ze hebben alleen maar hallmark kaarten bij postkanttor annex bruna en ik was te lui om verder te zoeken, want die moest gelijk op de postquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:04 schreef Herald het volgende:
dan koop je toch geen Hallmark kaart?
ja nu had ik geluk, volgende keer heb ik misschien een kaart nodig voor een manquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:03 schreef Chinless het volgende:
Wat is je klacht nu?
Je zocht toch een meiden kaart?
![]()
Welke vent wilt er nou een kaart? Geef hem een biertje ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja nu had ik geluk, volgende keer heb ik misschien een kaart nodig voor een man
Precies, mannen sturen elkaar toch geen kaarten?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:08 schreef Frits het volgende:
[..]
Welke vent wilt er nou een kaart? Geef hem een biertje ofzo.
verjaardagskaart, overlijdenskaart, troukaart en geboortekaartquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:13 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Precies, mannen sturen elkaar toch geen kaarten?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja nu had ik geluk, volgende keer heb ik misschien een kaart nodig voor een man
Daar heb je dan toch geen speciale mannenkaarten voor nodigquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
verjaardagskaart, overlijdenskaart, troukaart en geboortekaart
nou als je ooit een zoon krijg, stuur ik er wel 1 met gefeliciteerd met je dochterquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:15 schreef Frits het volgende:
[..]
Daar heb je dan toch geen speciale mannenkaarten voor nodig![]()
ah je hebt niet verder gekeken, want meestal hebben ze een hele schep kaarten. Ik haal meestal een kaartje van paperclip internationalquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:07 schreef postmortum het volgende:
ze hebben alleen maar hallmark kaarten bij postkanttor annex bruna en ik was te lui om verder te zoeken, want die moest gelijk op de post
wil je ook een kaartje dan, met roze beertjes erop en dan van harte beterschap?quote:
Een zoon van 3 dagen oud is toch anders dan een MAN. Alsof mannen blij zullen zijn met een lichtblauw kaartjequote:Op zaterdag 2 september 2006 18:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
nou als je ooit een zoon krijg, stuur ik er wel 1 met gefeliciteerd met je dochter
Een roze piraat op de achterkant vind ik wel kicks yaquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
wil je ook een kaartje dan, met roze beertjes erop en dan van harte beterschap?
ik zat in tijdsnoodquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:17 schreef Herald het volgende:
[..]
ah je hebt niet verder gekeken, want meestal hebben ze een hele schep kaarten. Ik haal meestal een kaartje van paperclip international
zeg in het paspoort word die bijgeschreven als man niet als jongetjequote:Op zaterdag 2 september 2006 18:19 schreef Frits het volgende:
[..]
Een zoon van 3 dagen oud is toch anders dan een MAN. Alsof mannen blij zullen zijn met een lichtblauw kaartje![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg in het paspoot word die bijgeschreven al man niet als jongetje![]()
Wel eens het verschil tussen minder en meerderjarig gehoord?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg in het paspoot word die bijgeschreven al man niet als jongetje![]()
en toch moet die bijgeschreven wordenquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:26 schreef Frits het volgende:
[..]
Wel eens het verschil tussen minder en meerderjarig gehoord?
Kind en volwassen misschien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |