ik werd gedwongenquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:17 schreef FuifDuif het volgende:
Je moet toch wel erg sneu zijn als je al gaat klagen omdat anderen een kleine piemel hebben terwijl die anderen nota bene zelf niet eens klagen. Zoek een leven ofzo.
Drank & drugs.quote:
Hoe ouder, hoe heftiger de sex word.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:41 schreef Joene het volgende:
[..]
17 jaar getrouwd en ze hebben nog sex
Rimpelseks.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:27 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hoe ouder, hoe heftiger de sex word.
Op je 37e heb je nog geen rimpelsex.quote:
Dus hij was zelfs te klein geschapen voor little_pussy?quote:Op zondag 3 september 2006 01:05 schreef little_pussy het volgende:
Ik had eens een ex die echt ongelooflijk klein was in zijn broek en hij voelde zich echt de koning,tja liefde was er wel alleen als de sex niet gaat is het snel over he
Ligt natuurlijk aan het soort vrouw waar je over spreekt. Maar daar zal ik mij verder niet over uitlaten.quote:Op zondag 3 september 2006 01:05 schreef little_pussy het volgende:
Ik had eens een ex die echt ongelooflijk klein was in zijn broek en hij voelde zich echt de koning,tja liefde was er wel alleen als de sex niet gaat is het snel over he
Ga eerst eens sex hebben bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 september 2006 01:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan het soort vrouw waar je over spreekt. Maar daar zal ik mij verder niet over uitlaten.
Tja ben wel wat gewend maar sex hebben en niks voelen is ook niks, ben bij hem alleen klaargekomen door oraal en hij kon alleen maar opscheppen over zijn bedprestaties.quote:Op zondag 3 september 2006 01:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan het soort vrouw waar je over spreekt. Maar daar zal ik mij verder niet over uitlaten.
Ik had niet begrepen dat hij zich de man voelde met het oog op zijn bedprestaties, terwijl hij in feite niet presteerde. Dan heb ik uiteraard niets gezegdquote:Op zondag 3 september 2006 01:10 schreef little_pussy het volgende:
[..]
Tja ben wel wat gewend maar sex hebben en niks voelen is ook niks, ben bij hem alleen klaargekomen door oraal en hij kon alleen maar opscheppen over zijn bedprestaties.
Af en toe moet je een man gewoon op zijn plaats zetten
Is niet relevant.quote:Op zondag 3 september 2006 01:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga eerst eens sex hebben bijvoorbeeld.
In het geheel niet.quote:Op zondag 3 september 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je wil weten waarover je het hebt, dan wel.
Oooh nee hoorquote:Op zondag 3 september 2006 01:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik had niet begrepen dat hij zich de man voelde met het oog op zijn bedprestaties, terwijl hij in feite niet presteerde. Dan heb ik uiteraard niets gezegd. Ik dacht dat je impliceerde dat een man met een kleine geen zelfvertrouwen kan hebben en vooral niet moet denken dat hij wat betekent.
Welk suprise ei kom jij uit zegquote:Op zondag 3 september 2006 01:19 schreef little_pussy het volgende:
[..]
Oooh nee hoorik hou van een man met zelfvertrouwen, daar heeft zijn formaat niets mee te maken alleen zijn bedprestaties waren gewoon KUT, terwijl ik van vriendinnen moest aanhoren dat ze jaloers op mij waren omdat ze hoorde hoe goed hij in bed was.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |