zo zal het ook blijven denk ik, schijt 2de helftquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:22 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
volgens teletekst 810 staat het nog steeds 3-0![]()
alive and kicking!quote:
zie net dat ze sinds de 50ste minuut met 10 man spelen, dus zal wel niet gebeurenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:48 schreef dvdfreak het volgende:
Nu maar hopen dat BosnieH een doelpunt tegen de Grieken gaat scoren
is opeens 3-0 gewordenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef dvdfreak het volgende:
[afbeelding]
De Grieken staan 1-0 voor maar dat maakt niet uit we hebben een veel betere doelsaldo![]()
4-0 in een uitwedstrijd zie ik turkije niet doen. Sterker nog, 2-0 thuis tegen Malta is best een schande.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:08 schreef magnifor het volgende:
Is niet erg, wij hebben nog steeds een beter doelsaldo enzo.
als ik me miet vergis eindigde de laatste 2 ontmoetingen tussen de 2 in 0-0 dus dat belooft watquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:17 schreef Panick het volgende:
[..]
4-0 in een uitwedstrijd zie ik turkije niet doen. Sterker nog, 2-0 thuis tegen Malta is best een schande..
Griekenland daarentegen heeft 2 uit en 1 thuis gespeeld. Maar ze moeten nog tegen elkaar. Ben benieuwd..
Volgens mij nog de straf nav Zwitserland thuis.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:54 schreef Erasmusch het volgende:
Nul toeschouwers bij Turkije?
Ohja tuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij nog de straf nav Zwitserland thuis.
Dat is inderdaad opvallend. In de jaren vijftig één van de grootste voetballanden, daarna werd het minder, maar in de jaren zeventig en tachtig namen ze wel nog regelmatig deel aan de grote toernooien. Na 1986 hebben ze zich niet meer gekwalificeerd en tegenwoordig komen ze niet eens meer in de buurt van kwalificatie. Je vraagt je toch af hoe dat kan, in potentie zou Hongarije immers niet minder moeten zijn dan landen als Tsjechië en Bulgarije.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Wel tekenend voor het niveau waarnaar Hongarije is afgegleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |