25+ pikken zijn overal te vinden, maar die kleintjes... dat redt zelfs google niet...quote:
tenzij je net zin had om keihard te neuken natuurlijkquote:Op woensdag 6 september 2006 22:54 schreef Michellee het volgende:
Ik zou de slappe lach krijgen als ik sex met iemand zou hebben en hij doet zijn broek uit en dan zie je dat........!!!![]()
Da's vaak zoquote:Op donderdag 7 september 2006 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
tenzij je net zin had om keihard te neuken natuurlijk
En zou je dan nog lachen wanneer hij een aantal tanden uit je mond zou slaan? Iets wat ik in dat geval volkomen gerechtvaardigd zou vinden overigens.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:54 schreef Michellee het volgende:
Ik zou de slappe lach krijgen als ik sex met iemand zou hebben en hij doet zijn broek uit en dan zie je dat........!!!![]()
Zie hier, het resultaat van een te ver door geschoten vrouwenemancipatie: een vrouw die wensen en zelfs eisen stelt op seksueel gebied.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:16 schreef Maeghan het volgende:
Tja, kheb een ex gehad met een nogal kleine, en da's gewoon niet leuk meer omdat je soms echt niks voelt. Op een gegeven moment valt grootte niet meer te compenseren door techniek denk ik.
De ex daarna was niet bijzonder groot geschapen, maar toch gewoon normaal, niks bijzonders, en dat was een stuk beter.
micropenis, en vergis je niet, het zijn echt penissen en geen vagina's.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
25+ pikken zijn overal te vinden, maar die kleintjes... dat redt zelfs google niet...
geloof dat het fout ging in 1934quote:Op donderdag 7 september 2006 08:25 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Zie hier, het resultaat van een te ver door geschoten vrouwenemancipatie: een vrouw die wensen en zelfs eisen stelt op seksueel gebied.
mooie vergelijking!quote:Op donderdag 7 september 2006 08:27 schreef FuifDuif het volgende:
Het stoort mij overigens wel dat mensen zo lacherig doen over die foto's van hierboven. Het betreft daar niet zomaar een klein geslachtsdeel, maar een serieuze afwijking zoals gedefinieerd door de medische wetenschap. Zijn deze zieligerds dezelfden die graag mensen uitlachen met kanker enzovoort?
Over vergelijkingen gesprokenquote:Op donderdag 7 september 2006 08:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
mooie vergelijking!![]()
Jij vind funiest homevideo's ook weerzinwekkend omdat daar vaak gelachen wordt als iemand valt of iets gevoeligs overkomt?
nah, ik lach er niet om maar om te zeggen dat ik er nu met 100% respect mee omga, dat is wat anders. Toaal uitlachen is lomp, de rest kan wel mijns inziensquote:Op donderdag 7 september 2006 08:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Over vergelijkingen gesproken. Grappige thuisvideo's laten incidentele komische situaties zien van mensen. Situaties waarin een ieder van ons zou kunnen belanden. Lachen om een lichamelijke afwijking is niet alleen triest en sneu, maar ook nog eens een goed pak slaag waardig.
Waarom niet met 100% respect er mee omgaan? Misschien een cliché, maar verplaats je eens in die ander. Hoe zou jij je dan voelen, wanneer anderen hun ego strelen over datgene wat jou sowieso al onzeker maakt?quote:Op donderdag 7 september 2006 08:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
nah, ik lach er niet om maar om te zeggen dat ik er nu met 100% respect mee omga, dat is wat anders. Toaal uitlachen is lomp, de rest kan wel mijns inziens
nee serieus nie, ik heb eerst ff gekeken op de site voordat de BVD hier aanbeltquote:Op donderdag 7 september 2006 11:42 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Dat is een fuckin babyVieze pedo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |