Ik vind dat het je echt mega goed staat...enne wat anderen ook al zeggen..je moet er even aan wennen maar dan wil je niet anders meer! En geef toe: het voelt geweldig.quote:Op maandag 22 januari 2007 23:15 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Naja. Had vandaag even m'n buurman gevraagd of ik z'n tondeuse mocht lenen, dat mocht en hij kwam het zelfs even voor me doen. Wel zo makkelijk![]()
Jammer alleen dat ik het nu echt eng vind worden hoe ik er uit zie.
Ik hoop eigenlijk dat het binnen een paar dagen weer is zoals vanmiddag, maar dan gelijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is trouwens niet zo zeer gedaan om me voor gek te laten lopen, maar om 1 team te worden. We zijn dus met het hele team kaal gegaan.![]()
owjah, het is al laat dus dáárover geen commentaar![]()
Tja 3 mm is natuurlijk ook fucking lang haar hippie !quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:07 schreef Maeksy het volgende:
Zaterdag bij de kappert geweest (jah ik ben te lui om iemand te regelen). Blijf lachen om de bekken die ze trekken als ik zeg dat ik mn haar op 3mm wil
Iemand die je met haar niet heeft gekend zal echt niet denken dat het fucking kort is. Je moet er gewoon een paar dagen aan wennen. Ik dacht prceis hetzelfde en ging met een petje lopen. Achteraf gezien vind ik dat gewoon stom van mezelf. Alleen bekenden regaeerden. Voor alle anderen was het normaal zo kort. Ik wissel nu in lengte af, soms langer soms millimeteren. Het is elke keer weer wennen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:31 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Naja.
Wat iedereen hier bedacht had, had ik zelf stiekem ook wel een beetje bedacht, dit is echt veel te fucking kort en staat me ook voor geen meter. Ik hoopte eigenlijk dat het vandaag weer aangegroeid was, maar dat is niet gebeurd![]()
Hoe lang zal het ongeveer duren voor het zo lang is al op de eerste foto?
Tot die tijd maar gewoon mutsen opzetten![]()
Ik vind mezelf juist te fors met mijn 95 kilo en 1.83. Paar kilootjes ruilen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:31 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
en ik ben inderdaad te dun voor een kaal hoofd denk ik.. ben ook maar 68 kilo, met m'n 1.83.
Als het goed is kan je al zien dat het weer gegroeid is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:31 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Hoe lang zal het ongeveer duren voor het zo lang is al op de eerste foto?
na de doorbloeding naar je hoofd wordt gewoon groter en de bloedvaten in je huid gaan nog verder open staan, het valt flink mee hoe koud je hoofd dan is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:45 schreef Corelli het volgende:
krijg je het niet koud met zo'n kort koppie?
Dat is een goede vraag. Cognitief absoluut niet definieerbaar, slecht een gevoelskwestie....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:06 schreef Samson het volgende:
De hamvraag is dus, waarom zo graag kaal?
Een paar keer langefietst in dit topic.......quote:Op maandag 22 januari 2007 10:40 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
edit:
Toch maar even foto'tjes gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Owjah, sowieso niet charmant, maar dat was dan ook niet de opzet![]()
Ik vind het gewoon lekker...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:06 schreef Samson het volgende:
De hamvraag is dus, waarom zo graag kaal?
Tja, als je t lekker vind moet je t doen, mij staat heel kort haar ook goed, maar ik vind het nadeel dat je t zo vaak moet bijwerken en dan zit je zo vaak bij de kapper. Iets langer haar staat me beter en is juist makkelijker in onderhoud. Kam erdoorheen en drogen maarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:23 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lekker...
Vind het wel een vraag die goed bij je naam past... als Samson moet je wel lang haar hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |