abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:05:37 #121
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_42420232
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 13:02 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

ja.. ik heb nog zon ding nodig, voor onder mn poloshirts het begint nu toch wel frisjes te worden voor korte mouwtjes hoeveel wastie?
35 Eurootjes.
pi_42438433
Ik ben van plan deze als winterjas te kopen :

Maar zou hij ook door kunnen gaan als winterjas, en warm en (redelijk) waterdicht zijn?

Zie hier nog een link naar de e-shop.
pi_42438845
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 23:28 schreef s1mon het volgende:
Ik ben van plan deze als winterjas te kopen :

[afbeelding]

Maar zou hij ook door kunnen gaan als winterjas, en warm en (redelijk) waterdicht zijn?

Zie hier nog een link naar de e-shop.
heb ik ook nog naar gekeken, maar het is een behoorlijk kort model, niet handig voor een winterjas lijkt me, (op de fiets bijvoorbeeld)
pi_42439281
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 23:39 schreef men_in_red het volgende:

[..]

heb ik ook nog naar gekeken, maar het is een behoorlijk kort model, niet handig voor een winterjas lijkt me, (op de fiets bijvoorbeeld)
Dat is waar, maar ik ben niet zo heel erg groot, en een maatje groter doet wonderen
Hoewel ik mede door dat korte begin te twijfelen of hij wel lekker is voor de winter, zoals ik al zei, of niet meer een jas voor het voorjaar is

Aan de andere kant verwacht ik geen hele koude winters meer hier in Nederland, en die ene keer op wintersport trek ik wel een extra fleece aan.

Het blijft twijfelen...

Edit: Ik zag hem ook hangen bij de America Today, gepast, en ik kon het niet laten.
Uiteindelijk dus toch gekocht, heerlijke jas! Alleen niet bij de e-shop, aangezien ik hem bij de AT kon passen en ik daar 10% korting krijg.

[ Bericht 10% gewijzigd door s1mon op 08-10-2006 10:24:53 ]
pi_42499122
Heb net deze besteld:

quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 11:56 schreef -Wolf- het volgende:
Met elastiek in de mouwen als ik het goed zie. Dat is wel fijn, want dan zakt het niet naar beneden als ik ze omhoog heb gestroopt. Die ergernis heb ik al met meerdere longsleeves van G-SUS, Diesel, etc gehad. Dat dus nooit meer.
Goed punt ja, loop ook vaak met opgestroopte mouwen en de meesten lubberen altijd uit.
pi_42515724
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 11:56 schreef -Wolf- het volgende:
Had weer eens een wit shirt nodig en bovendien iets met lange mouwen. Simpele longsleeve besteld:

[afbeelding]

Met elastiek in de mouwen als ik het goed zie. Dat is wel fijn, want dan zakt het niet naar beneden als ik ze omhoog heb gestroopt. Die ergernis heb ik al met meerdere longsleeves van G-SUS, Diesel, etc gehad. Dat dus nooit meer.
waar staat die dan?

ik kan hem niet vinden.
pi_42515864
ja dat snapte ik.. alleen niet waar die staat.. niet bij t shirts en ook nie bij sweatshirts en ook nie bij. nja ik zie m nie
  maandag 9 oktober 2006 @ 17:18:51 #129
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_42515934
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:16 schreef jovink het volgende:
ja dat snapte ik.. alleen niet waar die staat.. niet bij t shirts en ook nie bij sweatshirts en ook nie bij. nja ik zie m nie
die link van hem linkt direct naar dat shirt.
  maandag 9 oktober 2006 @ 17:28:47 #130
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_42516219
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:16 schreef jovink het volgende:
Misschien moet je eerst op de link klikken voordat je zegt dat je het snapt
Jawel, je keek.
pi_42516809
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:28 schreef jna het volgende:

[..]

Misschien moet je eerst op de link klikken voordat je zegt dat je het snapt
haha bedankt dan ik d8 zal ik wel op de mainpage uitkomen
pi_42526138
jammer dan

shirts kun je die gewoon bestellen in je eigen maat of valt het groot of klein uit wat zijn jullie ervaringen?
  maandag 9 oktober 2006 @ 22:33:36 #134
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_42526614
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:07 schreef jovink het volgende:
jammer dan

shirts kun je die gewoon bestellen in je eigen maat of valt het groot of klein uit wat zijn jullie ervaringen?
gewoon in je eigen maat en als je niet zeker bent, bestel dan 2 maten en stuur de maat die niet past terug.
pi_42528133
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:33 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

gewoon in je eigen maat en als je niet zeker bent, bestel dan 2 maten en stuur de maat die niet past terug.
is dat gratis? of betaal je verzendkosten?
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:37:19 #136
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_42528563
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 23:23 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

is dat gratis? of betaal je verzendkosten?
Check de eerste 5 posts uit dit topic.
pi_42532415
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 23:37 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Check de eerste 5 posts uit dit topic.
maar als ik bij het postkantoor aan kom zetten met een huge-ass doos "ja, ik wil deze naar duitsland sturen, gratiesch! ", gaan ze me dan niet als een stel verdwaasde bavianen aan staan kijken?
pi_42536985
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 06:38 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

maar als ik bij het postkantoor aan kom zetten met een huge-ass doos "ja, ik wil deze naar duitsland sturen, gratiesch! ", gaan ze me dan niet als een stel verdwaasde bavianen aan staan kijken?
zo werkt het dus niet. het gaat via UPS.

aah, daar is m'n pakketje! .
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:55:47 #139
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_42539329
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 11:38 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

zo werkt het dus niet. het gaat via UPS.

aah, daar is m'n pakketje! .
Hoe zijn die mouwen?
Jawel, je keek.
pi_42539867
Ben ook benieuwd naar die mouwen... misschien een piccie met dat shirt aan?
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_42598146
Mouwen zijn prima, die gaan echt niet uitrekken. Sowieso is het shirt van vrij elastische stof. Prima ding dus. Ik zou trouwens gewoon bestellen, je kunt het toch weer binnen 14 dagen kostenloos terugzenden als het je niet bevalt. Ik heb ook maat S en maat M besteld, maat M breng stuur ik terug want maat S zit beter.

Snelle service trouwens, zondagavond besteld, maandag bestelling verwerkt en verzonden, dinsdag aflevering gemist, vandaag was ik net op tijd thuis. Ik heb overigens wel met credit-card betaald dus misschien dat dat scheelt.
pi_42750691
`vandaag ook deze besteld is kijken wanneer het binnen komt.
pi_42758528
Die longsleeve zit echt als gegoten! Die heb ik in het zwart! En niet niet duur;)

Ik ben een persoon die ze graag optrekt als je weet wat ik bedoel. En de mouwen blijven echt super goed zitten, ik hoef niet net als al die andere longsleeves constant op te trekken!
pi_42758592
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 00:07 schreef Ednet het volgende:
Die longsleeve zit echt als gegoten! Die heb ik in het zwart! En niet niet duur;)

Ik ben een persoon die ze graag optrekt als je weet wat ik bedoel. En de mouwen blijven echt super goed zitten, ik hoef niet net als al die andere longsleeves constant op te trekken!
chill he?
  woensdag 18 oktober 2006 @ 11:52:16 #145
151835 SuperbDeLux
Een ietwat hautain.
pi_42766420
Tommy E-shop! Oh oh wat vet! Meteen een donkderblauwe V-hals trui besteld, kijken hoe het loopt. Weet iemand of er naast Esprit en Tommy dus nog meer van deze E-shops zijn in Nederland/de Benelux?
He wept for there were no more worlds to conquer.
pi_42766492
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 11:52 schreef SuperbDeLux het volgende:
Tommy E-shop! Oh oh wat vet! Meteen een donkderblauwe V-hals trui besteld, kijken hoe het loopt. Weet iemand of er naast Esprit en Tommy dus nog meer van deze E-shops zijn in Nederland/de Benelux?
niet dat ik weet, maar die e-shops zijn zwaar relaxed.
pi_42766493
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 11:52 schreef SuperbDeLux het volgende:
Mexx en de H&M.
pi_42775658
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 00:07 schreef Ednet het volgende:

en morgen al in huis
pi_43279964
Schatje,

Hoe ging de terugbetaling bij Tommy bij jou? Heb namelijk een polo teruggestuurt, maar dat is nu al 2 maanden geleden en heb nog niets bij mijn creditcardafschrift gesort gekregen. Ook een contactformulier ingevuld op de site en een mail gestuurt maar geen reactie.

Hoe ging dit bij jou?!
pi_43280908
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:40 schreef Pupil het volgende:
Schatje,

Hoe ging de terugbetaling bij Tommy bij jou? Heb namelijk een polo teruggestuurt, maar dat is nu al 2 maanden geleden en heb nog niets bij mijn creditcardafschrift gesort gekregen. Ook een contactformulier ingevuld op de site en een mail gestuurt maar geen reactie.

Hoe ging dit bij jou?!
Je kunt niks op een credit card storten. Het heet niet voor niets 'credit' card. Er zat een formulier bij je bestelling dat je in kon vullen als je het terugstuurde. Daarop moest je aangeven wat je reden was van retourzenden en je rekeningnummer in de vorm van een IBAN-nummer en BIC-code (dat is zijn je internationale bankgegevens en kun je vinden op de site van je bank), hierop storten ze het dan terug. Je hebt internationale bankgegevens nodig omdat ze in Duitsland zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')