Dat is wèl een baby. Dat kun je zien aan die beentjes.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:02 schreef P-azz het volgende:
[..]
nee serieus nie, ik heb eerst ff gekeken op de site voordat de BVD hier aanbelt
oh ohquote:Op donderdag 7 september 2006 12:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is wèl een baby. Dat kun je zien aan die beentjes.
Die van jou is 14,9cm?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:07 schreef BlaineDeMono het volgende:
Wat vinden jullie klein?![]()
Alles beneden de 15cm ofzo?
ja dôh, maar ik zit me soms ook te verbazen over het uiterlijk van anderen mensen, zoals geloof ik 99% van de dudes. En dan heb ik het nog in lichte matequote:Op donderdag 7 september 2006 11:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom niet met 100% respect er mee omgaan? Misschien een cliché, maar verplaats je eens in die ander. Hoe zou jij je dan voelen, wanneer anderen hun ego strelen over datgene wat jou sowieso al onzeker maakt?
Verschuil je nu niet achter de massa, maar durf zelf na te denken. Hup, kom op joh!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ja dôh, maar ik zit me soms ook te verbazen over het uiterlijk van anderen mensen, zoals geloof ik 99% van de dudes. En dan heb ik het nog in lichte mate
ben bezig, je maakt me aan het huilenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Verschuil je nu niet achter de massa, maar durf zelf na te denken. Hup, kom op joh!
Nee, ik heb geen micropenis. Maar ik wil wel even opmerken dat ik het niet fijn vind om voor grote lul uitgemaakt te worden.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:30 schreef Maeghan het volgende:
Zeg FuifDuif, heb je zelf een micropenis? Het zou wel ironisch zijn, een grote lul met een micropenis.
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:30 schreef Maeghan het volgende:
Zeg FuifDuif, heb je zelf een micropenis? Het zou wel ironisch zijn, een grote lul met een micropenis.
Jij hebt een micropenis?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ben bezig, je maakt me aan het huilen![]()
extremen is vaak lachwekkend, leedvermaak is afkeurinswaardig en toch lach ik erom, zelfspot is wel leuk --> ik heb een micropenis (en deze is dan weer niet leuk)
fijn, gooi er Robijn was bijquote:Op donderdag 7 september 2006 12:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen micropenis. Maar ik wil wel even opmerken dat ik het niet fijn vind om voor grote lul uitgemaakt te worden.
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:30 schreef Maeghan het volgende:
nah, kan moeilijk zeggen dat die 35 centimer is.quote:
-4 cm, dus dat wordt: 16cm.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:28 schreef Metro2005 het volgende:
Te klein lijkt me niks maar te groot kan ook wel eens problemen geven(vooral bij wat krappere meisjes
)
* Metro2005 is toch blij met zijn 20cm lange genotsknots![]()
Hoezo -4cm? heb jij hem opgemeten ofzo? bovendien waarom zou ik daarover liegen of opscheppen. Wat schiet ik daarmee op?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
-4 cm, dus dat wordt: 16cm.
Het valt mij erg op dat vrijwel iedereen die hier een maat noemt zo tussen de 18 en 20 cm zit. Dat is natuurlijk niet realistisch. Maar ach, je kunt zonder problemen overdrijven over iets dat door slechts weinigen wordt gezien (en dus kan worden gecontroleerd).
Die van mij is 21cm. Dat zeg ik bij deze.
En daar gaat het om tochquote:Op donderdag 7 september 2006 12:41 schreef opgebaarde het volgende:
ik haal de 20 centimer niet en heb er totaal geen problemen mee en mevrouw opgebaarde ook niet![]()
En ik vind het niet fijn om verteld te worden dat ik geen wensen zou mogen hebben, laat staan eisen zou mogen stellen. Zo vinden we allemaal weleens iets niet fijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen micropenis. Maar ik wil wel even opmerken dat ik het niet fijn vind om voor grote lul uitgemaakt te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |