No way, ik zit gewoon kort hoor, maar er is dus niks veranderd.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:16 schreef TeChNo2 het volgende:
Euh laat iedereen opeens z'n haar groeien ? tsss, het is 16 graden hoor, geen enkele reden voor...toch ?
enne... als je niet van jezelf kalend bent...?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:10 schreef Coolcat het volgende:
Ik vind het wel mooi bij mannen die van zichzelf kalend zijn... Dan lijk je toch heel wat jonger als je gewoon je hele kop kaalscheert...
zoals een zwart bomberjack met een nederlands vlaggetje op de mouw en een groot Lonsdale logo op de voorkant?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:05 schreef Coolcat het volgende:
Ja dan ook welBehalve als er ook nog bepaalde kleding bij is...
sportschoenen, spijkerbroek, t-shirt/sweater is dat goed gekeurde kleding ?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:05 schreef Coolcat het volgende:
Ja dan ook welBehalve als er ook nog bepaalde kleding bij is...
Veel beter na !!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:23 schreef endr0me het volgende:
Grote Kick.. maar ook ik heb me aan de tondeuse gewaagd.. standje 2..
Jullie eerlijke oordeel graag!
voor:
[afbeelding]
na:
[afbeelding]
Als ik dat doe, dan heb je een witte vlek.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:05 schreef DennisMoore het volgende:
Hoezo? Je kan toch even een webcam-pic maken met wat meer licht aan?.
Mee eens.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:42 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik vind na stukken beter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |