kollie ookquote:
FF terzijde, Feyenoorders hebben over het algemeen helemaal niks met Oranje. En al helemaal niet nu met al die 12-jarige ajacieden in oranje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:10 schreef -Splash- het volgende:
Voetbal![]()
Domme Feijenoord aanhangers![]()
Begrijpend lezen is ook een vak apartquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:25 schreef Roquefort het volgende:
Dus we moeten volgens TS in Nederland maar gewoon blij zijn als we dupe worden van en stakingsactie? Wat kan mij het nou schelen waar de stromm uitvalt, of het nou thuis, in het ziekenhuis, op het werk of in een voetbalstadion is, ik ben er toch echt niet blij mee.
Zou raar zijn zeg, als de KNVB een aangekondigde stakingactie wel prima zou vinden. Zet je anti-voetbalbril eens af, is toch absurd als tienduizenden mensen 's avonds in het donker staan, wil je serieus dat die dat allemaal niet erg vinden?![]()
Dingen begrijpen is sowieso ingewikkeld voor sommige mensen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:49 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak apart
Miljoenen mensen duperen, die daarbij niets met de bedrijfsvoering van energie bedrijven te maken hebben, omdat de werknemer vindt dat hij gelijk heeft is nog belachelijker.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:10 schreef -Splash- het volgende:
Kort geding KNVB tegen energiebedrijven
Typisch Nederlands weer.... een hoop banen kunnen op de tocht staan en waar denken wij alleen maar aan ?
Of het stroom uitvalt bij een domme voetbal wedstrijd.
Tot in politiek Den Haag wordt de actie afgekeurd en de energie bedrijven staan te springen om iets er tegen te doen en er zo commercieel een slaatje uit te slaan.
Voetbal![]()
Domme Feijenoord aanhangers![]()
Zeg je dat ook bij een staking van de NS?quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:46 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Miljoenen mensen duperen, die daarbij niets met de bedrijfsvoering van energie bedrijven te maken hebben, omdat de werknemer vindt dat hij gelijk heeft is nog belachelijker.![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:27 schreef SevenWonders het volgende:
Ik vind uberhaubt dit soort akties en andere stakingen een heel verwerpelijk middel om je gelijk te halen. Puur machtsmisbruik, waarmeee je vele anderen direct raakt. Ik bedoel, heb dan lef en leg de gebouwen van de Tweede Kamer of de verantwoordelijke ministeries plat (jammer, de gebouwen hebben vast nood-aggregaten) ipv de woede van KNVB, UEFA en de publieke opinie op je hals te halen.
Preventief ruimen die gasten die dit soort dingen van plan zijn!
Tuurlijk, das net zo achterlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:55 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zeg je dat ook bij een staking van de NS?
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:27 schreef SevenWonders het volgende:
Ik vind uberhaubt dit soort akties en andere stakingen een heel verwerpelijk middel om je gelijk te halen. Puur machtsmisbruik, waarmeee je vele anderen direct raakt. Ik bedoel, heb dan lef en leg de gebouwen van de Tweede Kamer of de verantwoordelijke ministeries plat (jammer, de gebouwen hebben vast nood-aggregaten) ipv de woede van KNVB, UEFA en de publieke opinie op je hals te halen.
Preventief ruimen die gasten die dit soort dingen van plan zijn!
quote:De afsluiting van de stroom bij de interland Nederland - Wit Rusland is van de baan. Dat heeft het bestuur van het platform van ondernemingsraden in de energiesector LME zaterdag laten weten. De wedstrijd wordt woensdagavond in het PSV-stadion in Eindhoven gespeeld.
Het platform, waarin de centrale ondernemingsraden van de stroomleveranciers Delta, Eneco Energie, Essent en Nuon samenwerken, wilde met de actie protesteren tegen de voorgenomen splitsing van de energiebedrijven. De voetbalbond KNVB dreigde de vier bestuursleden van het LME persoonlijk aansprakelijk te stellen voor de financiële schade van de actie.
De LME zegt dat het nooit de intentie heeft gehad de stroom in het stadion daadwerkelijk af te sluiten. ''Op 30 augustus is een notariële akte opgemaakt waarin staat dat het LME nooit voornemens is geweest om tot stroomafsluiting over te gaan. Wij zijn medewerkers van energiebedrijven. Wij zijn niet op deze wereld om de kwaliteit van de stroomlevering aan te tasten'', aldus voorzitter Jan de Jong. ''Onze zorg is nou juist dat deze kwaliteit wordt aangetast door het splitsingsvoorstel. Het gaat ons erom dat Nederland en vertegenwoordigers van de Eerste en Tweede Kamer wakker worden en gaan begrijpen dat dit voorstel desastreus is voor onze bedrijven.''
De Tweede Kamer heeft de splitsingswet al aanvaard. De Eerste Kamer moet er nog een besluit over nemen.
Mijn standpunt van repliek dienen met een vraag dat mijn standpunt alleen maar sterker maakt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:55 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zeg je dat ook bij een staking van de NS?
TS![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |