abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:12:18 #251
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41522127
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:10 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Daar mist toch wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stuk uit he?
Vooral dat gedeelte over andere users enzo....
Joh plaats gewoon die log. Dan kan deze discussie ook afgesloten worden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:14:11 #252
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41522178
M'n beste LS, jij bent degene die míj toevoegde op MSN om over je ban te klagen. Ik heb je, samen met TL, netjes te woord gestaan. Daarbij kreeg je geen gelijk van ons. Daarna heb je nog diverse malen geprobeerd de discussie nieuw leven in te blazen waarbij ik je steeds heb laten weten dat ik geen aktie kan ondernemen als ik iets niet zíe of ergens niet op gewezen wordt. Jouw ban kreeg je nadat ik enkele uren later in FB een reactie zag om er even naar te kijken. Ik zag je reacties, zag dat het tever ging en vroeg je ban aan.

Jij kwam vervolgens met de, wellicht terechte, opmerking dat anderen het ook deden, maar de linkjes die ik je vroeg kreeg ik niet. Ik ga geen tientallen topics doorlezen om te zien wáár iemand over de schreef is gegaan. Vorig jaar wilde ik dat nog wel eens doen, maar daar staan we vanaf gestapt.

Toen je uiteindelijk wél met een linkje kwam was het een topic van enkele dágen daarvoor. Dan is het écht te laat om nog met een ban aan te komen. Aangezien ik wist dat het moment ooit zou komen dat je met MSN logs zou gaan dreigen heb ik bewust goed opgelet op wat ik zei en niet zei. Ik geef je echter géén toestemming om logs te plaatsen. Simpelweg om de reden dat ik je het plezier niet gun om hier weer eens compleet door het lint te gaan. Ik heb je steeds netjes te woord gestaan, maar het niet eens zijn met jou resulteerde in een block op MSN. Prima, geen enkel probleem mee.

LS, op zich vind ik je een prima user. Het enige probleem wat je hebt is dat je soms wat moeite hebt de virtuele wereld van de werkelijkheid te scheiden. Ik weiger mezelf daarin mee te laten trekken.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_41522226
Zeg nu maar gewoon wat jij en flugel zeggen en denken, dan zijn we van dit gezeur af....
Hoe jullie als moderators tegen bepaalde users aankijken. Dat zou wel zo eerlijk zijn.
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:16:26 #254
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41522240
O en het faketopic heb ik opgeschoond. Een dergelijke foto valt inderdaad niet buiten de algemene policy, het is echter een misplaatst iets in het betreffende topic. In het topic houden we een wedstrijd waar iedereen z'n eigen creativiteit kwijtkan in foto's. Het is niet de bedoeling dat er foto's geplaatst worden met het verzoek of iemand anders er iets van wil maken. Doe dát dan maar via mail. Originaliteit brengt je overigens veel verder.
pi_41522266
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:14 schreef flugeltje het volgende:
M'n beste LS, jij bent degene die míj toevoegde op MSN om over je ban te klagen. Ik heb je, samen met TL, netjes te woord gestaan. Daarbij kreeg je geen gelijk van ons. Daarna heb je ik nog diverse malen geprobeerd de discussie nieuw leven in te blazen waarbij ik je steeds heb laten weten dat ik geen aktie kan ondernemen als ik iets niet zíe of ergens niet op gewezen wordt. Jouw ban kreeg je nadat ik enkele uren later in FB een reactie zag om er even naar te kijken. Ik zag je reacties, zag dat het tever ging en vroeg je ban aan.

Jij kwam vervolgens met de, wellicht terechte, opmerking dat anderen het ook deden, maar de linkjes die ik je vroeg kreeg ik niet. Ik ga geen tientallen topics doorlezen om te zien wáár iemand over de schreef is gegaan. Vorig jaar wilde ik dat nog wel eens doen, maar daar staan we vanaf gestapt.

Toen je uiteindelijk wél met een linkje kwam was het een topic van enkele dágen daarvoor. Dan is het écht te laat om nog met een ban aan te komen. Aangezien ik wist dat het moment ooit zou komen dat je met MSN logs zou gaan dreigen heb ik bewust goed opgelet op wat ik zei en niet zei. Ik geef je echter géén toestemming om logs te plaatsen. Simpelweg om de reden dat ik je het plezier niet gun om hier weer eens compleet door het lint te gaan. Ik heb je steeds netjes te woord gestaan, maar het niet eens zijn met jou resulteerde in een block op MSN. Prima, geen enkel probleem mee.

LS, op zich vind ik je een prima user. Het enige probleem wat je hebt is dat je soms wat moeite hebt de virtuele wereld van de werkelijkheid te scheiden. Ik weiger mezelf daarin mee te laten trekken.
Ik lees niet eens verder, ik haal de logs erbij
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:19:03 #256
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41522330
LS, ga dit nou niet op het spits drijven.
pi_41522359
hoe krijg je een log terug van iemand die je hebt verwijderd en die niet zichtbaar mag zijn?
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:21:25 #258
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41522411
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
hoe krijg je een log terug van iemand die je hebt verwijderd en die niet zichtbaar mag zijn?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_41522419
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:19 schreef flugeltje het volgende:
LS, ga dit nou niet op het spits drijven.
Ik drijf niets op de spits... en dat weet je. Je kan ook gewoon je ongelijk geven... En dat je het met velen van BB6 niet eens bent, maar dat lef heb je niet....
(net zoals TL)

Ik koop niets voor mooie praatjes van jullie....
pi_41522465
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:21 schreef teamlead het volgende:

[..]

Was maar een grapje, staat gewoon in je berichtengeschiedenis, maar jij dacht zeker al, dat ik die kwijt was... En je trapt er nog in ook...

Ken jij het spreekwoord??
Wie het laatst lacht, lacht het best?
  Moderator dinsdag 5 september 2006 @ 18:24:41 #261
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41522512
Ik moet ff weg.
Kan iemand de log die LS eventueel gaat plaatsen, snel even kopieren voordat ie weer verwijderd wordt door een mod?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_41522528
Maar ik heb nog steeds geen toestemming, of moet ik die aan een admin vragen?
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:26:18 #263
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41522568
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:21 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik drijf niets op de spits... en dat weet je. Je kan ook gewoon je ongelijk geven... En dat je het met velen van BB6 niet eens bent, maar dat lef heb je niet....
(net zoals TL)

Ik koop niets voor mooie praatjes van jullie....
Het ergste wat ik gezegd heb is:
quote:
kom op LS, het zijn pijpzeikers van SGOP, maar ze bedoelen het nooit verkeerd. Jij was vorig jaar soms ronduit gemeen
Dat was nadat jij gezegd had dat we vriendjespolitiek bezigen hier en dat de SGOPpers dingen doen die véle malen erger zijn dan jij. Als jij hierin wilt zien dat ik jou gelijk gegeven heb, prima. Je doet je best maar LS. Ik heb enorm veel energie gestoken in het steeds te woord staan van jou. Ik heb dat steeds netjes gedaan. Blijkbaar ben je er het mens niet naar om dingen op een volwassen manier op te lossen.
  Moderator dinsdag 5 september 2006 @ 18:26:22 #264
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41522570
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joh laat toch zitten, je durft die log toch niet te plaatsen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:27:08 #265
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41522595
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:26 schreef Gert het volgende:

[..]

heb je nog meer olie nodig?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_41522650
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:14 schreef flugeltje het volgende:
M'n beste LS, jij bent degene die míj toevoegde op MSN om over je ban te klagen. Ik heb je, samen met TL, netjes te woord gestaan. Daarbij kreeg je geen gelijk van ons. Daarna heb je nog diverse malen geprobeerd de discussie nieuw leven in te blazen waarbij ik je steeds heb laten weten dat ik geen aktie kan ondernemen als ik iets niet zíe of ergens niet op gewezen wordt. Jouw ban kreeg je nadat ik enkele uren later in FB een reactie zag om er even naar te kijken. Ik zag je reacties, zag dat het tever ging en vroeg je ban aan.

Ik heb je pas een paar uur geleden gewist uit mijn MSN... probeer je er AUB niet uit te lullen nu he?
pi_41522692
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee, durf ik ook niet, want dan gaan ze janken bij een admin en dan heb ik weer een ban te pakken.... duhhhhhhh
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:30:43 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41522717
quote:

Je hebt volgens de policy van Fok! en van de mods geen toestemming ervoor gekregen.
Wat doet jou denken dat je van de Admins wel die toestemming krijgt?

Of je houdt op met dreigen met plaatsen van die Logs of je plaatst ze gewoon met de wetenschap dat je tegen weer een ban oploopt.

Maar hou eens op met dat kinderachtige jankgedrag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:31:03 #269
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41522729
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:28 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik heb je pas een paar uur geleden gewist uit mijn MSN... probeer je er AUB niet uit te lullen nu he?
LS, op het moment dat je me toevoegde op MSN ben ik op m'n hoede geraakt. Dat is het 'ken uw users' principe. Denk wat je wilt denken.
pi_41522758
quote:
Als Danny hier zou meelezen was je allang weggeweest,, dus ik zou ff dimmen als ik jou was.

Verder heb je wmb al láng wederom een ban verdient met je gezuig richting bepaalde users, die posts zijn niet gezien door de mods, heb je mazzel mee.

Wat een gepijpzeik, zeg.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_41522759
Gedane zaken nemen geen keer... Dus het noemen van de "tanja-log" kan ik ook niet gebruiken.
Dat mocht toen wel. Maar nu het een "gesprek" tussen TL-flugel en mij betrof, mag het ineens niet.
pi_41522807
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:31 schreef flugeltje het volgende:

[..]

LS, op het moment dat je me toevoegde op MSN ben ik op m'n hoede geraakt. Dat is het 'ken uw users' principe. Denk wat je wilt denken.
Is dit een verkapte toezegging dat ik dus onze gesprekken mag plaatsen? Want je was al op je hoede toch? En daar lezen de users wel doorheen, wetende dat je op je hoede was....
pi_41522840
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:32 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Als Danny hier zou meelezen was je allang weggeweest,, dus ik zou ff dimmen als ik jou was.

Verder heb je wmb al láng wederom een ban verdient met je gezuig richting bepaalde users, die posts zijn niet gezien door de mods, heb je mazzel mee.

Wat een gepijpzeik, zeg.
EN volgens de policy heb jij ook een ban, want jij wenst mij een ban....
pi_41522929
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

EN volgens de policy heb jij ook een ban, want jij wenst mij een ban....
Vraag maar aan.

Really LS, volgens mij ben je een beste vent, maar draag je een hoop wraakgevoelens met je mee. Leer dingen eens los te laten, dat is een welgemeend advies.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_41522937
Maar ik wacht nog steds op antwoord, mag een ander mij een ban wensen, mag een ander een log van mij plaatsen en mag ik nu geen log plaatsen (die zelfs relevant in het gesprek is)?
Het gaat uiteindelijk om de [FB}
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')