Lijkt me vetgaaf om alleen om die reden daar al aanwezig te zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:45 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Nee, ik ging me daar elke ochtend wassen, en elke dag stond
er wel een naakte deerne met blote poes naast me!![]()
Op zo'n moment showde ik natuurlijk ook mijn 18-cm lange soepstengel,
dat spreekt vanzelf hè!?!![]()
Too good to be true daar in Landgraaf!![]()
Showing Pink Pop,quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Jullie lopen allemaal met een erectie rond in het mannen douchehok op Pinkpop?
Welke lippen, boven of beneden hahaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:18 schreef nihilist het volgende:
[..]
Showing Pink Pop,
Is wel makkelijk om je handdoek aan op te hangen.
Mijn ex vriendje had een leuter van 23 cm, ohh daar heb ik nu nog de naweeen van, m'n lippen
zijn me toch een partij uitgelubberd.![]()
De lippen waar ik mij voor schaam, daarvoor heten het toch ook schaamlippen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Welke lippen, boven of beneden haha![]()
Oooh zeg dat dan meteenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:37 schreef nihilist het volgende:
[..]
De lippen waar ik mij voor schaam, daarvoor heten het toch ook schaamlippen?
Ik heb niet voor niks een zztop baard vanonderen.
Nou als ik 12 cm in volle lengte zeg en zo dik als een gemiddelde meisjeduim, is dat groot voor jou danquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:21 schreef Carentan het volgende:
[..]
Hoe klein is ongelooflijk klein dan,vertel eens hoe klein ie was?!
Nou .... ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmm das op zich wel klein ja, ik zit op een gemiddelde lengte en tot nu toe geen klachten gehad, anders komen ze niet terug he
Nee want dan komen ze niet meer terugquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou .... ?
Je kan ze ook drogeren, of is dat niet jou style![]()
Of ze komen juist terug, zolang jij ze maar blijft drogerenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee want dan komen ze niet meer terug
En vrouwen moet je met respect behandelen....want wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet![]()
ABSOLUUT HELL YEAH!!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Lijkt me vetgaaf om alleen om die reden daar al aanwezig te zijn![]()
Aanrader voor iedereen lijkt me![]()
Nee, in de douchehokken lekkere naakte wijven checken,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:00 schreef Darkwolf het volgende:
In de openlucht met allemaal naakte tweevoeters...
Ieuw...![]()
Terwijl je met je enkels in de zooi van een ander staat? Sexy...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:05 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Nee, in de douchehokken lekkere naakte wijven checken,
er gaat weinig boven dat hoor!!!![]()
Voor een zoo als ik is daar minder aan dan je denkt!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:05 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Nee, in de douchehokken lekkere naakte wijven checken,
er gaat weinig boven dat hoor!!!![]()
Valt wel mee hoor, je bent duidelijk nog nooit op Pinkpop geweest hè groentje!?!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Terwijl je met je enkels in de zooi van een ander staat? Sexy...![]()
Wat is een 'zoo' en wat is 'PWNED'?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:08 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Voor een zoo als ik is daar minder aan dan je denkt!
@Scorpie: PWNED!![]()
Het gaat nu wel heel off-topic.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:09 schreef BlaineDeMono het volgende:
Wat is een 'zoo' en wat is 'PWNED'?![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:02 schreef remlof het volgende:
Ok ik wil niet zeggen dat ik enorm groot geschapen ben, maar ik heb niks te klagen.
Maar soms zijn er mannen met een enorm kleine penis en die klagen niet...
Dat snap ik dus niet... Wordt het grootste plezier des levens je ontnomen doordat je klein geschapen bent en dan zeg je nog "valt best mee hoor"
Dat snap ik dus echt niet, durf het dan te zeggen dat je erectie de decimeter nog niet eens haalt....en het ironische is dat iedereen loopt te ijlen dat ze een staaf van 18 cm hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig!![]()
Tevens zie ik hier (niet in dit topic) dames over te grote schaamlippen praten waar ze zich voor schamen.
En de man hier op FOK?
Dat zou deze niet eens durven.
Hier begint alles vanaf 18 cm....
Mijn swafke is toch echt 17,5 tot 18cm. Rond die koers!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:15 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Het gaat nu wel heel off-topic.
Laat deze vragen maar voor wat het zijn en check Google.
Ben je er zo!
Het topic ging namelijk hierover eigenlijk:
[..]
...en het ironische is dat iedereen loopt te ijlen dat ze een staaf van 18 cm hebben!
Geweldig!![]()
Tevens zie ik hier (niet in dit topic) dames over te grote schaamlippen praten waar ze zich voor schamen.
En de man hier op FOK?
Dat zou deze niet eens durven.
Hier begint alles vanaf 18 cm....
Het ging om deze reactie van jou, naar BlaineDeMono:quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:25 schreef Scorpie het volgende:
Darkwolf, waarom ben ik 'pwned' eigenlijk?
Ik stel een normale vraag, jij simpele ziel.
Waarmee je hem hebt gepwned!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:06 schreef Scorpie het volgende:
Terwijl je met je enkels in de zooi van een ander staat? Sexy...![]()
Wat is dat gek!?!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:32 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Het ging om deze reactie van jou, naar BlaineDeMono:
[..]
Waar mee je hem pwned!
HINNIK!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:34 schreef BlaineDeMono het volgende:
Wat is dat gek!?!
Bovendien weten jullie als niet-festivalgangers niet waren jullie over praten,
of in het geval van DarkWolf hinniken!![]()
Die mannen interesseren me niet, ik check alleen naakte wijven daar!!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:41 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
HINNIK!
Maar goed... ik neem aan dat je op dat festival alleen maar mannen ziet met 18 cm of meer?
Of was je de enige?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |