Ja ok, in dat geval ben je wel zielig en kansloosquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:35 schreef Pracissor het volgende:
Enrique Englesias of hoe die latino ook heet, brak toch laatst een lans voor mannen met kleine penissen? Dat er meer kleinere condooms moeten komen ofzo
Ik zelf heb er overigens ook één van 4.6cm... in erectie.
Ik wou het zelf niet zeggen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ok, in dat geval ben je wel zielig en kansloos
Is dat zo? Of zijn de mensen die er op de manier zoals jij doet op reageren voornamelijk zielig en kansloos? Dit lijkt namelijk verdacht veel op een gefrustreerde poging je eigen ego te strelen over de rug van een ander. Zielig en kansloos is het juist om iemand zielig en kansloos te noemen vanwege iets waar diegene zelf geen enkel probleem mee heeft. Het is zoiets als zeggen tegen een invalide die zelf een zielsgelukkig leven leidt: "zielig hoor, dat je invalide bent."quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ok, in dat geval ben je wel zielig en kansloos
Zo cliche als het is, klopt dit wel!quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:41 schreef DaMook het volgende:
Het gaat niet om de grootte, maar wat je ermee doet![]()
...En FuifDuif heeft (zowaar) een punt!quote:Op maandag 4 september 2006 12:18 schreef FuifDuif het volgende:
Ik hoop maar dat mannen met een kleintje inzien dat er meer is in de wereld. Mijn God zeg, als je je al laat deprimeren door het formaat van dat gevalletje tussen je benen, dan ben je toch wel heel diep gezonken in je mens-zijn.
Geloof jij echt dat die gaatjes nog nauw zijn?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:15 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik word echt niet onzeker als ik al die grote vleeslolly's zie die verdwijnen in die nouwe gaatjes als ik naar pron kijk!![]()
Feit dat hij het al serieus neemt, een aangrijpt om idd zijn eigen onzekerheden te verdoezelen, was natuurlijk al mijn onzinpost waard.quote:Op dinsdag 5 september 2006 06:56 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Is dat zo? Of zijn de mensen die er op de manier zoals jij doet op reageren voornamelijk zielig en kansloos? Dit lijkt namelijk verdacht veel op een gefrustreerde poging je eigen ego te strelen over de rug van een ander. Zielig en kansloos is het juist om iemand zielig en kansloos te noemen vanwege iets waar diegene zelf geen enkel probleem mee heeft. Het is zoiets als zeggen tegen een invalide die zelf een zielsgelukkig leven leidt: "zielig hoor, dat je invalide bent."
Nee dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geloof jij echt dat die gaatjes nog nauw zijn?.
dat ligt natuurlijk aan die vrouwen, en niet aan jouquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:32 schreef patrickt37 het volgende:
Wat is groot en wat is klein.
Ik denk dat een man zijn penis altijd te klein vind.(uitzonderingen daargelaten)
Ik ben zelf ook niet enorm geschapen. Hij is normaal van formaat en ook is hij niet dik.
Lengte is 16 cm en de doorsnede 4,5 cm.
Ik heb diverse vriendinnen gehad, (voor mijn huwelijk), en ben inmiddels 17 jr gelukkig getrouwd.
Al de vrouwen die ik in bed heb gehad hebben een orgasme gehad(of ze moeten faken).
Maar mijn ervaring verteld me dat de meeste vrouwen toch niet klaar kunnen komen door alleen penis/vagina contact.
Ik heb 1 vriendin gehad die dat wel kon, en die kon dus ook klaarkoemn door mijn penis.
Je gelooft het nooit, maar na 17 jaar is het mijn vrouw deze week voor de eerste keer gelukt om puur door penis/vagina contact klaar te komen.
Dus jij gaat na 't inspecteren van menig mannelijk lid in een niet nader omschreven situatie, met de persoon/eigenaar in kwestie daarover in discussie over de grootte danwel het missen van die betreffende eigenschap ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:02 schreef remlof het volgende:
Ok ik wil niet zeggen dat ik enorm groot geschapen ben, maar ik heb niks te klagen.
Maar soms zijn er mannen met een enorm kleine penis en die klagen niet...
Dat snap ik dus niet... Wordt het grootste plezier des levens je ontnomen doordat je klein geschapen bent en dan zeg je nog "valt best mee hoor"
Dat snap ik dus echt niet, durf het dan te zeggen dat je erectie de decimeter nog niet eens haalt.
Dikke mannen hebben meer vrouwelijke hormonen in hun lijf zitten dan vrouwen in hun zwangerschap. Ze krijgen een hogere stem, borstvorming, minder haar op benen e.d. en ook een penis die kleiner wordt.quote:Op zondag 3 september 2006 03:12 schreef het.ismij het volgende:
[..]
indd
k vraag me af hoe dat komt eigelijk.
nee ik ben niet dik, en heb ook geen kleine piemel
Jij heb een normale pik, en je exen ok?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:55 schreef dawg het volgende:
Nouja, een "kleine" zal niet zo erg zijn, maar toch ben ik blij dat ik een normale grootte heb. Net als mijn exen.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:35 schreef fr0x het volgende:
[..]
Jij heb een normale pik, en je exen ok?![]()
Ik onzekerquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Feit dat hij het al serieus neemt, een aangrijpt om idd zijn eigen onzekerheden te verdoezelen, was natuurlijk al mijn onzinpost waard.![]()
Neen, ik heb geen penis van 4.6cm, maar zo trek ik het fok-gemiddelde van '23cm' wel weer recht.![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:30 schreef flappy het volgende:
Als hij maar stinkt als een GROTE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |