quote:Op maandag 4 september 2006 21:34 schreef Pelgrim het volgende:
Je zou toch als groep zijnde in opstand kunnen komen. Een persoon kan dat personeel wel aan, maar 24 niet lijkt me.
quote:Op maandag 4 september 2006 21:34 schreef Pelgrim het volgende:
Je zou toch als groep zijnde in opstand kunnen komen. Een persoon kan dat personeel wel aan, maar 24 niet lijkt me.
ha ha ha ipv weekje texel weekje internaat.quote:Op maandag 4 september 2006 21:35 schreef HuubTuub het volgende:
We krijgen net het idee om een internaat te gaan runnen. Onze handen jeuken!
dude natuurlijk zijn dit acteursquote:Op maandag 4 september 2006 21:38 schreef CySt het volgende:
Ontzettend grappig programma. Leuk concept! Maar ik vraag me echt af of de volwassenen ook echt zo doen en denken, of dat dat acteerwerk is.. Hoewel, gezien het grote kruis en het bidden, zullen het wel streng gristenen zijn.. Echt van die typische SGPers, ontzettend conservatief..
Typisch zeikerige jaren zestig bal die even aan zal wijzen dat orde en tucht gruwelijk slechte zaken zijn, want je moet overleggen met de puber, je moet hen benaderen vanuit een zelfstandige hoek en ze aanspreken op hun eigen verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 4 september 2006 21:45 schreef edje34 het volgende:
even een stukje van internet gehaald er is nu al kritiek op.
Pedagoog Peter Cuyvers noemt het programma ronduit gevaarlijk. “Zo’n kostschool is toch een totalitaire omgeving, waarin je tot op zekere hoogte wordt gehersenspoeld. Daarbinnen gelden heel andere regels“, aldus Cuyvers in het AD.
*Sterren* die op ijs dansenquote:Op maandag 4 september 2006 23:04 schreef Ewaldus het volgende:
want een gezeik, tis toch commerciele tv. wat verwacht je anders dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |