abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41539485

zoiets?
pi_41539487
  woensdag 6 september 2006 @ 04:37:26 #103
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_41539492
Meer plaatjes?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_41539497
quote:
Op woensdag 6 september 2006 04:37 schreef wonderer het volgende:
Meer plaatjes?
Sicko .
pi_41545505
Tja, kheb een ex gehad met een nogal kleine, en da's gewoon niet leuk meer omdat je soms echt niks voelt. Op een gegeven moment valt grootte niet meer te compenseren door techniek denk ik.

De ex daarna was niet bijzonder groot geschapen, maar toch gewoon normaal, niks bijzonders, en dat was een stuk beter.
Sanity is (not) statistical
  woensdag 6 september 2006 @ 15:28:01 #106
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_41550979
omgomg als die vent ze schaamhaar niet had weggeschoren had ie hem niet eens kunnen vinden
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  woensdag 6 september 2006 @ 17:00:25 #107
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_41553911
quote:
Op woensdag 6 september 2006 04:40 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Sicko .
25+ pikken zijn overal te vinden, maar die kleintjes... dat redt zelfs google niet...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_41567201
Ik zou de slappe lach krijgen als ik sex met iemand zou hebben en hij doet zijn broek uit en dan zie je dat........!!!
  donderdag 7 september 2006 @ 00:27:19 #109
104871 remlof
Europees federalist
pi_41570885
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:54 schreef Michellee het volgende:
Ik zou de slappe lach krijgen als ik sex met iemand zou hebben en hij doet zijn broek uit en dan zie je dat........!!!
tenzij je net zin had om keihard te neuken natuurlijk
  donderdag 7 september 2006 @ 00:32:28 #110
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_41571026
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:27 schreef remlof het volgende:

[..]

tenzij je net zin had om keihard te neuken natuurlijk
Da's vaak zo
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_41574156
Het lijkt me vooral naar voor iemand met zo'n kleintje dat -mocht je al een vrouw vinden die niet van het - je maar van die kleine beweginkjes kunt maken. Niet van die lekkere lange slagen, maar hooguit een beetje heen en weer trillen.
Waarschijnlijk kun je zo'n pikkie nog wel vrij aardig gebruiken voor een zeer preciese clit-stimulatie
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_41574254
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:54 schreef Michellee het volgende:
En zou je dan nog lachen wanneer hij een aantal tanden uit je mond zou slaan? Iets wat ik in dat geval volkomen gerechtvaardigd zou vinden overigens.
pi_41574263
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:16 schreef Maeghan het volgende:
Tja, kheb een ex gehad met een nogal kleine, en da's gewoon niet leuk meer omdat je soms echt niks voelt. Op een gegeven moment valt grootte niet meer te compenseren door techniek denk ik.

De ex daarna was niet bijzonder groot geschapen, maar toch gewoon normaal, niks bijzonders, en dat was een stuk beter.
Zie hier, het resultaat van een te ver door geschoten vrouwenemancipatie: een vrouw die wensen en zelfs eisen stelt op seksueel gebied.
pi_41574270
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:00 schreef wonderer het volgende:

[..]

25+ pikken zijn overal te vinden, maar die kleintjes... dat redt zelfs google niet...
micropenis, en vergis je niet, het zijn echt penissen en geen vagina's.

http://images.google.nl/images?hl=nl&q=micropenis&sa=N&tab=wi
pi_41574275
Het stoort mij overigens wel dat mensen zo lacherig doen over die foto's van hierboven. Het betreft daar niet zomaar een klein geslachtsdeel, maar een serieuze afwijking zoals gedefinieerd door de medische wetenschap. Zijn deze zieligerds dezelfden die graag mensen uitlachen met kanker enzovoort?
pi_41574281
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:25 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Zie hier, het resultaat van een te ver door geschoten vrouwenemancipatie: een vrouw die wensen en zelfs eisen stelt op seksueel gebied.
geloof dat het fout ging in 1934
pi_41574288
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:27 schreef FuifDuif het volgende:
Het stoort mij overigens wel dat mensen zo lacherig doen over die foto's van hierboven. Het betreft daar niet zomaar een klein geslachtsdeel, maar een serieuze afwijking zoals gedefinieerd door de medische wetenschap. Zijn deze zieligerds dezelfden die graag mensen uitlachen met kanker enzovoort?
mooie vergelijking!

Jij vind funiest homevideo's ook weerzinwekkend omdat daar vaak gelachen wordt als iemand valt of iets gevoeligs overkomt?
pi_41574291
Mijn vorige partner had een kleinere dan het gemiddelde, maar ik heb nooit klachten gehad over de kwaliteit van sex.
pi_41574347
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

mooie vergelijking!

Jij vind funiest homevideo's ook weerzinwekkend omdat daar vaak gelachen wordt als iemand valt of iets gevoeligs overkomt?
Over vergelijkingen gesproken . Grappige thuisvideo's laten incidentele komische situaties zien van mensen. Situaties waarin een ieder van ons zou kunnen belanden. Lachen om een lichamelijke afwijking is niet alleen triest en sneu, maar ook nog eens een goed pak slaag waardig.
pi_41574372
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:35 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Over vergelijkingen gesproken . Grappige thuisvideo's laten incidentele komische situaties zien van mensen. Situaties waarin een ieder van ons zou kunnen belanden. Lachen om een lichamelijke afwijking is niet alleen triest en sneu, maar ook nog eens een goed pak slaag waardig.
nah, ik lach er niet om maar om te zeggen dat ik er nu met 100% respect mee omga, dat is wat anders. Toaal uitlachen is lomp, de rest kan wel mijns inziens
pi_41578414
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

nah, ik lach er niet om maar om te zeggen dat ik er nu met 100% respect mee omga, dat is wat anders. Toaal uitlachen is lomp, de rest kan wel mijns inziens
Waarom niet met 100% respect er mee omgaan? Misschien een cliché, maar verplaats je eens in die ander. Hoe zou jij je dan voelen, wanneer anderen hun ego strelen over datgene wat jou sowieso al onzeker maakt?
pi_41578468

Bij het zien van een google op micropenis voel ik me echt MASTAAAAAAA!
pi_41578555
Dat is een fuckin baby Vieze pedo...
pi_41578568
Het is eigenlijk wel gek dat die lui wel een normaal geproportioneerde zak hebben. Maf dat het ontbreken van dat mannelijke hormoon waardoor de piemel achterblijft geen effect heeft op de grootte van de zak, en daarmee de hoeveelheid te verspreiden zaad. Ze kunnen dus, -als ze tenminste een mogelijkheid vinden om het kwakkie in de vrouw te krijgen - gewoon kinderen verwekken.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_41579151
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:42 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Dat is een fuckin baby Vieze pedo...
nee serieus nie, ik heb eerst ff gekeken op de site voordat de BVD hier aanbelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: