Ik denk dat het grootste verschil tussen ons is: jij vindt het zo te lezen het belangrijkst dat het goed staat, en mij interesseert het veel minder hoe het "staat" maar ik vind het belangrijker dat het gewoon lekker voelt cq. dat ik me beter voel zonder haar... als ik heel eerlijk ben moet ik denk ik wel toe geven dat een beetje haar me beter zou staan... alleen kan me dat dus weinig schelen. Tja en het argument dat het makkelijker is, tja niks is eenvoudiger dan een kaal koppie lijkt me. maar goed ieder zijn meug hequote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:27 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, als je t lekker vind moet je t doen, mij staat heel kort haar ook goed, maar ik vind het nadeel dat je t zo vaak moet bijwerken en dan zit je zo vaak bij de kapper. Iets langer haar staat me beter en is juist makkelijker in onderhoud. Kam erdoorheen en drogen maar![]()
Mmm, is idd een deel waar, vind t belangrijk dat het goed staat, maar het functioneel zijn ook wel hoor. Ik sta ook helemaal niet negatief tegen heel kort milimeterhaar, echt kaal vind ik minder. Het gaat er idd om waar je je het lekkerst bij voelt. Op zich lijkt het me best leuk maar mijn hoofd leent zich er niet voorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:17 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste verschil tussen ons is: jij vindt het zo te lezen het belangrijkst dat het goed staat, en mij interesseert het veel minder hoe het "staat" maar ik vind het belangrijker dat het gewoon lekker voelt cq. dat ik me beter voel zonder haar... als ik heel eerlijk ben moet ik denk ik wel toe geven dat een beetje haar me beter zou staan... alleen kan me dat dus weinig schelen. Tja en het argument dat het makkelijker is, tja niks is eenvoudiger dan een kaal koppie lijkt me. maar goed ieder zijn meug he
hehe, als je haar maar goed zitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:59 schreef TeChNo2 het volgende:
hihi je bent al bijna om, een paar berichtjes geleden vroeg je je nog af waarom mensen met een volle kop met haar het af zouden willen scheren of millimeteren en nu vind je al behoorlijk relaxed ...![]()
nou, heb het weer op standje 0 gedaan. voor de chicks, niet voor mezelfquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:14 schreef TeChNo2 het volgende:
neemaarre...geldt dat (momenteel) ook voor jou ?
En hoe bevalt dat standje nul? Geen last van je huidklachten? Reacties vanuit omgeving?..ik geloof eerlijk gezegd wel dat je er een geschikt hoofd voor heeft......quote:Op zondag 28 januari 2007 14:09 schreef Tali-banaan het volgende:
[..]
nou, heb het weer op standje 0 gedaan. voor de chicks, niet voor mezelf![]()
Vind ik ook eigenlijk mooier dan met scheermes.....quote:Op zondag 28 januari 2007 18:16 schreef Tali-banaan het volgende:
nee nee, heb t al wel vaker gedaan hoor. maar nog steeds met tondeuse bedoel ik, zonder kammetje.
Het staat jou ook zeker..... Maar leuk als men het bevestigt.quote:en tuurlijk zijn er reacties, voor diegene die het me een tijd niet hebben gezien. meestal lachen ze. vaker lachen ze me toe dan uit geloof ik. vaak is het van: "Robbert wat heb je met je haar gedaan?!!!" en even later: staat je eigenlijk wel goed
Ja dat klopt. Zeker de oudere generatie denkt er wat laatdunkend over. Best jammer, maar daar moet je eigenlijk niets van aantrekken. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaanquote:maar der zullen vast en zeker mensen zijn die het niet mooi vinden, puur en alleen "omdat het kaal is". zoiets doe je natuurlijk niet! maar die mensen hoor je daar vaak niet over
Ja, dat vind ook superirritant. Maar het scheelt ook of je het constant bijhoudt of dat je het iedere keer laat aangroeien. Want dan valt het iedere keer op....en dan komen die opmerkingen iedere keer weer opnieuw.....Maar ja, net als Schotse_Hooglander ben ik nogal smal (dezelfde lichaamsbouw) en is eigenlijk te smal voor helemaal kaal......Dan is millimeteren eigelijk veel beter....Dat zie ik bij iedere "soortgelijke gevallen"quote:Op maandag 29 januari 2007 00:00 schreef Tali-banaan het volgende:
inderdaad is dat makkelijker gezegd dan gedaan. t is niet zo dat ik er moedeloos van wordt hoor, maar al dat gedoe van "hey kale!", "jij bent kaal!", en dat soort, wordt op een gegeven moment gewoon irritant.
Ja, dat is een aparte ervaring! Wel bewerkelijk. Het voelt idd heel apart aan. Het staat wel verzorgder als je het om de 2 dagen scheert. Alleen erg oppassen met snijdenquote:en van de zomer ga ik het met een scheermesje doen, zoals techno altijd predikt.
Ja, eigenlijk wel een must. Maar zomers gaat het vanzelf hoor...quote:Op maandag 29 januari 2007 08:57 schreef BertV het volgende:
Hm, wel "verplicht" naar de zonnebank of niet?
Heb er geen geduld voor, maar zo'n wit kaal hoofd ziet er minder uit dan een gebruinde.
Zonnebank gebruik ik daarom niet.....Teveel zonlicht is sowieso erg slecht...quote:Op maandag 29 januari 2007 11:37 schreef Pumatje het volgende:
zonnebank = slecht voor je huid, beter heb je gewone zon of gebruik je bruin zonder zon, gelijk goed voor je huid ( van nivea ) en je krijgt een tintje!
wel goed gebruiken anders ziet t er niet uit
Zeker als je het verantwoord doet, dan scheelt dat een slok op de borrel....Maar een bruine kop is wel erg mooi...quote:Op maandag 29 januari 2007 11:53 schreef Pumatje het volgende:
hmwoa, als je het goed geleidelijk opbouwt verzamelt zich genoeg pigment om je huid te beschermen.
Hoera ik heb een volgelingquote:Op maandag 29 januari 2007 00:00 schreef Tali-banaan het volgende:
en van de zomer ga ik het met een scheermesje doen, zoals techno altijd predikt.
Doe ik ook altijd! Staat beter inderdaad als zo'n witte kop.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:06 schreef Pumatje het volgende:
idd, dus in de winter gewoon wat van die nivea, krijg je mooi tintje door, in 10 minuten haha.
in zomer kun je het ookgebruiken, word er nog steeds bruin door.
Dus eigenlijk is het best veel werk zo'n "gemaakt" kale kop, als je je ook nog ns met de kleur moet bezighouden. Normaal als je wel haar op je hoofd hebt maak ik me niet echt druk of ik nou een tijd ns wat bleker ben (in de winter bv) maar in dit geval moet je danwel onder de zonnebank, danwel aan de zelfbruiners. Wel een gedoe allemaalquote:Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef Kyls het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd! Staat beter inderdaad als zo'n witte kop.
Alleen is het geen porum dat mijn handen wit zijn......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |