quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens hoe gaat dat met betalen ?
Gaat dat met creditcard ofwat ?
Je kunt dus kiezen tussen creditrolf card en lolleracceptgiro. Je hoeft pas te betalen na ontvangst van je pakketje, hendig sjiek vind ik!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens hoe gaat dat met betalen ?
Gaat dat met creditcard ofwat ?
Is op de achterkant he dus dat zie ik niet :pquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:34 schreef kevin85 het volgende:
Brrr..
Die opdruk is wel errug groot..![]()
He ja ik zie het, wel jammer dat ze de optie om met acceptgiro te betalen hebben afgeschaft, vraag me af of het komt door wanbetalers of late betalers.quote:Op maandag 11 september 2006 12:13 schreef SaS21 het volgende:
Ik kon trouwens alleen maar de optie om via creditcard te betalen kiezen
mss gewoon teveel mensen die hun spullen op de site kochten..quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:25 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
He ja ik zie het, wel jammer dat ze de optie om met acceptgiro te betalen hebben afgeschaft, vraag me af of het komt door wanbetalers of late betalers.
Idem.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:59 schreef Petey het volgende:
Alle bestellingen?
Ik heb gistermorgen wat besteld en kreeg zojuist het mailtje van UPS dat het morgen geleverd zou moeten worden
ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:54 schreef elixer het volgende:
Ligt het nou aan mij, of mis ik een heleboel aanbiedingen die er vorige week nog wel op stonden?
ik was vandaag bij de tommy hilfiger winkel in rdam, maar daar hebben ze em nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:30 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Hij is mooi en zit lekker
Hij is qua tempratuur denk ik nog 2 a 3 maanden te dragen, vermoed ik![]()
Het jasje is net iets dikker dan een colbert jasje, wat opzich prima te doen is als het een beetje kouder wordt. Dit dan icm met een trui oid.
Maar alleen al om hij eruit ziet is het een aanrader![]()
Ja dat heb je met de meeste producten denk ik.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik was vandaag bij de tommy hilfiger winkel in rdam, maar daar hebben ze em nietkutzooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |