quote:Cohen stuurde zondag op basis van een noodbevel een trein met 670 hooligans terug. Deze aanhangers van FC Utrecht hadden bij het Ajax-stadion `Hamas, Hamas, alle joden aan het gas' gescandeerd. ,,Als er weer racistische leuzen worden geroepen buiten het stadion, treden wij daar opnieuw tegen op'', aldus Cohen.
ik zie het verschil nietquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:59 schreef Zuen het volgende:
Kijk de Amsterdammers/Ajacieden zijn gewoon lief weet je, geen racisten. Bijna als enige club in de hele wereld.
Het feit dat je dat al hooligans noemt, zegt hoe sociaal-niet-betrokken jij bent in deze maatschappijquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:02 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Zo zie je maar weer hoe zwak begaafd ze wel niet zijn
Dat soort mensen zijn echt de buitenstaanders van de maatschappij
Hoe noem jij dan voetbalsupporters die 'kankerbestuur' scanderen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:28 schreef Camplo het volgende:
[..]
Het feit dat je dat al hooligans noemt, zegt hoe sociaal-niet-betrokken jij bent in deze maatschappij![]()
Dat zijn gewoon sukkels,meelopers en wannabe's.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:32 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Hoe noem jij dan voetbalsupporters die 'kankerbestuur' scanderen?
Supporters?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:32 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Hoe noem jij dan voetbalsupporters die 'kankerbestuur' scanderen?
Ieder zijn hobbie zeg ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:08 schreef dubidub het volgende:
Kansloos, zo noem ik ze.
Gaan zeop een dinsdag- of woensdagavond bij het hek van Feyenoord staan, met een megaspandoek, waarop staat: 'Van Herik (oid) oprotte!!!' Man, heb je niets beters te doen, dan met je zoon en nog 40 stuks van die mongooltjes daar te gaan staan. Zoek een uitdaging ofzo.
Dat zegt iedereen, terwijl ik toch hoor dat meneer Cruijff gewoon niet gepikt werd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:32 schreef tong_poh het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ze er zoveel problemen mee hadden toen Cruijf bij hun kwam spelen.
Dat kan ik me wel herinneren....tot hij ging scoren natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:32 schreef tong_poh het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ze er zoveel problemen mee hadden toen Cruijf bij hun kwam spelen.
Gammaquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen, terwijl ik toch hoor dat meneer Cruijff gewoon niet gepikt werd.
Maar dit zit ook nog wat "dieper" dan Cruijff.
Cruijff wist je gewoon dat het een kwaliteitsverbetering was.
Griek'ie is daarentegen geen verbetering.
Je pleurt, volgens de Telegraaf, gewoon even 2.5 miljoen eurotjes de plee in.
Beter hadden ze gewacht tot de winterstop en dan gekeken..
Dat 't dan ook nog een ajacied is, maakt het allemaal niet fijner..
Wat zijn jullie hobbie's dan. Iedere leuke vrije tijd besteding kan de nek omgedraaid worden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:08 schreef dubidub het volgende:
Kansloos, zo noem ik ze.
Gaan zeop een dinsdag- of woensdagavond bij het hek van Feyenoord staan, met een megaspandoek, waarop staat: 'Van Herik (oid) oprotte!!!' Man, heb je niets beters te doen, dan met je zoon en nog 40 stuks van die mongooltjes daar te gaan staan. Zoek een uitdaging ofzo.
Brommers, ik vind het niet zo leuquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
Voetbal :/ ik vind het niet zo leuk
Teken van weinig scholing.quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:01 schreef Tha_wrecka het volgende:
Ik zie het net weer op de herhaling van Hart van NL,
Staan er 30 leden van de harde kern van Feyenoord supporters bij het hek van de club te gillen. het enige dat ze eruit krijgen is;
kanker bestuur x342
Echt intelligent...![]()
MBO ICTquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |