abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 september 2006 @ 21:39:14 #126
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41462977
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:26 schreef luciano het volgende:

[..]

Zelfs Jappie geeft nu toe dat er MEER aan de hand is dan alleen maar " het is daar gezelliger "
2 frequente streamers / enkele toch wel met enige regelmaat streamend / en VELEN die vanwege de shit van BB5 wegbleven.

Al met al een gevoelige aderlating lijkt mij .

Oplossing ?

Zeg het maar .

Forum hele jaar open ( wie doe je daar kwaad mee ? ) houdt de bestaande banden hecht , nu verbrokkelt alles . Het strenger modden gaat misschien al iets beter , maar ik zeg express MISSCHIEN , want hoe zou het gaan als de weglopers vanwege alle aanvallen / ruzies er wel weer waren , en weer zouden worden weggejaagd , want dat is WEL gebeurd door sommigen hier .
Nou moet je ook niet gaan dramatiseren hoor! Zo erg was BB5 niet. HBB was een stuk erger, maar zelfs daar was er niet echt vaak sprake van grote ruzies (wel van hardnekkige ruzies overigens ).
En als je het forum open zou houden om "de banden hecht te houden" wordt het forum dus in no-time 1 grote SC/ reeks en is het bij de start van een (eventuele) nieuwe BB helemaal niet meer in de hand te houden
quote:
Minder topics openen toegestaan , zodat modden nog makkelijker wordt . Elke keer weer een topic openen over welke kleur behang je vindt dat er op de muren van het BB huis moet . of dat je vindt dat de deurtjes van de keukenkastjes rechtsscharnierend moeten zijn i.p.v. linksscharnierend , of dat je vindt dat de spiegel aan de muur rond had moeten zijn i.p.v. ovaal , of dat je vindt dat ........... enz enz slaat totaal nergens op .
De mensen moeten het recht op topics openen eerst maar eens verdienen op de een of andere manier , want het begint in BB een beetje op ONZ te lijken zo , met alle gevolgen van dien.
Ik ben het niet met je eens hoor. Waarom zouden mensen geen topics mogen openen? Als het niks is, wordt het gesloten of bloedt het vanzelf dood. Dat is toch voor een deel ook de lol van een forum
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zondag 3 september 2006 @ 21:43:13 #127
691 luciano
ondertitelloos
pi_41463172
Moe worden van iemand , alleen maar om het feit dat je het niet kan hebben dat er wel degelijk een kern van waarheid inzit in wat ik zeg ?

Beetje zwakjes vind ik .
Je kunt ook gewoon NIET reageren , en dat de anderen WEL laten doen die hierop willen reageren . Ik heb jou niet met name genoemd als zijnde punt van kritiek ( dit keer ) , en zelfs een klein schouderklopje uitgedeeld aan de mods tot nu toe m.b.t de ruzies in toom houden , dus ik snap dat " moe worden van " niet zo erg , ik kan het alleen maar rijmen met mijn eerste deel van deze post denk ik .
  zondag 3 september 2006 @ 21:44:12 #128
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41463221
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:26 schreef luciano het volgende:

[..]

Zelfs Jappie geeft nu toe dat er MEER aan de hand is dan alleen maar " het is daar gezelliger "
2 frequente streamers / enkele toch wel met enige regelmaat streamend / en VELEN die vanwege de shit van BB5 wegbleven.
Uhm nee Zie je mij daar ergens als reden geven dat het door de shit van BB5 komt

Daarom is het ook zo lastig lullen met jou......je leest en begrijpt dingen zonder dat ze gezegd worden............

Zo....en nu opbokken want het uitbuiken der bewoners is reeds geschiedenis dus wellicht komt er hoe weinig dan ook eindelijk weer wat actie in het huis.
pi_41463231
Nog een sticky Of is dat voor eventjes?
Kan ook wel in de OP van de fakes toch?
Wel een leuk idee
Dat de mods bepalen welke meedingen vind ik misschien alleen wel een minpuntje, waarom niet alle users laten beslissen?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41463297
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Het gaat hem er alleen maar om dat ze van v-o-l weten dat hij daar rondneust ondanks zijn IP-ban.
Ik had het kunnen weten
  zondag 3 september 2006 @ 21:46:34 #131
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41463318
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef PC eend het volgende:
Wel een leuk idee
Dat de mods bepalen welke meedingen vind ik misschien alleen wel een minpuntje, waarom niet alle users laten beslissen?
Zeg ook nog ff tegen Fluggs dat ze de regel met die ambachtelijke zooi schrapt....
  zondag 3 september 2006 @ 21:48:16 #132
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41463390
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef PC eend het volgende:
Wel een leuk idee
Deze sticky blijft staan beeb, hier komen álle fakes in die meedingen naar de titel. Aan het eind van de rit maken TL, Day en ik daar een selectie uit. (het zouden er best wel eens een hele hoop kunnen worden) Vervolgens krijgen de users de kans om uit die selectie de winnaar te kiezen. Natuurlijk nemen we de reacties in het faketopic zelf wel mee bij ons besluit om een fake in de selectiebak te droppen.

De sticky is dus bedoeld voor de fakes waarvan we zeggen, díe moet meedingen. Een week voor het einde van BB gaan we ze nog een keer bekijken. (misschien zijn het er dan wel 150 ofzo, kan zomaar gebeuren) De leukste 10 of misschien 25 (bepalen we later nog) komen in het uiteindelijke stemtopic terecht.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 3 september 2006 @ 21:49:17 #133
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41463440
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:46 schreef Jappie het volgende:

[..]

Zeg ook nog ff tegen Fluggs dat ze de regel met die ambachtelijke zooi schrapt....
Jaja, ik ga 'm al weghalen...
pi_41463486
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:46 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik had het nog niet helemaal goed gelezen, maar ik denk ik lever vast wat kritiek, my dear fellow starfucker
Heeft roel je al gezoend?
pi_41463609
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:48 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Deze sticky blijft staan beeb, hier komen álle fakes in die meedingen naar de titel. Aan het eind van de rit maken TL, Day en ik daar een selectie uit. (het zouden er best wel eens een hele hoop kunnen worden) Vervolgens krijgen de users de kans om uit die selectie de winnaar te kiezen. Natuurlijk nemen we de reacties in het faketopic zelf wel mee bij ons besluit om een fake in de selectiebak te droppen.

De sticky is dus bedoeld voor de fakes waarvan we zeggen, díe moet meedingen. Een week voor het einde van BB gaan we ze nog een keer bekijken. (misschien zijn het er dan wel 150 ofzo, kan zomaar gebeuren) De leukste 10 of misschien 25 (bepalen we later nog) komen in het uiteindelijke stemtopic terecht.
Maar ik zie al zo weinig topics met die banner en zo
Kan dan misschien die van de bewoners niet weg ofzo, die kennen de meeste nu wel toch?
  zondag 3 september 2006 @ 21:56:10 #136
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41463662
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:50 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik had het nog niet helemaal goed gelezen, maar ik denk ik lever vast wat kritiek, my dear fellow starfucker
Heeft roel je al gezoend?
Nee.......die suffe zultkop weet met zijn bezopen harses nog geen eens een kast te vinden...laat staan er opgedirkt met een of ander ranzig niemandalletje uit te springen.

Ontopic: thnx Fluggs......
  zondag 3 september 2006 @ 21:57:05 #137
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41463694
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:54 schreef PC eend het volgende:

[..]

Maar ik zie al zo weinig topics met die banner en zo
Kan dan misschien die van de bewoners niet weg ofzo, die kennen de meeste nu wel toch?
Ik gooi de bewoners wel in de FAQ erbij.
pi_41463810
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:57 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik gooi de bewoners wel in de FAQ erbij.
Je bent geweldig
pi_41464037
Ik ben trouwens een voorstander van zoveel mogelijk topics
Als ze geen bestaansrecht hebben zakken ze vanzelf wel weg
  zondag 3 september 2006 @ 22:23:37 #140
242 Pinball
Electric Monk
pi_41464717
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:07 schreef PC eend het volgende:
Ik ben trouwens een voorstander van zoveel mogelijk topics
Als ze geen bestaansrecht hebben zakken ze vanzelf wel weg
Maar het is wel jammer als er veel overlap zit in de onderwerpen. Dan heb je kans dat een discussie over een bepaald onderwerp 2 keer half gevoerd wordt, waar die in een centraal topic meer was geweest dan de som der delen.

Zolang het gaat over verschillende onderwerpen ben ik het met je eens, die 'nieuw topic' knop zit er niet voor niets.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_41464976
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:23 schreef Pinball het volgende:

[..]

Maar het is wel jammer als er veel overlap zit in de onderwerpen. Dan heb je kans dat een discussie over een bepaald onderwerp 2 keer half gevoerd wordt, waar die in een centraal topic meer was geweest dan de som der delen.

Zolang het gaat over verschillende onderwerpen ben ik het met je eens, die 'nieuw topic' knop zit er niet voor niets.
Ja daar zit wel wat in, maar in een centraal topic moet je je misschien weer door heel wat andere posts heenworstelen die je misschien niks interesseren en zo kan een discussie makkelijker verzanden.
  zondag 3 september 2006 @ 22:49:46 #142
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41465876
Als ik een bijdrage mag leveren. Ik vind dat hier véél te serieus geluld wordt over een forum

Net alsof we hier met iets heel belangrijks bezig zijn ofzo.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41466127
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Als ik een bijdrage mag leveren. Ik vind dat hier véél te serieus geluld wordt over een forum

Veel te serieus
Heb je luciano gemist zeker?
  Moderator zondag 3 september 2006 @ 23:19:45 #144
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41467301
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:

Een forum kan anders wel veroorzaken dat jij je compleet op laat naaien. Ik hoef denk ik geen voorbeelden te noemen.

O wacht, nu ga je natuurlijk ontkennen dat je écht kwaad was.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 3 september 2006 @ 23:23:50 #145
242 Pinball
Electric Monk
pi_41467486
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:19 schreef Gert het volgende:

O wacht, nu ga je natuurlijk ontkennen dat je écht kwaad was.
Als ik een bijdrage mag leveren, ik vind dat hier véél te serieus geluld wordt over huisraad.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 3 september 2006 @ 23:42:23 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41468235
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Een forum kan anders wel veroorzaken dat jij je compleet op laat naaien. Ik hoef denk ik geen voorbeelden te noemen.
Jep.. maar dat gaat om persoonlijke aanvallen die ik beneden alle peil vind.
Ik bedoel dus dat er hier wat mij betreft veel te serieus over het hoe en wat en waarom en wanneer wordt gesproken.
  † In Memoriam † zondag 3 september 2006 @ 23:44:23 #147
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41468325
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:35 schreef flugeltje het volgende:
Luciano, de meeste mensen die in eerdere jaren BB volgden posten nog steeds op fok hoor. Het is alleen een clubje van vorig jaar dat naar VOL verkast is omdat ze een mooi eigen forum opgezet hebben. Ik snap werkelijk waar niet waar jij jezelf zo druk over maakt.

Ik word een beetje moe van je zo...
Ken je geschiedenis.

Na BB 1 kwam er een nieuw forum, www.gesprekvandedag.nl van Voyeur,Phileinne en Kozzmic, zij waren het zwaar onens met het beleid van anny, vervolgens DeBus 1, de helft van de mensen moesten een drempel over om buiten dat stupide busforum te posten, asl zigeuners spoelden er een aantal aan op het FOKEiland, de rest vertrok naar DeZwevendeHemel met Borgia als leidster...

Na elke hype smelten groepjes aanelkaar die mensen dat ze na drie maanden slowchatten niet meer zonder elkaar kunnen en hun soulmates alleen nog maar op 1 gelijkgestemd forum te ontmoten (Tijdens BUS1 leerde ik Cynix hoe hij icq moest downloaden en gebruiken, daarna koppelde ik hem aan Sanne )

Maar ehmmmm, elk jaar gaan er dus mensen weg, elk jaar komen er weer nieuwe mensen voor terug ..
  zondag 3 september 2006 @ 23:45:00 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41468349
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:23 schreef Pinball het volgende:

[..]

Als ik een bijdrage mag leveren, ik vind dat hier véél te serieus geluld wordt over huisraad.
Ik vind dat hier ook veel te veel geluld wordt over de fokkers zelf ipv de bewoners. Vannacht was het ook weer lekker raak in een paar berichten. Helaas weer geen mod aanwezig om hier en daar een ban uit te delen. Maar je went eraan... zelfs aan die berichten.
  zondag 3 september 2006 @ 23:46:55 #149
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41468421
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ken je geschiedenis.

Na BB 1 kwam er een nieuw forum, www.gesprekvandedag.nl van Voyeur,Phileinne en Kozzmic, zij waren het zwaar onens met het beleid van anny, vervolgens DeBus 1, de helft van de mensen moesten een drempel over om buiten dat stupide busforum te posten, asl zigeuners spoelden er een aantal aan op het FOKEiland, de rest vertrok naar DeZwevendeHemel met Borgia als leidster...

Na elke hype smelten groepjes aanelkaar die mensen dat ze na drie maanden slowchatten niet meer zonder elkaar kunnen en hun soulmates alleen nog maar op 1 gelijkgestemd forum te ontmoten (Tijdens BUS1 leerde ik Cynix hoe hij icq moest downloaden en gebruiken, daarna koppelde ik hem aan Sanne )

Maar ehmmmm, elk jaar gaan er dus mensen weg, elk jaar komen er weer nieuwe mensen voor terug ..
Dank voor deze uitleg

Zo Luciano, dáár kun je het mee doen
  † In Memoriam † zondag 3 september 2006 @ 23:50:29 #150
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41468566
Hier en daar een lettertje weg in m;n posting maar er zit champagne in m;n toetsenbord, bij snel typen mis ik dus wat letters omdat die blijven plakken als je er niet KEIhard op douwt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')