de docenten zijn geen acteursquote:Op maandag 18 september 2006 00:06 schreef static het volgende:
Het is niet geacteerd.
Krijg idd alsmaar sql error'tjes...quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:51 schreef static het volgende:
Het forum is dan ook niet vooruit te branden.
je hebt niet veel gemist, ze mochten gymkleren aan omdat het zo heet is. en ze gingen met water spelen en toen kreeg die ene (lars, ben slecht in namen) een emmer in zn gezicht toen deed zn oog au...quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dankje Ewaldus.. was het helemaal vergeten
eentje...quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:56 schreef Ewaldus het volgende:
hoeveel bier hebben ze nou gehadzie ze eens zwalken..
Hoe oud is ze? 17 ofzo en nu al paal dansen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:11 schreef Jasza het volgende:
Geil aan de paal hoor
2 weken geen alcohol, dan komt 1 biertje hard aanquote:
quote:Op maandag 18 september 2006 20:55 schreef HuubTuub het volgende:
Die Mark heeft dus een vriendin. Daarvan raken wij in de war.
Marcquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:21 schreef CySt het volgende:
[..]
2 weken geen alcohol, dan komt 1 biertje hard aan. Grappig dat niemand nog over onze Mark heeft gepost, doelend op deze post..
[..].
Milan geloof ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:38 schreef I_PANDA_I het volgende:
Wie was dat die zei:
"Mijn broer is nooit thuis, die blowed alleen maar,.."
"Dus ik ga ook naar vrienden want thuis is het saai"
Verkapte manier om te zeggen, "ik ga ook stoer met m'n vrienden blowen want thuis is het saai"
hopelijk zien we wat punani's door het doorschijnende ondergoedquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Irritant
Beetje sensatie kan geen kwaad..
Volgende week beachparty.. zullen die ouders leuk vinden![]()
die ouders zullen ook wel gedacht hebben: onze Milan heeft ons als ouders al genoeg voor schut gezetquote:
Het programma is absoluut niet gescript.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Nog los van het feit dat het gewoon fake is.
Als dat zo is dan is er nog hoop voor de jeugd!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:26 schreef static het volgende:
[..]
Het programma is absoluut niet gescript.
Ja, ben ik met je eens, ik zou ook e.e.a. niet pikken en er met de botte bijl ingaan (figuurlijk dan), maar wie weet wat voor contract e.d. ze hebben.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is er nog hoop voor de jeugd!
Ik vind nl. dat ze over het algemeen best goed gehoorzamen, het komt daarom nogal ongeloofwaardig op me over.
Je deed wát voor de televiesie??quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:21 schreef Neuralnet het volgende:
Ik poppelde voor de televisie
Echt een kneus. Vind zichzelf stoer na 2 biertjes en gaat anderen afzeiken. Zielig gewoonquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:23 schreef Malahide het volgende:
Die Lars, heerlijk als je een kutjoch bent en je kan de hele tijd gillen dat je ADHD hebt. Zag al meteen dat het een verwend eikeltje was toen ik dat interview met zijn ouders zag die het gedrag van hun schatje prachtig goed zaten te lullen (eigenlijk is hij heel intelligent en sociaal maar hij heeft ADHD he?). Viel me wel op dat een aantal van zijn 'vrienden' snel door zijn gedrag heenprikte.
Zijn echt niks gewendquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:19 schreef RaymanNL het volgende:
Echt zielig man, hoe " dronken" hun deden nadat ze weg waren geweestKansloos gewoon
![]()
Ik typte een "p" teveel in het werkwoord popelen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:57 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Je deed wát voor de televiesie??
Dat verklaart een heleboel, hahahaha!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:03 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ik typte een "p" teveel in het werkwoord popelen.Popelen als in: trappelen van ongeduld. Het heftige verlangen hebben om iets te willen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |