quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:21 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Mijn swafke is toch echt 17,5 tot 18cm. Rond die koers!
Mijn vader heeft nu eenmaal een grote pik,
mijn broer heeft nu eenmaal een grote pik,
ik heb nu eenmaal een grote pik.
Simpel!![]()
Is 17,5 groot? Ik heb ook zoeits, maar vind dat meer een normale lengte.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:21 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Simpel!![]()
Ja ok, redelijk groot dan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:51 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Is 17,5 groot? Ik heb ook zoeits, maar vind dat meer een normale lengte.
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:12 schreef Sloavink het volgende:
Ik ben blij dat ik geen monstercock heb.
Hoe lang is jouw swafke dan wolf?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:03 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Inderdaad.
Je kant het mannen blijven vertellen, maar het feit blijft dat heel veel chicks er echt niet blij mee zijn.
18 cm. (en groter) is geen pretje voor velen.
Met die van mij moet ik af en toe al rustig aan doen als ik het op z'n doggy doe.
Zegt genoeg denk ik, en tevens alleen maar ongemak uiteindelijk.
Lang genoeg!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:05 schreef BlaineDeMono het volgende:
Hoe lang is jouw swafke dan wolf?![]()
Niet zo flauw!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:08 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Lang genoeg!
(Ik heb deze serieus nog nooit opgemeten, ever!)
Is dat groot dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:21 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Simpel!![]()
Maar je weet wel van je maten hoe groot te zijn..? Zij liepen er ook allemaal rond met een stijve? Zouden die "naakte wijven" vast leuk gevonden hebben...quote:Die mannen interesseren me niet, ik check alleen naakte wijven daar!!!
Ok!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:13 schreef BlaineDeMono het volgende:
Niet zo flauw!
Je mag ook best zeggen dat ie slap 3 cm is hoor!![]()
Geil, ik heb een dikkequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 04:27 schreef Meowing het volgende:
Dit is een aardig en vaak nuttig maat-stelsel: http://www.condomerie.com/webshop/casindex_kort.php
Bleek goed voor mijn ego toen ik daar eens naar moest kijken in een zoektocht naar de juiste condoom. Mij bleek alleen CAS 8/E te bevallen. Je omtrek kan trouwens veel belangrijker zijn voor de vrouw (ook lastiger). Toch is het leukste als een vrouw er voor het eerst aan zit en dan zegt
"Daar is inderdaad niks mis mee!"
Je bent dus gay?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 05:43 schreef Ahura het volgende:
[..]
Maar je weet wel van je maten hoe groot te zijn..? Zij liepen er ook allemaal rond met een stijve? Zouden die "naakte wijven" vast leuk gevonden hebben...![]()
Tja kleine piellekes.. liever niet. Als ik iemand leer kennen en het gaat allemaal lekker maar heeft een kleintje dan hoeft het van mij echt niet.. een one night stand met een bottomventje die een kleintje heeft boeit me dan weer helemaal niet. Ik hoef zijn pikkie toch niet in mijn ass. Maar vooral met pijpen is het een stuk geiler als het 18+ is.. zit er tenminste nog een uitdaging in als je gaat deepthroaten![]()
Hehe...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:32 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ok!
Hij is in slappe staat wel drie hele centimeters!
...en nu?![]()
Wat een onzin zegquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Piem0l gaat zo laat in zeggen 8 a 10 cm in de vagina dus dan zit je daar met je 25 cm
Leuk stukje, goed opgezocht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij biologische vrouwen ligt de vaginadiepte typisch tussen de 7 en 14 cm
Deze diepte is 7 tot 8 cm in niet gestimuleerde staat en 11 tot 12 cm bij seksuele opwinding. De getallen betreffen vrouwen die (nog) geen kind gebaard hebben.
Bij biologische mannen ligt de penislengte, als er een erectie is, bij benadering tussen de 13 en 15 cm. Gemiddeld is dat 12,9 cm
Deze lengte bleek bij een groep van 312 homoseksuele mannen 15,3 cm te zijn
Het logisch gevolg hiervan is: Bij de meeste, zo niet bij alle, heteroseksuele relaties is de lengte van de penis (13 tot 15 cm) enkele centimeters groter dan de diepte van de vagina (11 tot 12 cm).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |