Uhm... bedankt.quote:
Da's mooi, maar de grote vraag is natuurlijk: wanneer krijg je je fusion om het af te makenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:37 schreef Dauthi het volgende:
Krijg Zondag mijn Panasonic ER 149A hij schijnt top te zijn
Voordeel van kort/kaal, je kapsel raakt niet in de war als je een muts op zetquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:45 schreef Corelli het volgende:
krijg je het niet koud met zo'n kort koppie?
Touwtje onder je kin langsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:16 schreef Ritchie het volgende:
hehe, bij mij is het probleem vaak dat de muts niet goed blijft zitten, maar omhoog gaat tijdens het fietsen.
En hoe is het resultaat. Voel je je na gisteren een boefje? Kaal = scheermes, of hebben ze er nog een mm op laten staan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:16 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Vreselijk trage reactie, excuses.
die datum begint de trainingsperiode en het is dan traditie om kaal te gaan met het hele team.
Dus ik kan niet echt weigeren, stiekem ben ik ook wel benieuwd hoe het gaat worden![]()
jij begintquote:
Uhm, het is enorm lomp gegaan, ze hebben gewoon de schaar erin gejast en ik moest zelf maar kijken hoe ik het ging fatsoeneren. Heb het nu op standje 2 ofzo gedaan, maar nog steeds zitten er volledig kale plekken in. Zit nu te twijfelen of ik het nog korter ga doen, of dat ik het maar zo laat en hoop dat de kale plekken snel verdwenen zijn.quote:Op zondag 21 januari 2007 20:11 schreef dutchapk het volgende:
[..]
En hoe is het resultaat. Voel je je na gisteren een boefje? Kaal = scheermes, of hebben ze er nog een mm op laten staan?
Bij mij is gisteren wel de tondeuse erover gegaan, maar niet kaal. Voelt super en ziet er goed uit. Maar ik laat het bij het voorhoofd altijd iets langer.
als het erg koud is buiten en je hebt het net weer geschoren dan is het wel heel ff wennen, maar das met een paar min overquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:45 schreef Corelli het volgende:
krijg je het niet koud met zo'n kort koppie?
Ik zou het eraf halenquote:Op maandag 22 januari 2007 10:40 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Uhm, het is enorm lomp gegaan, ze hebben gewoon de schaar erin gejast en ik moest zelf maar kijken hoe ik het ging fatsoeneren. Heb het nu op standje 2 ofzo gedaan, maar nog steeds zitten er volledig kale plekken in. Zit nu te twijfelen of ik het nog korter ga doen, of dat ik het maar zo laat en hoop dat de kale plekken snel verdwenen zijn.
Ik zal nog wel een keer een foto posten, nu even geen tijd voor.![]()
Owjah, ik vind het maar niks, of ik moet er gewoon nog enorm hard aan wennen.![]()
edit:
Toch maar even foto'tjes gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Owjah, sowieso niet charmant, maar dat was dan ook niet de opzet![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/killswitch
heb het sinds men 16equote:
Voor mij geldt hetzelfde, van de nood een deugd maken.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb het sinds men 16e
lullig familiekwaaltje, alle mannen van men moeders kant van de familie zijjn tegen hun 30e kaal. hele bovenkant glad
en dan is dit het enige kapsel waar je mee weg kunt komen, daarbij staat het me en is het gewoon super makkelijk
enne thanx
jup, daarbij blijf ik het grappig vinden dat als men kop net weer tondeusekaal is dat er dan als ik uit ga altijd weer meiden zijn die ff willen voelenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:46 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde, van de nood een deugd maken.![]()
Da's geen gezicht! Alsof je ziek bent en plaatselijk haaruitval had...quote:Op maandag 22 januari 2007 10:40 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
edit:
Toch maar even foto'tjes gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Owjah, sowieso niet charmant, maar dat was dan ook niet de opzet![]()
Vandaar foto'squote:Op maandag 22 januari 2007 14:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
jup, daarbij blijf ik het grappig vinden dat als men kop net weer tondeusekaal is dat er dan als ik uit ga altijd weer meiden zijn die ff willen voelen
kale kop = babemagnet
Dat jaquote:Op maandag 22 januari 2007 14:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's geen gezicht! Alsof je ziek bent en plaatselijk haaruitval had....
'k Zou maar snel alles er netjes af halen, dan groeit het daarna weer gelijk aan.
Echt helemaal met het scheermes? of gewoon op de laagste stand?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's geen gezicht! Alsof je ziek bent en plaatselijk haaruitval had....
'k Zou maar snel alles er netjes af halen, dan groeit het daarna weer gelijk aan.
als een mesje je te ruig is kun je het eerst eens proberen met een tondeuse zonder opzetkapje.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Echt helemaal met het scheermes? of gewoon op de laagste stand?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |