Ja daar zit wel wat in, maar in een centraal topic moet je je misschien weer door heel wat andere posts heenworstelen die je misschien niks interesseren en zo kan een discussie makkelijker verzanden.quote:Op zondag 3 september 2006 22:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar het is wel jammer als er veel overlap zit in de onderwerpen. Dan heb je kans dat een discussie over een bepaald onderwerp 2 keer half gevoerd wordt, waar die in een centraal topic meer was geweest dan de som der delen.
Zolang het gaat over verschillende onderwerpen ben ik het met je eens, die 'nieuw topic' knop zit er niet voor niets.
Veel te serieusquote:Op zondag 3 september 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Als ik een bijdrage mag leveren. Ik vind dat hier véél te serieus geluld wordt over een forum
Net alsof we hier met iets heel belangrijks bezig zijn ofzo.![]()
Een forum kan anders wel veroorzaken dat jij je compleet op laat naaien. Ik hoef denk ik geen voorbeelden te noemen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Als ik een bijdrage mag leveren. Ik vind dat hier véél te serieus geluld wordt over een forum
Net alsof we hier met iets heel belangrijks bezig zijn ofzo.![]()
Als ik een bijdrage mag leveren, ik vind dat hier véél te serieus geluld wordt over huisraad.quote:Op zondag 3 september 2006 23:19 schreef Gert het volgende:
O wacht, nu ga je natuurlijk ontkennen dat je écht kwaad was.![]()
Jep.. maar dat gaat om persoonlijke aanvallen die ik beneden alle peil vind.quote:Op zondag 3 september 2006 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Een forum kan anders wel veroorzaken dat jij je compleet op laat naaien. Ik hoef denk ik geen voorbeelden te noemen.
Ken je geschiedenis.quote:Op zondag 3 september 2006 21:35 schreef flugeltje het volgende:
Luciano, de meeste mensen die in eerdere jaren BB volgden posten nog steeds op fok hoor. Het is alleen een clubje van vorig jaar dat naar VOL verkast is omdat ze een mooi eigen forum opgezet hebben. Ik snap werkelijk waar niet waar jij jezelf zo druk over maakt.
Ik word een beetje moe van je zo...
Ik vind dat hier ook veel te veel geluld wordt over de fokkers zelf ipv de bewoners. Vannacht was het ook weer lekker raak in een paar berichten. Helaas weer geen mod aanwezig om hier en daar een ban uit te delen. Maar je went eraan... zelfs aan die berichten.quote:Op zondag 3 september 2006 23:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als ik een bijdrage mag leveren, ik vind dat hier véél te serieus geluld wordt over huisraad.
Dank voor deze uitlegquote:Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ken je geschiedenis.
Na BB 1 kwam er een nieuw forum, www.gesprekvandedag.nl van Voyeur,Phileinne en Kozzmic, zij waren het zwaar onens met het beleid van anny, vervolgens DeBus 1, de helft van de mensen moesten een drempel over om buiten dat stupide busforum te posten, asl zigeuners spoelden er een aantal aan op het FOKEiland, de rest vertrok naar DeZwevendeHemel met Borgia als leidster...
Na elke hype smelten groepjes aanelkaar die mensen dat ze na drie maanden slowchatten niet meer zonder elkaar kunnen en hun soulmates alleen nog maar op 1 gelijkgestemd forum te ontmoten (Tijdens BUS1 leerde ik Cynix hoe hij icq moest downloaden en gebruiken, daarna koppelde ik hem aan Sanne)
Maar ehmmmm, elk jaar gaan er dus mensen weg, elk jaar komen er weer nieuwe mensen voor terug ..
Klopt als een busquote:Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ken je geschiedenis.
Na BB 1 kwam er een nieuw forum, www.gesprekvandedag.nl van Voyeur,Phileinne en Kozzmic, zij waren het zwaar onens met het beleid van anny, vervolgens DeBus 1, de helft van de mensen moesten een drempel over om buiten dat stupide busforum te posten, asl zigeuners spoelden er een aantal aan op het FOKEiland, de rest vertrok naar DeZwevendeHemel met Borgia als leidster...
Na elke hype smelten groepjes aanelkaar die mensen dat ze na drie maanden slowchatten niet meer zonder elkaar kunnen en hun soulmates alleen nog maar op 1 gelijkgestemd forum te ontmoten (Tijdens BUS1 leerde ik Cynix hoe hij icq moest downloaden en gebruiken, daarna koppelde ik hem aan Sanne)
Maar ehmmmm, elk jaar gaan er dus mensen weg, elk jaar komen er weer nieuwe mensen voor terug ..
keihard douwen, daar waren ze in de bus ook goed inquote:Op zondag 3 september 2006 23:50 schreef Loedertje het volgende:
Hier en daar een lettertje weg in m;n posting maar er zit champagne in m;n toetsenbord, bij snel typen mis ik dus wat letters omdat die blijven plakken als je er niet KEIhard op douwt...
Tja, daar is dit het topic voor.quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedoel dus dat er hier wat mij betreft veel te serieus over het hoe en wat en waarom en wanneer wordt gesproken.
BIG PFFFFTTTTTTTttttttttttttttttt @ Flugeltjequote:Op zondag 3 september 2006 23:46 schreef flugeltje het volgende:
[
Dank voor deze uitleg![]()
Zo Luciano, dáár kun je het mee doen![]()
Geef nog eens 'kort en bondig' aan wat het probleem is.quote:Op maandag 4 september 2006 01:41 schreef luciano het volgende:
BIG PFFFFTTTTTTTttttttttttttttttt @ Flugeltje![]()
Dat er geen nieuwe users bijkomen misschien? Sorry, ben Luciano nietquote:Op maandag 4 september 2006 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Geef nog eens 'kort en bondig' aan wat het probleem is.
Nieuwe users die streamverslagen schrijven voor Luciano, aangezien hij daar te lui voor isquote:Op maandag 4 september 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
Dat er geen nieuwe users bijkomen misschien? Sorry, ben Luciano niet![]()
Dat alles in 1 topic moetquote:Op maandag 4 september 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat er geen nieuwe users bijkomen misschien? Sorry, ben Luciano niet![]()
Waarom zou hij dat moeten doen? Er zijn zat mensen die daar behagen in scheppen en goed in zijn. Bij voorbaat iedereen wegjagen met strakke regels is imo niet de manierquote:Op maandag 4 september 2006 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Nieuwe users die streamverslagen schrijven voor Luciano, aangezien hij daar te lui voor is
Selectief lezen is ook een vakquote:Op maandag 4 september 2006 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat alles in 1 topic moet![]()
Maar luciano kan het vast veel bondiger vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |