Het scherm hangt ook veels te hoog bij die van de PS3, enige commentaar op de Wii demopod is dat ik het jammer vind dat het geen breedbeeld scherm is.quote:Op zondag 3 september 2006 21:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Belangrijkste is dat het de mensen uitnodigt om te spelen. Dat vind ik wel het geval.
Die van de ps3 vind ik dan weer iets te druk.
Mooi dat ze BWii multiplayer spelen, dan is dat ook weer min of meer confirmed. Ik hoop trouwens niet dat die nunchuk-snel-omhoog-bewegen-om-te-springen en nunchuck-snel-opzij-bewegen-om-te-rollen gimmicks in veel spellen terugkomt. Lijkt me vooral irritant eerlijk gezegd, krijg je verkrampte rsi van.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:23 schreef ethiraseth het volgende:
http://media.games.ign.com/articles/693/693580/vids_1.html
mischien al eerder gepost in het vorige topic, maar toch de moeite waard om nog een keer te posten. Goed hands-on filmpje met de Wii. Ben meteen een stuk geinteresseerder in Battalion wars nu ik dit gezien heb.![]()
In de nieuwe IGN weekly kun je zien hoe Fran het spel bestuurd.quote:Op zondag 3 september 2006 23:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Mooi dat ze BWii multiplayer spelen, dan is dat ook weer min of meer confirmed. Ik hoop trouwens niet dat die nunchuk-snel-omhoog-bewegen-om-te-springen en nunchuck-snel-opzij-bewegen-om-te-rollen gimmicks in veel spellen terugkomt. Lijkt me vooral irritant eerlijk gezegd, krijg je verkrampte rsi van.
Ik ook ... virtual console rocksquote:
mn NES had het na een paar jaar wel begevenquote:Op maandag 4 september 2006 08:58 schreef speknek het volgende:
Kheb nog nooit een Nintendo console met kinderziektes gehad. Beter nog, ik heb nog nooit een Nintendo gehad die uberhaupt problemen gaf, zelfs na heel intensief gebruik en ombouwen (van de NES). Nouja m'n gameboy dan, maar daar was een heel zwaar object op gevallen.
heb je ooit over de snaar-theorie gelezen? Daar hebben ze het over 16-dimensiesquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:19 schreef Tain het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vierde_dimensie
[..]
Toch wel mooi dat RTL nieuws aan kan tonen dat het wel bestaat
Plug gewoon je gamecube controler er in of gebruikt de clasic controler...quote:Op maandag 4 september 2006 09:23 schreef DrDentz het volgende:
Kun je ook normale controllers kopen? Hoe moet je nu gamen met dat maffe ding?
Heb je er zelf wel ooit wat over gelezen? Het zijn er 10, 11 (meest geaccepteerd) of 26, afhankelijk van het model dat je aanhangtquote:Op maandag 4 september 2006 09:16 schreef kepler het volgende:
heb je ooit over de snaar-theorie gelezen? Daar hebben ze het over 16-dimensies
misschien iets voor de PS12 ofzo
quote:Op maandag 4 september 2006 09:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb je er zelf wel ooit wat over gelezen? Het zijn er 10, 11 (meest geaccepteerd) of 26, afhankelijk van het model dat je aanhangt.
En dan bijv fijn Zelda spelen zeker?quote:Op maandag 4 september 2006 09:26 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Plug gewoon je gamecube controler er in of gebruikt de clasic controler...
Niet zelda die moet gewoon met de Wii controler.. maar voor de oude gamecube gamesquote:Op maandag 4 september 2006 09:36 schreef Tain het volgende:
[..]
En dan bijv fijn Zelda spelen zeker?
Ja, maar als je niet met de nieuwe controller wil spelen waarom zou je dan een Wii kopen voor de cube games?quote:Op maandag 4 september 2006 09:41 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Niet zelda die moet gewoon met de Wii controler.. maar voor de oude gamecube games
Nintendo consoles hebben geen kinderziektes. En dat zal niet veranderen met de Wii, tenminste, het lijkt me sterk.quote:Op maandag 4 september 2006 08:48 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik ook ... virtual console rocksmaar ik denk zelf dat ik de eerste lading Wii laat gaan (kinderziektes...) en voor de 2de lichting ga (maar then again ik zei dat ook voor de DS lite en toen heb ik hem ook gelijk gekocht.) maar nu heb wel weer een PS staan er daar moeten nog wat RPG opgespeeld gaan worden dus tijd voor de wii is er eingelijk niet
![]()
Snaartheorie heeft dr 10 maar daar zijn 5 verschillende berekeningen voor die allemaal kloppen, vandaar dat de M-theorie ontstond; die heeft er 11quote:Op maandag 4 september 2006 09:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb je er zelf wel ooit wat over gelezen? Het zijn er 10, 11 (meest geaccepteerd) of 26, afhankelijk van het model dat je aanhangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |