Bedankt voor je tips.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:21 schreef B-FliP het volgende:
[..]
t Spijt me... Daar heb ik geen ervaring mee... Wat wel is, is dat huidproblemen ook door parasieten veroorzaakt kunnen worden alswel als een probleem in de darmen...
Wat absoluut geen kwaad kan is je op parasieten en candida te laten testen... Zowel bloed als
ontlastingsonderzoek (grote uitroepteken!) ...
Ook de Ph waarde van je lichaam meteen meepakken, en een allergietest...
Je zou kunnen proberen dingen als suiker, suikerproducten, alcohol, en melkproducten even voor een
maand af te zweren om te kijken ofdat het effect heeft...
Maak er een mooie fotoreportage van.quote:
Schopje BUG.quote:En om de een of andere reden, verschijnt deniet
Surequote:Op zondag 10 september 2006 21:16 schreef TeChNo2 het volgende:
en het voelt in ieder geval ge-wel-dig !
De kapper zelf zal niet zo happig zijn om een tondeuze kapsel te adviseren. Reden: als het aanslaat is ie in een notime zijn klantje kwijt........Want een tondeuze hanteren kan iedereen zelf...quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:41 schreef DennisMoore het volgende:
Ik voorspel dat het met die instructie aan de kapper slechts iets kort warrigs stekeligs wordt..
Wie zegt dat ik het kaal laat doen door de kapper?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:59 schreef DennisMoore het volgende:
Regel gewoon een vriend(in) met een tondeuse. Dan doe je 't meteen goed.
Of geef hele duidelijke instructies aan de kapper.
Zonde om aan zo'n simpele coupe nog geld uit te geven ook..
Zonde... lees de TT nog eens goed doorquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik was idd niet van plan 'lager' dan 3mm te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |