Ik heb taille 34quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:29 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Tommy XL is huge, ik heb M en die valt ong. gelijk met Bjorn borg M, ze zitten alleen minder strak. Heb taille 31/32.
ik snap dr geen fuck van gisteravond wel 10 keer gekeken stond dr alleen nog maar in het rood, nu zie ik hem ook wel staan..quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:36 schreef Incepa het volgende:
[..]
Sale >> Men >> Knitwear
bij mij staat hij er nog gewoon in allebei de kleuren?
Ik kreeg hem steeds kort na de bestelling.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:33 schreef jovink het volgende:
ik heb m besteld nog ff vraagje, hij deed er heel lang over bij de bestelling uiteindelijk was ie wel klaar geloof ik,
maar ik heb nu nog geen order confirmation emailtje gekregen kregen jullie die er meteen er na of duurde het een tijdje>?
ik loop met een mooie brede donker leren riem van de WE, niks pipo de clowns aanquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:15 schreef Sargon het volgende:
[quote]Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef jovink het volgende:
nee niet echt mijn ding , beetje saai
maar wel mooi voor de netjes.
[/quote
Jij loopt zeker liever met pipo de clown riemen
ik vind het erg mooi
heb je ook vandaag besteld?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:59 schreef DBBknown het volgende:
heb me de bear moc trui en de Percy Buttoned Cardigan besteld, vandaag de deur uit bij TH :love:
Ik heb ook nog geen UPS mailtje ontvangen, vorige keer ging bij mij ook sneller.quote:Your order dated 16.01.2007 02:30:53 has been received by us.
Misschien handig als iedereen de prijs er ff bij zetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:33 schreef SatanicWarrior het volgende:
Net deze riem besteld:
[afbeelding]
Afgeprijsd van ¤80 naar ¤40
Valt wel mee, in mijn geval dan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Misschien handig als iedereen de prijs er ff bij zet
En 40 euro voor een afgeprijsde riem is nog aan de hoge kant toch...![]()
kan je niet opnieuw een bestelling doen? als je er uiteindelijk 2 ontvangt kun je er 1 terugsturen.quote:
nee, ik heb die blauwe (toch?) besteldquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef jovink het volgende:
vet veel hebben die bear zip mock gekocht ja.![]()
en vast allemaal die rode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |