Leukkk!! Lekker vlotquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:14 schreef kevin85 het volgende:
[afbeelding]
Deze vandaag binnen gehad van Hilfiger Eshop.
Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat
Vind het een super mooi jasje!
Nee..quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Leukkk!! Lekker vlot.
Had jij ook een mail van UPS voordat je pakje kwam? En kon jij je pakje wel meteen traceren?
Ik heb afgelopen zaterdag besteld, ik zou het wel supersnel vinden als het morgen inderdaad al binnen isquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:20 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Nee..
Heb helemaal niks binnen gehad op de mail over waar mn pakket was..?
Ik had het vorige week woensdag besteld en vandaag dus binnen.
Een vriend van mij had een dag voor mij wat besteld maar heeft nog steeds zn spullen niet binnen, de rekening lag geloof ik al wel in de bus bij hem..
Het verschilt dus heel erg.![]()
die wou ik al kopen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:14 schreef kevin85 het volgende:
[afbeelding]
Deze vandaag binnen gehad van Hilfiger Eshop.
Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat
Vind het een super mooi jasje!
Ha grappig! Jij had ook zaterdag besteld hequote:Op dinsdag 5 september 2006 21:17 schreef -Wolf- het volgende:
ik heb ook een mailtje van ups gehad net..
heb ik ook gedaan kreeg ook een mailtje van ups dat hij morgen bezorgd moet worden. we shall seequote:Op dinsdag 5 september 2006 19:38 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zaterdag besteld, ik zou het wel supersnel vinden als het morgen inderdaad al binnen is.
Ik kan niet traceren op het tracknummer, maar wel op het referentienummer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:21 schreef jovink het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan kreeg ook een mailtje van ups dat hij morgen bezorgd moet worden. we shall see
van dat traceren wordt je inderdaad niet veel wijzer bij ups..
jup.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ha grappig! Jij had ook zaterdag besteld he.
Hij is mooi en zit lekkerquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:59 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die wou ik al kopen!Nee, hoe bevalt ie in het echt? En hoe warm is ie; Kan ik em nog 2-3 maanden aanhouden of moet ie bij <20 graden de kast in?
ik snap dat het geen winterjas is, maar er zit veel tussen 'winterjas' en 'dun zomerjackje'
Volgens hun site kunnen ze ieder uur van de dag bezorgen.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:23 schreef jovink het volgende:die van mij is dr nog niet tot heolaat bezorgt ups?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |