Ik ga er ook niet vanuit maar ik wacht toch ook om andere redenen RPGquote:Op maandag 4 september 2006 09:56 schreef alex4allofyou het volgende:
Nintendo consoles hebben geen kinderziektes. En dat zal niet veranderen met de Wii, tenminste, het lijkt me sterk.
quote:
het mooie is, het eerste wat je hoort is: Nieuwste Zelda voor de GameCubequote:
Multiplayer game! Als je een schol speelt kun je met je wiimote richting Steve steken.quote:Op maandag 4 september 2006 12:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik ben voorstander van een Steve Erwin tribute game op de Wii.
quote:Op maandag 4 september 2006 12:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Multiplayer game! Als je een schol pijlstaartrog speelt kun je met je wiimote richting Steve steken.
En dan moet de eindbaas een pijlstaartrog zijnquote:Op maandag 4 september 2006 12:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik ben voorstander van een Steve Erwin tribute game op de Wii.
En mag hij natuurlijk niet winnen...quote:Op maandag 4 september 2006 12:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En dan moet de eindbaas een pijlstaartrog zijn![]()
Zie het nu al voor met de Wii controler worstelen met Crocsquote:Op maandag 4 september 2006 12:34 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
En mag hij natuurlijk niet winnen...![]()
Bagger zegquote:Actuele reclame in games
Uitgegeven: 1 september 2006 14:00
Laatst gewijzigd: 1 september 2006 14:20
SAN FRANCISCO - Spelers van het aankomende racespel Need for Speed Carbon moeten niet alleen op de weg letten, maar ook op de reclameborden. De maker van de game, Electronic Arts (EA), zal samen met Microsoft actuele reclame voor onder meer auto's en films maken. Dankzij de internetverbinding wordt deze reclame geregeld ververst.
Eerdere versies van Need for Speed bevatten, net als veel andere computerspellen, alleen reclame die niet verandert. De overeenkomst tussen EA en Microsoft-dochter Massive maakt daar echter een einde aan.
Battlefield
Beide bedrijven willen actuele reclame laten zien in totaal vier spellen, waaronder de nieuwste versie van Need for Speed. EA heeft bovendien een soortgelijke overeenkomst gesloten met IGA Worldwide voor Battlefield 2142, de volgende loot in de reeks populaire online schietspellen.
EA heeft de financiële details van beide overeenkomsten niet bekendgemaakt. Adverteerders zien games als een steeds belangrijker middel om 18- tot 34-jarigen te bereiken. EA is verder bekend van The Sims, de FIFA-voetbalspellen en filmgames met
Source: http://www.nu.nl/
EAquote:Op maandag 4 september 2006 13:29 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Bagger zeg
Straks als je lekker aan het spelen ben kijg je opeens een popup hit de monkey ofzo...
Rot op met reclame in games we betalen toch al genoeg voor game of niet?
weet wat het mooie hieraan is? Je merkt er namelijk helemaal niks van. Bij elke race-game zie je namelijk allang reclame, alleen zal het nu veranderen.quote:Op maandag 4 september 2006 13:29 schreef MeZZiN het volgende:
Bagger zeg
Straks als je lekker aan het spelen ben kijg je opeens een popup hit de monkey ofzo...
Rot op met reclame in games we betalen toch al genoeg voor game of niet?
Je woont in Geleen dus je zult binnen de korste keren wel een nieuwe christelijke vriendin vinden.quote:Op maandag 4 september 2006 13:45 schreef depax het volgende:
Mijn ouders heb ik nu ook zo ver dat ze hem willen spelen.
Nu had ik hem eigelijk voor mij en mijn ex vriendin willen halen ( ze heeft het woensdag uit gemaakt na 2 jaar en 4 maanden zag ze het niet meer zitten ) dus nu twijfel ik nog een beetje of ik hem nog wel wil.
Hij was voor ons bedoeld.
Zij was uit oost vlaanderen (studeert lerares frans geschiedenis godsdienst in hasselt )en ik ben atheist dus die vlieger gaat niet opquote:Op maandag 4 september 2006 13:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Je woont in Geleen dus je zult binnen de korste keren wel een nieuwe christelijke vriendin vinden.
Het is ook meer algemeene meuk want EA ontwikkeld ook voor de Wii. en daar zullen ze het zeker in willen hebben als is het alleen maar vanwege de allways on meukquote:Op maandag 4 september 2006 13:34 schreef kepler het volgende:
[..]
weet wat het mooie hieraan is? Je merkt er namelijk helemaal niks van. Bij elke race-game zie je namelijk allang reclame, alleen zal het nu veranderen.
Ik heb hier ook ooit een dossier over geschreven: Reclame in games
maar wat doet dit in het Wii-topic? Aangezien het over EA en Microsoft gaat![]()
Je draaft een beetje doorquote:Op maandag 4 september 2006 14:13 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Het is ook meer algemeene meuk want EA ontwikkeld ook voor de Wii. en daar zullen ze het zeker in willen hebben als is het alleen maar vanwege de allways on meuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |