35 Eurootjes.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:02 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ja.. ik heb nog zon ding nodig, voor onder mn poloshirtshet begint nu toch wel frisjes te worden voor korte mouwtjes
hoeveel wastie?
heb ik ook nog naar gekeken, maar het is een behoorlijk kort model, niet handig voor een winterjas lijkt me, (op de fiets bijvoorbeeld)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:28 schreef s1mon het volgende:
Ik ben van plan deze als winterjas te kopen:
[afbeelding]
Maar zou hij ook door kunnen gaan als winterjas, en warm en (redelijk) waterdicht zijn?
Zie hier nog een link naar de e-shop.
Dat is waar, maar ik ben niet zo heel erg groot, en een maatje groter doet wonderenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:39 schreef men_in_red het volgende:
[..]
heb ik ook nog naar gekeken, maar het is een behoorlijk kort model, niet handig voor een winterjas lijkt me, (op de fiets bijvoorbeeld)
Goed punt ja, loop ook vaak met opgestroopte mouwen en de meesten lubberen altijd uit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:56 schreef -Wolf- het volgende:
Met elastiek in de mouwen als ik het goed zie. Dat is wel fijn, want dan zakt het niet naar beneden als ik ze omhoog heb gestroopt. Die ergernis heb ik al met meerdere longsleeves van G-SUS, Diesel, etc gehad. Dat dus nooit meer.
waar staat die dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:56 schreef -Wolf- het volgende:
Had weer eens een wit shirt nodig en bovendien iets met lange mouwen. Simpele longsleeve besteld:
[afbeelding]
Met elastiek in de mouwen als ik het goed zie. Dat is wel fijn, want dan zakt het niet naar beneden als ik ze omhoog heb gestroopt. Die ergernis heb ik al met meerdere longsleeves van G-SUS, Diesel, etc gehad. Dat dus nooit meer.
www.shoptommy.dequote:Op maandag 9 oktober 2006 17:11 schreef jovink het volgende:
[..]
waar staat die dan?
ik kan hem niet vinden.
die link van hem linkt direct naar dat shirt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:16 schreef jovink het volgende:
ja dat snapte ik..alleen niet waar die staat.. niet bij t shirts en ook nie bij sweatshirts en ook nie bij. nja ik zie m nie
Misschien moet je eerst op de link klikken voordat je zegt dat je het snaptquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:16 schreef jovink het volgende:
ja dat snapte ik..alleen niet waar die staat.. niet bij t shirts en ook nie bij sweatshirts en ook nie bij. nja ik zie m nie
haha bedankt danquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:28 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst op de link klikken voordat je zegt dat je het snapt![]()
gewoon in je eigen maat en als je niet zeker bent, bestel dan 2 maten en stuur de maat die niet past terug.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:07 schreef jovink het volgende:jammer dan
shirts kun je die gewoon bestellen in je eigen maat of valt het groot of klein uit wat zijn jullie ervaringen?
is dat gratis? of betaal je verzendkosten?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
gewoon in je eigen maat en als je niet zeker bent, bestel dan 2 maten en stuur de maat die niet past terug.
Check de eerste 5 posts uit dit topic.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
is dat gratis? of betaal je verzendkosten?
maar als ik bij het postkantoor aan kom zetten met een huge-ass doos "ja, ik wil deze naar duitsland sturen, gratiesch!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:37 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Check de eerste 5 posts uit dit topic.
zo werkt het dus niet. het gaat via UPS.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 06:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar als ik bij het postkantoor aan kom zetten met een huge-ass doos "ja, ik wil deze naar duitsland sturen, gratiesch!", gaan ze me dan niet als een stel verdwaasde bavianen aan staan kijken?
Hoe zijn die mouwen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:38 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
zo werkt het dus niet. het gaat via UPS.
aah, daar is m'n pakketje!.
chill he?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:07 schreef Ednet het volgende:
Die longsleeve zit echt als gegoten! Die heb ik in het zwart! En niet niet duur;)
Ik ben een persoon die ze graag optrekt als je weet wat ik bedoel. En de mouwen blijven echt super goed zitten, ik hoef niet net als al die andere longsleeves constant op te trekken!
niet dat ik weet, maar die e-shops zijn zwaar relaxed.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:52 schreef SuperbDeLux het volgende:
Tommy E-shop! Oh oh wat vet! Meteen een donkderblauwe V-hals trui besteld, kijken hoe het loopt. Weet iemand of er naast Esprit en Tommy dus nog meer van deze E-shops zijn in Nederland/de Benelux?
Mexx en de H&M.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:52 schreef SuperbDeLux het volgende:
Tommy E-shop! Oh oh wat vet! Meteen een donkderblauwe V-hals trui besteld, kijken hoe het loopt. Weet iemand of er naast Esprit en Tommy dus nog meer van deze E-shops zijn in Nederland/de Benelux?
en morgen al in huisquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:07 schreef Ednet het volgende:
Die longsleeve zit echt als gegoten! Die heb ik in het zwart! En niet niet duur;)
Ik ben een persoon die ze graag optrekt als je weet wat ik bedoel. En de mouwen blijven echt super goed zitten, ik hoef niet net als al die andere longsleeves constant op te trekken!
Je kunt niks op een credit card storten. Het heet niet voor niets 'credit' card.quote:Op maandag 6 november 2006 00:40 schreef Pupil het volgende:
Schatje,
Hoe ging de terugbetaling bij Tommy bij jou? Heb namelijk een polo teruggestuurt, maar dat is nu al 2 maanden geleden en heb nog niets bij mijn creditcardafschrift gesort gekregen. Ook een contactformulier ingevuld op de site en een mail gestuurt maar geen reactie.
Hoe ging dit bij jou?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |