abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45593831
Het is gewoon wennen. Na een week ofzo wil je echt niet anders meer.
- NAC Breda -
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:07:32 #252
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_45597265
Zaterdag bij de kappert geweest (jah ik ben te lui om iemand te regelen). Blijf lachen om de bekken die ze trekken als ik zeg dat ik mn haar op 3mm wil
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
pi_45602227
quote:
Op maandag 22 januari 2007 23:15 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Naja. Had vandaag even m'n buurman gevraagd of ik z'n tondeuse mocht lenen, dat mocht en hij kwam het zelfs even voor me doen. Wel zo makkelijk

Jammer alleen dat ik het nu echt eng vind worden hoe ik er uit zie.
Ik hoop eigenlijk dat het binnen een paar dagen weer is zoals vanmiddag, maar dan gelijk.

[afbeelding]
[afbeelding]
Het is trouwens niet zo zeer gedaan om me voor gek te laten lopen, maar om 1 team te worden. We zijn dus met het hele team kaal gegaan.

owjah, het is al laat dus dáárover geen commentaar
Ik vind dat het je echt mega goed staat...enne wat anderen ook al zeggen..je moet er even aan wennen maar dan wil je niet anders meer! En geef toe: het voelt geweldig.
Gelukkig zonder haar
pi_45602342
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:07 schreef Maeksy het volgende:
Zaterdag bij de kappert geweest (jah ik ben te lui om iemand te regelen). Blijf lachen om de bekken die ze trekken als ik zeg dat ik mn haar op 3mm wil
Tja 3 mm is natuurlijk ook fucking lang haar hippie !
Gelukkig zonder haar
pi_45604083
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:31 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Naja.
Wat iedereen hier bedacht had, had ik zelf stiekem ook wel een beetje bedacht, dit is echt veel te fucking kort en staat me ook voor geen meter. Ik hoopte eigenlijk dat het vandaag weer aangegroeid was, maar dat is niet gebeurd
Hoe lang zal het ongeveer duren voor het zo lang is al op de eerste foto?
Tot die tijd maar gewoon mutsen opzetten
Iemand die je met haar niet heeft gekend zal echt niet denken dat het fucking kort is. Je moet er gewoon een paar dagen aan wennen. Ik dacht prceis hetzelfde en ging met een petje lopen. Achteraf gezien vind ik dat gewoon stom van mezelf. Alleen bekenden regaeerden. Voor alle anderen was het normaal zo kort. Ik wissel nu in lengte af, soms langer soms millimeteren. Het is elke keer weer wennen.
quote:
en ik ben inderdaad te dun voor een kaal hoofd denk ik.. ben ook maar 68 kilo, met m'n 1.83.
Ik vind mezelf juist te fors met mijn 95 kilo en 1.83. Paar kilootjes ruilen?
  woensdag 24 januari 2007 @ 10:43:01 #256
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_45623501
Hee, een kalekoppentopic! Tof.
Ik scheer al een jaar of tien met enige regelmatig mijn bolletje helemaal glad (uitgezonderd het sikje met snor dan natuurlijk). Heb een tijd de Headblade gebruikt, maar dat beviel toch niet helemaal. Normaal gebruik ik gewoon de Mach 3 Turbo, maar heb sinds kort de Gilette Fusion Power en zal het daar eens mee gaan proberen.

Voor foto's: zie avatar of fotoboek.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_45623528
Ik heb gisteren besloten toch terug te gaan naar Mach3. Ik vind die toch iets fijner scheren eigenlijk. Het irriteert minder, en ik snij me minder
- NAC Breda -
pi_45633543
Ik heb me gisteren voor het eerst met de fusion (power versie) geschoren, 't is wel een beetje wennen maar vond het resultaat wel superglad en daar gaat het uiteindelijk om wat mij betreft, dus ik ben bang dat ik nu vast zit aan die idioot dure mesjes. maar ja wie mooi kaal wil zijn moet (financieel een beetje) pijn lijden
Gelukkig zonder haar
pi_45647755
quote:

Hoe lang zal het ongeveer duren voor het zo lang is al op de eerste foto?
Als het goed is kan je al zien dat het weer gegroeid is. En het voordeel van helemaal glad scheren is dat het heel mooi gaat groeien....

En kan je er al een beetje aan wennen?

Oja, antwoord op je vraag: schat dat het een mm of 6 ......Mwoa weekje of 3 denk ik.....
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:26:20 #260
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_45658016
Tegenwoordig eenmaal per twee weken met standje 12 er overheen. Dat heeele korte hoeft van mij niet meer zo. In de winter staat me dat ook niet echt.
pi_45665932
12mm en dat dan toch in het kale koppentopic durven melden... hippie

Kom, ik ga de fusion nog eens testen
Gelukkig zonder haar
pi_45666768
Ik ben benieuwd of jij de fushion nog lang gaat gebruiken of niet.
- NAC Breda -
pi_45666845
In ieder geval zo lang ik mesjes heb, die dingen zijn zo godsgruwelijk duur, zal ze toch echt op-gebruiken! maar erger: tot nu toe vind ik het ook ge-wel-dig scheren.
Gelukkig zonder haar
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:32:06 #264
37887 Dauthi
Progressive
pi_45668744
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:45 schreef Corelli het volgende:
krijg je het niet koud met zo'n kort koppie?
na de doorbloeding naar je hoofd wordt gewoon groter en de bloedvaten in je huid gaan nog verder open staan, het valt flink mee hoe koud je hoofd dan is.
Als je lang haar had dan ontzien alleen je oren het, maar das ook maar tijdelijk
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_45699146
Goh zelfs van dit topic kun je nog iets opsteken !
Gelukkig zonder haar
pi_45704178
in ieder geval niet je haar
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
pi_45704604
nee maarre...geldt dat (momenteel) ook voor jou ?
Gelukkig zonder haar
  vrijdag 26 januari 2007 @ 19:37:53 #268
69450 Lucky_Luuk
Holderie de gatsprie
pi_45705283
Nou ik heb anders 's nachts toch wel een koude kop hoor!

Nu al zo'n 2 jaar standje 2 kaal en wil nooit meer iets anders. Helemaal kaal zal hem alleen nooit worden denk ik.

(bijna) kaal
Dan witte nog nie wie
pi_45712191
Ik volg dit topic toch nog steeds met verbazing. Ik kan me goed voorstellen dat als je kalend bent je t liefst je haar dat je nog hebt heel kort maakt. Dat staat idd beter dan dat zielige geemmer met wat je nog hebt. Echter als je gewoon een kop met haar kunt hebben waarom kies je dan voor kaal of milimeteren? Zowiezo is het niet echt functioneel, je haar heb je niet voor niets. En er zijn echt heel weinig mensen die het goed staat. Vervolgens is het nog een keer redelijk wat werk om een kaal hoofd bij te houden. In de zomer kun je je hele kop vol zonnebrand smeren, lijkt me ook niet echt handig.

Dus als ik zo alle gedoe omtrent het scheren lees doe je het niet voor het gemak en dus blijkbaar hoofdzakelijk voor hoe het eruit ziet en wat ik al zeg, er zijn maar weinig gezichten waarbij het goed staat. Kan ik dus de conclusie trekken dat het kale hoofd er hoofdzakelijk voor het uiterlijke vertoon is? En het is toch jammer dat je geen enkele keus meer hebt qua styling omdat er niks te stylen valt?

De hamvraag is dus, waarom zo graag kaal?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  vrijdag 26 januari 2007 @ 23:19:20 #270
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_45712696
Iedereen kan die vraag slechts voor zichzelf beantwoorden, denk ik. Ikzelf vind het gewoon heel erg mooi en merk aan mijn omgeving dat ook anderen dat bij mij vinden. Daarnaast is het vooral erg makkelijk, ik heb een hekel aan dingen aan mijn haar moeten te doen. Tenslotte is het fantastisch om met een kale kop een koel zwembad in te duiken, maar da's dan meer een bijzaak.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_45713007
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 23:06 schreef Samson het volgende:
Dat is een goede vraag. Cognitief absoluut niet definieerbaar, slecht een gevoelskwestie....
pi_45721553
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:40 schreef Schotse_Hooglander het volgende:

[..]

edit:
Toch maar even foto'tjes gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Owjah, sowieso niet charmant, maar dat was dan ook niet de opzet
Een paar keer langefietst in dit topic.......

Nu weet ik het echt zeker, Schotse Hooglander, DIT kort gemillimeterde staat je echt goed.....Eerder zei ik het al, je moet er aan wennen.....

Als ik jou was zou ik het op zo'n 6 mm houden (standje 2 of zo)......Kun je zelf doen met een GOEDE tondeuse..

[ Bericht 1% gewijzigd door EchtGaaf op 27-01-2007 12:31:26 ]
pi_45722825
Man wat is het koud op je hoofd, met deze winterse temperaturen. Het was wel even wennen na een lange tijd met 'lang' haar rond te hebben gelopen.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_45723583
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 23:06 schreef Samson het volgende:
Ik vind het gewoon lekker...

Vind het wel een vraag die goed bij je naam past... als Samson moet je wel lang haar hebben
Gelukkig zonder haar
pi_45723656
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:23 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon lekker...

Vind het wel een vraag die goed bij je naam past... als Samson moet je wel lang haar hebben
Tja, als je t lekker vind moet je t doen, mij staat heel kort haar ook goed, maar ik vind het nadeel dat je t zo vaak moet bijwerken en dan zit je zo vaak bij de kapper. Iets langer haar staat me beter en is juist makkelijker in onderhoud. Kam erdoorheen en drogen maar
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')