Inderdaad... maar zelfs zij is er nu aan gewend...quote:Op donderdag 28 december 2006 20:12 schreef Tali-banaan het volgende:
moeders zijn moeilijk he wat dat betreft
Dat schreeuwt natuurlijk om de vraag:quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:05 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
20 januari is de grote dag, dan mag ook mijn haar er af.
Zie er nu al tegen op, volgens mij ga ik er echt als een boefje uit zien.
Maargoed, ik zie het allemaal wel.![]()
Ik heb inmiddels ook geen spiegel meer nodig maar doe het niet onder douche... dan ben je toch in 2 seconden je scheerolie/gel/schuim/whatever kwijt...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:24 schreef Ritchie het volgende:
haha, wat een tips
Ik heb overigens nog nooit een spiegel gebruikt, doe het gewoon op gevoel tijdens het douchen.
Leuk als je je dan snijdt, heel de douche rood
mesje op de achterkant is voor rond de neus. zodat je niet in je neus snijdt met de 5 mesjesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:11 schreef TeChNo2 het volgende:
Op de website van Gilette staat trouwens een handleiding hoe je je hoofd kan kaalscheren, dat weten we natuurlijk allang maar wel grappig dat zo'n fabrikant dat op zijn website zet... en het nut van dat mesje aan de achterkant snap ik ook niet helemaal...
Nah dan heb je nog een reden om het niet te millimeteren maar een goeie gilette te kopen (en te gebruiken)quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:27 schreef BertV het volgende:
hm, ik wou dat ik eerder die beslissing had gemaakt.
Nu heb ik een aardig zichtbaar hoefijzer als ik zou milimeteren.
millimeteren zou een mooie tussenstap zijn geweest.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:53 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Nah dan heb je nog een reden om het niet te millimeteren maar een goeie gilette te kopen (en te gebruiken)
wel prettig voor op de motor (helmhaar)quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:27 schreef BertV het volgende:
hm, ik wou dat ik eerder die beslissing had gemaakt.
Nu heb ik een aardig zichtbaar hoefijzer als ik zou milimeteren.
jep, da's best een gedoe (daarentegen win je weer tijd als anderen hun haren wassen, gel-gedoe, kammen enz.) en (in mijn geval) om de dag valt best wel mee...quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:54 schreef Samson het volgende:
Leuk om hier ook ns te posten omdat ik juist in het haargroeitopic te vinden ben. Maar het lijkt me zo'n gedoe als je echt een kaal hoofd wil hebben. Met een beetje pech krijg je dat op latere leeftijd misschien vanzelf en om nu constant met scheermesjes over je hele hoofd te moeten?
Tja smaken verschillen he (gelukkig maar)quote:Natuurlijk staat het sommigen best goed, maar dan nog vind ik gemilimeterd dan een stuk mooier. Heel veel mensen zal een kaal hoofd ook niet staan ben ik bang.
Ik ook, maar ja ben nou eenmaal niet donker, heb wel een mooi rond bolletje, dat dan weer wel.quote:Niet iedereen heeft een mooi rond/ovaal bolletje en als je een lichte huid hebt ziet het er veelal uit alsof je iets onder de leden hebtBij donkere types vind ik het veelal beter staan.
Vreselijk trage reactie, excuses.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:05 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
20 januari is de grote dag, dan mag ook mijn haar er af.
Zie er nu al tegen op, volgens mij ga ik er echt als een boefje uit zien.
Maargoed, ik zie het allemaal wel.![]()
en dat terwijl Schotse Hooglanders juist langharig zijn, tochquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:16 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Vreselijk trage reactie, excuses.
die datum begint de trainingsperiode en het is dan traditie om kaal te gaan met het hele team.
Dus ik kan niet echt weigeren, stiekem ben ik ook wel benieuwd hoe het gaat worden![]()
Ja, mooi koppiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:08 schreef Pracissor het volgende:
[afbeelding]
Ook weer is helemaal kort.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |