Ghosting valt niet te verhelpen door kabels, vertraging heeft vaak te maken met chip die in TV zit. Zijn wel (dure) kastjes voor.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:17 schreef Cheiron het volgende:
TV kijk ik op een 23' tft (720p) van Samsung wat ik een heerlijke tv vindt. Enige nadeel: beetje ghosting op tv kanalen (wat ook door mn bekabeling/ tv signaal kan komen, dat weet ik), vertraging in beeld ivm geluid van dvd en de grootte.
Ik had hetzelfde probleem, maar als je even nagaat: 1080p wordt niet de standaard over een half jaar. Wel zullen ze 'betaalbaarder' worden (4000/ 500e), kleiner dan 42inch zal denk ik geen 1080p hebben. Mijn redenatie is: nu een TV kopen voor 1200e, twee/ drie jaar wachten waardoor die 1080p van 5000 naar 2000 zijn gegaan = 3000- 1200 dus 1800e besparen EN nu al een LCD hebben. En je kan tegen die tijd die LCD ook nog es in de keuken of de slaapkamer hangenquote:Eigenlijk wil ik gewoon een nieuwe tft voor de samsung en dan van die samsung mn gamestv maken. Maarja.. als over een half jaartje 1080 de standaard is....
Keuzes keuzes..
Nog 7 dagen.. dan weten we het.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is er nou nog geen release datum bekend gemaakt?.
Nee.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is er nou nog geen release datum bekend gemaakt?.
Ik denk niet dat dat zal gebeuren.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat denken jullie overigens over de mogelijkheden van een "Saturn-launch"? Dat er volgende week een aankondiging komt dat de Wii op dat moment in de winkel ligt. Sega heeft dat ooit gepresteerd op de E3 maar dat was toen geen goed idee.
Zolang Peter M dat project leid, geloof ik het pas zodra het in de winkels ligtquote:Op donderdag 7 september 2006 19:28 schreef Xrenity het volgende:
Spore begin 2007, volgens het engelse Ngamer
die zelfde dude die een verkeerde halo 2 datum had getatoertquote:Op donderdag 7 september 2006 20:49 schreef febster het volgende:
[..]
Zolang Peter M dat project leid, geloof ik het pas zodra het in de winkels ligt.
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:15 schreef Hellrazor het volgende:
kan je met die wii ook de console aanzetten met de controller ?
http://www.joystiq.com/20(...)news-coming-tonight/quote:Major next-gen console news coming tonight
We just got handed a scoop for some important news with one of the next-generation consoles. We can't talk about any specifics yet, but you have our word that this announcement is something worth waiting for.
Expect all the info tonight here at Joystiq at 12:01 a.m. Eastern.
geldquote:Op donderdag 7 september 2006 22:47 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ben benieuwd wat ze voor de controllers gaan vragen.
nog 7 uur wachtenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:57 schreef alex4allofyou het volgende:
En dan nog wat:
[..]
http://www.joystiq.com/20(...)news-coming-tonight/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |