quote:Op maandag 4 september 2006 15:17 schreef moomoo het volgende:
ja, dan loop je in quake ineens een sgt. mcDonald tegen het lijf.
jullie gaan echt te hardquote:Op maandag 4 september 2006 15:29 schreef ikookhier het volgende:
tvp
Ik heb hetzelfde met mijn vader.quote:Op maandag 4 september 2006 19:11 schreef EricG het volgende:
Kut ons mam wil niet dat ik 'm in de huiskamer zet omdat ik dan de hele dag sta te zwiepen en haar op de zenuwen ga werken(weet ze nu al
)
over 10 daagjes weten we hopelijk meerquote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef Ruzbeh het volgende:
We weten eigelijk niet zoveel van SMG af.
Het is wel heel jammer dat Nintendo mensen voor de zoveelste keer zo tight-lipped waren over een Nintendo game. De kleinste details mochten wij niet weten.
Ik denk echt dat het echt enorm gaaf wordt. Twilight Princess, daarna Metroid Prime 3, daarna Super Mario Galaxy, en dan Super Smash Brothers Brawl. Wii wordt echt vet.![]()
![]()
![]()
Bij mij meer andersom,...... vond het erg echt erg sfeerloos en vervelend uitzien..... dat was het woord ja.... vervelendquote:Op maandag 4 september 2006 15:26 schreef alex4allofyou het volgende:
Na het IGN filmpje gezien te hebben heb ik ineens weer meer vertrouwen gekregen in Red Steel. t Begon dr al aardig uit te zien en dat openen van deuren en strafen lijkt me donders mooi![]()
OFF:quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij mij meer andersom,...... vond het erg echt erg sfeerloos en vervelend uitzien..... dat was het woord ja.... vervelend
Dat wordt hem iig niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:11 schreef Chocobo het volgende:
En als dit de echte boxart wordt (ook voor de Wii) dan ben ik helemaal klaar..... prachtig
[afbeelding]
Ring of sorrow?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:11 schreef Chocobo het volgende:
En als dit de echte boxart wordt (ook voor de Wii) dan ben ik helemaal klaar..... prachtig
[afbeelding]
Laat me toch dromenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ring of sorrow?
edit: nep dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |