Hij zei "_steek_proef_"quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:08 schreef FuifDuif het volgende:
BlaineDeMono, erg representatieve steekproef ook, jij en je maten.
Raar hequote:Op zaterdag 9 september 2006 17:23 schreef Gripper het volgende:
BdM, jullie meten elkaars piemels op?![]()
![]()
Nee knappe mannen blijven over het algemeen aantrekkelijk, ben je jong en lelijk word je ouder echt niet in 1 keerquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Ze zeggen toch juist dat mannen aantrekkelijker worden als ze ouder worden..
Dit is hartstikke waar wat je zegtquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:08 schreef nihilist het volgende:
[..]
Nee knappe mannen blijven over het algemeen aantrekkelijk, ben je jong en lelijk word je ouder echt niet in 1 keer
aantrekkelijker.
ja mee eens isquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dit is hartstikke waar wat je zegt![]()
Hoe klein is ongelooflijk klein dan,vertel eens hoe klein ie was?!quote:Op zondag 3 september 2006 01:05 schreef little_pussy het volgende:
Ik had eens een ex die echt ongelooflijk klein was in zijn broek en hij voelde zich echt de koning,tja liefde was er wel alleen als de sex niet gaat is het snel over he
da's geheel wederzijdsquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:15 schreef Carentan het volgende:
Ik wens niet met Remlof geacocieerd te worden![]()
Op zich zegt dit niet alles, dat weet je zelf toch ook. Je hebt nou eenmaal bloedlullen en je hebt vleeslullen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:54 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Onze vriend uit big brother.
Jullie lopen allemaal met een erectie rond in het mannen douchehok op Pinkpop?quote:Op zondag 10 september 2006 19:49 schreef BlaineDeMono het volgende:
We meten ze niet op, we checken ze weleens bij Pinkpop in het douchehok enzo!![]()
Na wat biertjes achterover vast en zekerquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Jullie lopen allemaal met een erectie rond in het mannen douchehok op Pinkpop?
ja, 'lullig'quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:54 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Op zich zegt dit niet alles, dat weet je zelf toch ook. Je hebt nou eenmaal bloedlullen en je hebt vleeslullen.
Overigens was er bij mij op de middebare school een jongen die had een enorm kleine. Op een gegeven moment wist iedereen dat want hij wilde seks met zijn vriendin. Probleem was, hij was zo klein dat dat niet eens lukte. Ze hadden het wel geprobeerd. Heel sneu. Later is ze door een ander ontmaagd, want die eerste poging telde niet vond ze.
Nou nee, maar je kan daar heel wat naakte wijven checken!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:47 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Na wat biertjes achterover vast en zeker![]()
Dat over die naakte wijven verzin je zeker hequote:Op maandag 2 oktober 2006 12:30 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Nou nee, maar je kan daar heel wat naakte wijven checken!
Geil man!!!![]()
Ik krijg nu alweer een harde als ik eraan terugdenk!!!![]()
Nee, ik ging me daar elke ochtend wassen, en elke dag stondquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:35 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat over die naakte wijven verzin je zeker he![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |